Trudno palący 4T na ciepło
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Trudno palący 4T na ciepło
Witam!
Mam problem ze swoim SX-Fem i nie wiem co jest przyczyną złego zapalania na ciepło po przyduszeniu. Nawet Hot-Starter (ciepłe ssanie) nie pomaga. Zawsze gdy mi zgasł to paliłem go góra z 3-ego razu a teraz musze kopać 10 min i nic. Na zimno wszystko gra, jak jest ciepły i zgasze z przycisku to też gra, a jak go przydusze to nie idzie odpalić. Zauważyłem również, że nie raz sam gaśnie jak lekko przycisne hamulec ale w sposób nie blokujący koła, nie naturalnie gaśnie. Motor zaczoł dziwnie się zachowywać. Takie same objawy były gdy rozrząd był przestawiony o jeden ząbek, wczoraj go sprawdzałem i wszystko grało. Dysza też jest odpowiednia, regulowałem również skład mieszanki (wykręciłem pokrętło na 2,75 obrotu - fabryczne 2,5, dobrze się wkręcał na 2,75), filtr też miałem czysty i nadal nie grało coś. Może jeszcze świeca jest przylana, bo motor stał prawie 7 tyg i przed odpaleniem wlałem strzykawką trochę oleju do cylindra i poruszałem kopajką. Po jeździe wykręciłem świece i była trochę czarna. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, może to ze względu na temperaturę powietrza? Jeździłem w południe (35'C).[/url]
Mam problem ze swoim SX-Fem i nie wiem co jest przyczyną złego zapalania na ciepło po przyduszeniu. Nawet Hot-Starter (ciepłe ssanie) nie pomaga. Zawsze gdy mi zgasł to paliłem go góra z 3-ego razu a teraz musze kopać 10 min i nic. Na zimno wszystko gra, jak jest ciepły i zgasze z przycisku to też gra, a jak go przydusze to nie idzie odpalić. Zauważyłem również, że nie raz sam gaśnie jak lekko przycisne hamulec ale w sposób nie blokujący koła, nie naturalnie gaśnie. Motor zaczoł dziwnie się zachowywać. Takie same objawy były gdy rozrząd był przestawiony o jeden ząbek, wczoraj go sprawdzałem i wszystko grało. Dysza też jest odpowiednia, regulowałem również skład mieszanki (wykręciłem pokrętło na 2,75 obrotu - fabryczne 2,5, dobrze się wkręcał na 2,75), filtr też miałem czysty i nadal nie grało coś. Może jeszcze świeca jest przylana, bo motor stał prawie 7 tyg i przed odpaleniem wlałem strzykawką trochę oleju do cylindra i poruszałem kopajką. Po jeździe wykręciłem świece i była trochę czarna. Nie wiem jak sobie z tym poradzić, może to ze względu na temperaturę powietrza? Jeździłem w południe (35'C).[/url]
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
sprobuj wymienic swiece
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mieli takie przeżycia, że też nie chciał palić na ciepło, wina - przestawiony rozrząd o jeden ząbek, ja też miałem to samo, ale nie tym razem. Winą może być też podwieszony zawór bez luzu, sprawdzałem zawory i też gra wszystko. Dzisiaj zrobie tak, że dam mu jeszcze wjęcej powietrza.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
MXrool, wiesz może co się dzieje z moim exc 450, dziś go trochę na torze katałem. Zrobiłem przerwę 5 min. i potem go za cholerę nie mogłem odpalić z rozrusznika-nic, z kopki-nic. Z 10 min. się męczyłem w końcu na ssaniu mi odpalił i zgasł i znowu 10 min prób. W końcu mi się go z rozrusznika udało odpalić i nie było juz żadnych problemów, w czasie jazdy nic nie przerywa ani nie gaśnie. Ale silnik był rozgrzany i coś mi tak kaprysił. Możliwe że za wcześnie na torze mu wrzucałem kolejny bieg i przez to się zalewał albo coś z tym mogło mieć związek?? Może za dużo paliwa dostawał bo mu manetę trochę przekręcałem. Co o tym sądzicie ??
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak mi nie pali na ciepło to biorę i przekopuję motor kopajka i potem próbuje ostro przywalic w kopajkę, jak nie zgada to biorę ciepłe ssanie i ciut gazu i wtedy powinno poskutkować. Tą drugą opcję biorę gdy motor ma zamało powietrza czyli wtedy gdy jest zawalony filtr po jeździe. Głownym problemem palenia jest zła regulacja. Możesz wymienić też świece, są t sprawy groszowe a może poskutkować. Ja już u siebie wymieniłem mase świec. Zapisz się na jaką regulacje gaźnika - polecam Łukasz Kurowskiego (największy spec w Polsce od regulacji gaźników). W te upały każdy 4T cieżko pali...
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
spoko.fnx, looknę jak ta świeca wygląda, filtr w sumie nie jest mocno zawalony ale ostatnio pare razy wpadłem w jakieś chwasty więc się ciut zakleił moto ostatnio regulacji gaźnika nie miał więc tak zrobię. A nie wiesz czy moto może kaprysić jeżeli stał tydzień i odpalałem go na tym paliwie które było lane przed tygodniem?? Może to też ma wpływ. Pozdrawiam
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak mocno strzela w tłumik to jest źle wyregulowany i ja sprawdzam tak:
na biegu jałowym wkręcam równo motor na 1/2 gazu i potem daje do końca, jak czknie to znaczy, że nie jest dobrze. Sprawdzanie z wolnch obrotów tzn, dawanie gwałtownie gazu z wolnych obrotów nic nam nie powie, bo każdy 4T wtedy czknie.
na biegu jałowym wkręcam równo motor na 1/2 gazu i potem daje do końca, jak czknie to znaczy, że nie jest dobrze. Sprawdzanie z wolnch obrotów tzn, dawanie gwałtownie gazu z wolnych obrotów nic nam nie powie, bo każdy 4T wtedy czknie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60