Jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz, 29 cze 2008, 23:27
- Motocykl: Kosiarka,
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lulin :]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
crossmaniak-u to ja wczoraj pisałem z tobą o tym oleju yamalube 10W40 4S jeszcze go nie wymieniłem bo dziś święto i z waszych wypowiedzi zrozumiałem ze nie muszę go wymieniać pozdrawiam
" Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out "
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Przepraszam jeszcze raz w sumie to nie pomyslalem jak uzywanie takiego oleju ma się do 4t. No nie musisz, ale następnym razem przy kupnie mozna zaoszczędzić biorąc np. takiego motula . Wlej yamalube i bedzie ok
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz, 29 cze 2008, 23:27
- Motocykl: Kosiarka,
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lulin :]
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
spoko przecież nie ma ludzi nieomylnych
a jeśli chodzi o olej yamalube to taki mi doradzono właśnie u dealera yamahy
bo u mnie w mieście jak powiedziłem kolesiowi w sklepie olej do 125-tki 2T do przekładni to on mi powiedział właśnie ten 75W90. I twierdził że napewno się pomyliłem bo nie ma oleju 10W40 do 2T tylko do 4T jest 10W40 :ANAL: żal :finga:
a jeśli chodzi o olej yamalube to taki mi doradzono właśnie u dealera yamahy
bo u mnie w mieście jak powiedziłem kolesiowi w sklepie olej do 125-tki 2T do przekładni to on mi powiedział właśnie ten 75W90. I twierdził że napewno się pomyliłem bo nie ma oleju 10W40 do 2T tylko do 4T jest 10W40 :ANAL: żal :finga:
" Danger is a beautiful thing when it is purposefully sought out "
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: śr, 24 paź 2007, 23:42
- Motocykl: CRM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Na dniach mam zamiar wymienić z kumplem olej przekładniowy (w CRM 125 i CR 250)
Chcemy kupić Motul Transoil Expert ale czy możne na zimę polecacie jakiś inny olej ?
Chcemy kupić Motul Transoil Expert ale czy możne na zimę polecacie jakiś inny olej ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
- Motocykl: RM250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Jeżeli masz zamiar użytkować motor w temp. poniżej -25C to zalej go olejem 5W/40 lub 5W/50, a do -25C będzie dobry oczywiście są to wartości umowne więc kilka stopni w jedną lub drugą nie powinny wpłynąć niekorzystnie.T-Rudy pisze:Na dniach mam zamiar wymienić z kumplem olej przekładniowy (w CRM 125 i CR 250)
Chcemy kupić Motul Transoil Expert ale czy możne na zimę polecacie jakiś inny olej ?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 233
- Rejestracja: wt, 21 paź 2008, 00:05
- Motocykl: co miesiac inny ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
do skrzyni w 2t pocam castrol mtx lub motul transoil
mozna tez wlac jakikolwiek olej do silnikow 4t poniewaz tam tez smaruj on skrzynie i w 2t spokojnie da rade
mozna tez wlac jakikolwiek olej do silnikow 4t poniewaz tam tez smaruj on skrzynie i w 2t spokojnie da rade
Sebastian Gałkowski KAT-SERWIS Specjalizacja serwis motocykli i części zamienne
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
KTM Honda Yamaha Husaberg Suzuki Kawasaki
DĄBROWA GÓRNICZA 513 097 398 ktmserwis@wp.pl allegro: katserwis-dg
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 37
- Rejestracja: sob, 15 gru 2007, 15:01
- Motocykl: HONDA CRM250 MK3
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Witam! moge wlać do skrzyni w 2T castrol Magnatec 10w40 A3/B3, bo nie ma napisane zastosowania. Pozdr.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: sob, 16 sie 2008, 02:13
- Motocykl: HM CRE 50/ CR 125 04r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
http://www.allegro.pl/item466832903_mot ... 40_1l.html
Wiecie może gdzie kupić ten olej w butelce 5l ? Wogule są takie ?
Wiecie może gdzie kupić ten olej w butelce 5l ? Wogule są takie ?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: śr, 6 sie 2008, 22:16
- Motocykl: ktm 250 exc
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Witam posiadam ktm exc 250 99 serwisowka podaje mi ze mam wlac olej przekladniowy 20W40 shell advance, a co powiecie o wlaniu castrola 20W40
http://moto.allegro.pl/item534248940_gp ... ny_4l.html
http://moto.allegro.pl/item534248940_gp ... ny_4l.html
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 284
- Rejestracja: pn, 5 lis 2007, 18:38
- Motocykl: KXF 250 2011
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Nie ważna jest marka oleju, ważne jest częste wymienianie (7-9 mth)
Lepiej przecież kupować olej silnikowy 10-40W i często wymieniać
niż kupić castrola i jeździć pół sezonu
pozdro
Lepiej przecież kupować olej silnikowy 10-40W i często wymieniać
niż kupić castrola i jeździć pół sezonu
pozdro
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: jaki olej do przekladni-skrzyni w silnikach 2T?
Mam pytanie a w szczególności do kolegi motocyklecross:
Gdy miałem jeszcze huske to zalewałem do skrzyni olej Castrol MTX i nie wiedziałem czemu mam ciągłe problemy ze sprzęgłem.Tzn. sklejało się,czasami aż nie można było ruszyć a na ciepłym silniku ciągnęło jak chol*ra:-) Po kilku wyjazdach zamówiłem nowe tarcze sprzęgła bo myślałem,że to w tym rzecz ale oceniając wizualnie to stare tarcze były jak najbardziej ok.Jedynie co mnie zastanowiło to to,że były tak posklejane ze sobą,że ciężko było oderwać.Założyłem nowe tarcze,wcześniej wykąpane przez noc w świeżym oleju i sprzęgło chodzi jak laleczka.Jednak długo się nie pocieszyłem 2 wyjazdy znowu sprzęgło zaczyna ciągnąć,na zimnym nie da sie ruszyć z miejsca. Myślę sobie 2 wyjazdy to około 6mth nie więcej.Rozgrzałem sprzęt wymieniłem na nowy olej i problem dalej ten sam. Przemęczyłem się jeden wyjazd ale czuję,że to nie to. Wróciłem do domu rozebrałem sprzęgło wymyłem benzyną ekstrakcyjną tarcze przekładki złożyłem zalałem nowy olej...jak ręką odjął. 3 wyjazdy i znowu ten sam problem...
Wracając do sedna. Chciałem zapytać w czym mógł być problem,że mi się te sprzęgło tak kleiło. Tarczki nowe, przekładki równe bez przebarwień itp. Raczej nie sądzę, że to wina oleju gdyż MTX to górna półka i każdy jest zadowolony.
Gdy miałem jeszcze huske to zalewałem do skrzyni olej Castrol MTX i nie wiedziałem czemu mam ciągłe problemy ze sprzęgłem.Tzn. sklejało się,czasami aż nie można było ruszyć a na ciepłym silniku ciągnęło jak chol*ra:-) Po kilku wyjazdach zamówiłem nowe tarcze sprzęgła bo myślałem,że to w tym rzecz ale oceniając wizualnie to stare tarcze były jak najbardziej ok.Jedynie co mnie zastanowiło to to,że były tak posklejane ze sobą,że ciężko było oderwać.Założyłem nowe tarcze,wcześniej wykąpane przez noc w świeżym oleju i sprzęgło chodzi jak laleczka.Jednak długo się nie pocieszyłem 2 wyjazdy znowu sprzęgło zaczyna ciągnąć,na zimnym nie da sie ruszyć z miejsca. Myślę sobie 2 wyjazdy to około 6mth nie więcej.Rozgrzałem sprzęt wymieniłem na nowy olej i problem dalej ten sam. Przemęczyłem się jeden wyjazd ale czuję,że to nie to. Wróciłem do domu rozebrałem sprzęgło wymyłem benzyną ekstrakcyjną tarcze przekładki złożyłem zalałem nowy olej...jak ręką odjął. 3 wyjazdy i znowu ten sam problem...
Wracając do sedna. Chciałem zapytać w czym mógł być problem,że mi się te sprzęgło tak kleiło. Tarczki nowe, przekładki równe bez przebarwień itp. Raczej nie sądzę, że to wina oleju gdyż MTX to górna półka i każdy jest zadowolony.
Najgorsze co może Cię spotkać to brak TOTALNEGO POWERA