Honda 2007

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » sob, 13 sty 2007, 20:40

Chyba Bary wkleił gdzieś na forum test 250 4T i wygrała Yamaha. Wtedy wszyscy mówili że jest genialna i wogóle najlepsza. W tym teście wygrała Honda i wszyscy piszą że teraz ona jest nr 1...

Pacian
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pacian » wt, 16 sty 2007, 09:12

Kazde moto jest dobre jak sie odpowiednio dba a reszta to sprawa gustu,prowadzenia poprostu co komu spasuje w danej marce jak i dostępność czesci.

lycha
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pt, 29 gru 2006, 22:18
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

hondy?

Post autor: lycha » pt, 19 sty 2007, 23:37

dobre motocykle ...a odnosnie szesciodniówki to wszyscy polacy jechali na starych zajechanych trupach zaden nie jechal na nowym motocyklu bo nasz kochany pzm uznal ze nie warto inwestowac... kurowski dostal motocykl po wielkim mistrzu tak zajechany ze wypalil caly olej z silnika bo nie bylo pierscieni

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » sob, 20 sty 2007, 14:02

piasektt pisze:
Ktoś wspomniał o problemach z zaworami, i broń Boże żeby wstawiać te stalowe. CRF jest bardzo czuła na tym pukcie, i trzeba bardzo dbać o filtr powietrza. Jeżeli ktoś będzie sumienny to nie będzie miał problemów.

Pozdrawiam
Dlaczego tak twierdzisz :?:

Ja do CRF 450 sprowadzałem z niemiec cały komplet stalowych tuningowych zaworów, razem ze specjalnymi sprężynami, znaczy były 2 i wchodziły jedna w drugą i chodziło dobrze.

Dowiedziałem się o takiej możliwości od znajomego Marcina Dutkiewicza, który CRFą ze stalówkami przelatał cały sezon MP.
Tylko, że on miał same zawory wymienione i mówił że na wysokich obrotach ciut wolniej się wkręca, ja u siebie tego nie zauważyłem.
Piszą też o tym na amerykańskich forach typu CRF's ONLY.
CRFami na stalówkach bez większych problemów lata też cała ekipa kolesi Ostrowa WLKP.


Nie wiem może taka opinia krąży wśród tych, którzy tylko same zawory wymieniali.
Ostatnio słysząłem, że CRF 250 ze satlowymi zaworami ssącymi sobie gorzej radzi niż 450 ale to też nie potwierdzone info.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » sob, 20 sty 2007, 20:00

bardzo dbać o filtr powietrza.
To chyba w każdym motorze trzeba dbać o filtra. Duzo roboty to niekosztuje. Po każdym treningu powinno sie filtra umyć i nasączyć i założyć. Przejedź sie na brudnym filtrze co ma najechane 5 treningu i na czystym dopiero co nasączonym i założonym i zobaczymy czy niebedzie różnicy.
sorry za OT[/code]
KTM 125SX '10 :]

piasektt
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 768
Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z toru (Wrocław)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piasektt » sob, 20 sty 2007, 22:35

BaRy pisze:
piasektt pisze:
Ktoś wspomniał o problemach z zaworami, i broń Boże żeby wstawiać te stalowe. CRF jest bardzo czuła na tym pukcie, i trzeba bardzo dbać o filtr powietrza. Jeżeli ktoś będzie sumienny to nie będzie miał problemów.

Pozdrawiam
Dlaczego tak twierdzisz :?:

Ja do CRF 450 sprowadzałem z niemiec cały komplet stalowych tuningowych zaworów, razem ze specjalnymi sprężynami, znaczy były 2 i wchodziły jedna w drugą i chodziło dobrze.

Dowiedziałem się o takiej możliwości od znajomego Marcina Dutkiewicza, który CRFą ze stalówkami przelatał cały sezon MP.
Tylko, że on miał same zawory wymienione i mówił że na wysokich obrotach ciut wolniej się wkręca, ja u siebie tego nie zauważyłem.
Piszą też o tym na amerykańskich forach typu CRF's ONLY.
CRFami na stalówkach bez większych problemów lata też cała ekipa kolesi Ostrowa WLKP.


Nie wiem może taka opinia krąży wśród tych, którzy tylko same zawory wymieniali.
Ostatnio słysząłem, że CRF 250 ze satlowymi zaworami ssącymi sobie gorzej radzi niż 450 ale to też nie potwierdzone info.

Ja mówie tylko o 250 bo jest delikatniejsza. Na stalówkach dużo szybciej sie wyklepuje, i jest zagrozenie że zawór sie upali i zrobi bałagan.

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 5 lut 2007, 19:31

http://www.youtube.com/watch?v=PEseJRnRrjI&NR
Fajny filmik z jazdy na crf'07
P.S.Kto wie jak się nazywa ta nuta co leci od.5:30???Licze na pomoc naszego forumego znawce - małego :D .DJ mały pomórz:P:P:P:P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”