Jakie narzędzia polecacie?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 133
- Rejestracja: wt, 19 wrz 2006, 18:32
- Motocykl: WR 125 / EXC 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chybie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja używam kluczy firmy : Stanley , Beta jestem z nich zadowolony.
Ostatnio zmieniony czw, 8 lut 2007, 20:00 przez blazej1616, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa-Anin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a możecie mi powiedziec gdzie mam kupić narzędzia typu T-handle( czyli takie jak by nasadkowe ale na stałe, muszą być na długim patyku ! ) potrzebuje rozmiary 8 10 i 12 - potrzebuje do szybkiego odkrecania srub od siedzenia pod filtr no i wogole wiekszosc srub na zewatrz u mnie to 8 10 i 12
BLUE RIDER
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 36
- Rejestracja: wt, 7 lut 2006, 21:26
- Motocykl: KAWASAKI KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przezmierowo k/poznania
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
witam!
robie podchody do zestawu PROXXON'a
http://www.allegro.pl/item164007568_pro ... dzien.html
czy ktos moze cos powiedziec na temat tej firmy dodam ze nie jestem mechanikiem i nie mam warsztatu...
pozdrawiam
robie podchody do zestawu PROXXON'a
http://www.allegro.pl/item164007568_pro ... dzien.html
czy ktos moze cos powiedziec na temat tej firmy dodam ze nie jestem mechanikiem i nie mam warsztatu...
pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 161
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 16:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 42
- Rejestracja: sob, 9 gru 2006, 11:24
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam... Panowie poszukuje dobrego i w miare po odpowiedniej cenie kompletu narzędzi... Chodzi mi o taki zestaw którym będe mógł rozkręcić cały silnik w Hondzie CR... Co proponujecie... ?? Co myslicie np. o tym:
1.EINHELL - http://www.allegro.pl/item162775366_ein ... _hit_.html
2.HONITON -
http://www.allegro.pl/item163234240_klu ... al_fv.html
3.LOPDEN LINE - http://www.allegro.pl/item164629186_klu ... black.html
Stanleya są jeszcze fajne ale zbyt drogie... Powiedzcie mi co bedzie najlepsze aby rozkręcic cały silnik... ??
1.EINHELL - http://www.allegro.pl/item162775366_ein ... _hit_.html
2.HONITON -
http://www.allegro.pl/item163234240_klu ... al_fv.html
3.LOPDEN LINE - http://www.allegro.pl/item164629186_klu ... black.html
Stanleya są jeszcze fajne ale zbyt drogie... Powiedzcie mi co bedzie najlepsze aby rozkręcic cały silnik... ??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Z tych mogę Ci polecić spokojnie Honitona.Mam dwie walizki(różnią się tylko wyglądem)starszy komplet ma już 4 lata.Klucze w 90% wykorzystywane są do naprawy ciężarówek a wiadomo,że tam trzeba odkręcać i zakręcać z jajem. W starszym urwaliśmy 2 małe ampule(rura 1,5m)jest trudno dostępne miejsce i nie można inaczej zaradzić:(No i w te wakacje urwaliśmy duże pokrętło (nasadka 32 + 2 osobników po 75kg na rurce 2m)odkręcaliśmy skorodowaną nakrętkę na sworzniu pół resora.Jeżeli już te pokrętło się urwało(czasami naprawdę ekstremalne rzeczy się odkręcało) to pozostało tylko jedno...zdmuchnąć tlenem:) Ale przez 4 lata naprawdę dostały w dupe.Mamy większość kluczy lepszych firm typu bahco,beta,forch,kingtony ale za 300zł to uważam,że komplecik super.
Ps.W sklepie pokrętło wymienili nam gratis.Co prawda dużo bierzemy u nich kluczy itp.Ale myślę,że ani w osobówce ani w motocyklu pokrętła nie urwiesz.Tak samo z ampulami.Jedno co z góry Ci powiem jak będziesz używał końcówek typu śrubokręt gwiazdkowy to nie stukaj dużym młotem bo może Ci się wykruszyć.Nie wiem czemu nie są na to odporne.Jeżeli chodzi o samo kręcenie to nie obemniesz ścianek na śrubokręcie.Poprostu są nie odporne na udar.
Ps.W sklepie pokrętło wymienili nam gratis.Co prawda dużo bierzemy u nich kluczy itp.Ale myślę,że ani w osobówce ani w motocyklu pokrętła nie urwiesz.Tak samo z ampulami.Jedno co z góry Ci powiem jak będziesz używał końcówek typu śrubokręt gwiazdkowy to nie stukaj dużym młotem bo może Ci się wykruszyć.Nie wiem czemu nie są na to odporne.Jeżeli chodzi o samo kręcenie to nie obemniesz ścianek na śrubokręcie.Poprostu są nie odporne na udar.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Myślę że z narzędziami nie ma co przesadzać-w motocyklach raczej rzadko mamy do czynienia z mega zapieczonymi gwintami o większych średnicach, jak ktoś używa tych narzędzi tylko do własnego motocykla, ew. czasem do swojego auta-to nie ma co szaleć. Jasne że nie mogą to być klucze ze stacji benzynowej, czy topexy, kinzo i toye najgorszego gatunku (ciekawostka-kinzo wypusciła kiedyś krótką partię niesamowicie dobrych kluczy imbusowych, to jedne z lepszych imbusów jakie miałem) . Nie chcę tu rzucac konkretnymi firmami, ale 95% kluczy Cr-Wn,(koniecznie kutych) spełni powyzsze wymagania, marek jest tylke że głowa mała-brać, wybierać.
Jak ktoś ma ciągoty do mechaniki, to można poszaleć z myślą o tym ze ciągoty staną sie w przyszlości sposobem zarabiania na chleb-wtedy można poszaleć z narzedziami traktując to jako inwestycję na przyszlość.
Ja tak jak kolega z postu wyżej zamęczam klucze przy ciężarówkach, profesjonalnie. Kupuję klucze raczej na sztuki, tak jest racjonalniej-mniej, ale wysokiej jakości. Ważne by mieć ich kilka typów-jak najmniej płaskich, więcej oczkowych, na przedłuzonym ramieniu, nasadki 6 kątne (lepsze niż 12-katne; mniej niszczą śruby), bardzo dobrze jest zainwestować w mały kompresor-to bardzo przydatne ustrojstwo, szczególnie do czyszczenia.
Jak ktoś ma ciągoty do mechaniki, to można poszaleć z myślą o tym ze ciągoty staną sie w przyszlości sposobem zarabiania na chleb-wtedy można poszaleć z narzedziami traktując to jako inwestycję na przyszlość.
Ja tak jak kolega z postu wyżej zamęczam klucze przy ciężarówkach, profesjonalnie. Kupuję klucze raczej na sztuki, tak jest racjonalniej-mniej, ale wysokiej jakości. Ważne by mieć ich kilka typów-jak najmniej płaskich, więcej oczkowych, na przedłuzonym ramieniu, nasadki 6 kątne (lepsze niż 12-katne; mniej niszczą śruby), bardzo dobrze jest zainwestować w mały kompresor-to bardzo przydatne ustrojstwo, szczególnie do czyszczenia.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Gajowy napisał zeby mieć jak najmniej płaskich klucz. Więc płaskie niszcza sruby??
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Tak, to moje prywatne zdanie-nie lubię płaskich kluczy, i korzystam z nich wtedy gdy muszę.
Może to moje zboczenie zawodowe, bo w pracy mam doczynienia bardzo często z sakramencko zapieczonymi srubami (TIR-specjalizacja), i tam płaski klucz średnio się sprawdza. Zapytaj zresztą Jony, naszego znajomogo motocyklistę z Mszany jakie mi czasem wysyła zaciski, czy przekładnie kierownicze z ciężarówek do roboty-to bitwa pod grunwaldem, korozja na max. Dlatego jestem fanem 6 kątnych nasadek
Może to moje zboczenie zawodowe, bo w pracy mam doczynienia bardzo często z sakramencko zapieczonymi srubami (TIR-specjalizacja), i tam płaski klucz średnio się sprawdza. Zapytaj zresztą Jony, naszego znajomogo motocyklistę z Mszany jakie mi czasem wysyła zaciski, czy przekładnie kierownicze z ciężarówek do roboty-to bitwa pod grunwaldem, korozja na max. Dlatego jestem fanem 6 kątnych nasadek
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No jak zapieczone na maxa to szlifiereczka Co do płaskich to tego nie wiedziałem
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB