"Bulgotanie" z ramy
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
"Bulgotanie" z ramy
Elo moze ktos z was wie dlaczego mi olej bulgota w ramie jak wylacze silnik?? dzisiaj stalo mi sie tak pierwszy raz i nie wiem co jest grane, wymienilem olej jakies 300 km temu ale nie wyczyscilem filtra ramy tylko wymienilem ten co sie wymienia, bulgotalo mi jush po jakiejs godzince od wylaczenia silnika....
PS: ile powinna kosztowac wymiana simeringow i oleju w przednim zawiasie?? bo mi wylaly oba amorki po transporcie calodniowym i tak nagle poszly oba.... w yamaha powedzieli mi 250zl za sama robocisne + czesci pewnie byloby wiecej...
PS: ile powinna kosztowac wymiana simeringow i oleju w przednim zawiasie?? bo mi wylaly oba amorki po transporcie calodniowym i tak nagle poszly oba.... w yamaha powedzieli mi 250zl za sama robocisne + czesci pewnie byloby wiecej...
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 377
- Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hmmmmmmm. jeśli poszły Ci także zgarniacze to koszt wzrośnie
najlepiej jak zakupisz to w Larssonie albo innym sklepie
zgarniacze to koszt ok 100zł na jedną lagę a te wewnętrzne są o wiele tańsze ja dałem 20zł czyli ok 35 bedą Cie kosztować kup Athenę bo są to tylko sygnowane przez atene uszczelniacze NOK czyli najlepsze
hm ja to zrobiłem sam ale jesli sie znasz to weż jakiegoś manuala i rozbierz wszystko albo zaprowadz moto do jakiegoś warsztatu mx specjalizującego sie w zawiasach np SANCHEZ albo br.Kędzierscy
pozdr
najlepiej jak zakupisz to w Larssonie albo innym sklepie
zgarniacze to koszt ok 100zł na jedną lagę a te wewnętrzne są o wiele tańsze ja dałem 20zł czyli ok 35 bedą Cie kosztować kup Athenę bo są to tylko sygnowane przez atene uszczelniacze NOK czyli najlepsze
hm ja to zrobiłem sam ale jesli sie znasz to weż jakiegoś manuala i rozbierz wszystko albo zaprowadz moto do jakiegoś warsztatu mx specjalizującego sie w zawiasach np SANCHEZ albo br.Kędzierscy
pozdr
-
Autor tematuIsbi
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ok dzieki postaram sie sam zrobic z tym a co do bulgotania to glupia sprawa ale to powodowala rurka ktora idze z korka paliwa od baku do ramy i paliwo bulgotalo i niosl sie dzwiek.....a czemu tak sie dzieje to nie wiem... ale czasem tak jest....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
u mnie jest tak jakby tamtedy powietrze uchodzilo jak korek jest dokrecony. Paliwo jest pewnie na tyle aktywne, ze teraz gdy postawisz na sloncu lub jezdzisz na sloncu to paruje i to chyba ten odglos. Krotko mowiac trzeba sie przyzwyczaic tak jak takie "cykanie" rozgrzanego silnika po wylaczeniu
pozdro
pozdro