Rutynowe zabiegi przy motocyklu?!
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mieszankę w 2T robi się zawsze, w tego typu silnikach nie ma odzielnego układu smarowania tłoka, cylindra, wału... jak w 4T. Mieszankę się robi po to by olej zawart w paliwie przechodząc przez komorę spalania nasmarował ją i wszystkie cześci ruchome. Miałeś farta, że silnik Ci się nie zatarł, aż jestem zaszokowany, że nic się z motorem nie stało.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
YesA czy przód sie ustawia pod wage jak tył??
Tył się odpowietrza przy zalewaniu swieżym olejem-amortyzator napełniony olejem przed ostatecznym zakręceniem wlewu musi byc idealnie odpowietrzony. Po zakręceniu wlewu nabija się gaz.Czy tył sie odpowietrza czy cokolwiek robi innego??
W tylnym amortyzatorze wszystko może wymagać roboty:
-napręzenie wstępne sprężyny, dobór odpowiedniej spręzyny
-regulacja dobicia/odbicia
-wymiana uszczelnień na tłoczysku, na tłoku oddzielającym olej od gazu, na pokrętłach regulacyjnych
-wymiana panewek ślizgowych tłoczyska
-wymiana oleju