Honda 2007

Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Jony » wt, 9 sty 2007, 08:40

Ja mam takie pytanko. Czy silnik w hondzie jest dwu wałkowy czy dalej jedno?? Jaki jest motor na wtrysku na 07. Słyszałem ze Yamaszka ale jak jest na prawde??
Pozdro
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER

THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » wt, 9 sty 2007, 09:25

Yamaha nie jest na wtrysku. Z off-roadowych maszyn to jest Aprilia RXV4.5 - 5.5. Honda jest nadal jedno wałkowa.
pozdr.
RS SERWIS

Chudy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 302
Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Chudy » wt, 9 sty 2007, 09:27

Z tego co wiem wtrysk w Yamahach będzie od 2008 roku, na razie chyba wszystko wciąż na gaźniorach, w każdym razie Yamaha na pewno.
Motocross, Enduro and Supermoto... and nothing else...


BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » wt, 9 sty 2007, 09:49

CRFy mają jeden wałek z patentem Hondy który zwie się Unicam.

O tych wtryskach już od pół roku słysze ale w modelach 2007 jeszcze tego nie będzie.
Są szanse że pojawi się w 2008, ja osobiście się tego trochę obawiam.
Dokładnie chodzi mi o obsługowość, awaryjność a także ceny takiego wynalazku.

Tu są wszystkie zmiany w CRF 250R na 2007 i podstawowa specyfikacja:


New for 2007

* New camshaft and cylinder-head porting improve power output above 8000 rpm.
* New intake valve springs match new camshaft.
* New crankcase venting for improved engine power.
* New exhaust header works in conjunction with new camshaft.
* New carburetor features new-styled accelerator pump and linkage for improved throttle response.
* New clutch basket features increased thickness for additional strength.
* New ignition map with 13,370-rpm rev limit.
* New link-type front brake master cylinder improves front braking power by 15 percent.
* New Dunlop 742FA front tire provides improved turning feel and traction.
* New one-piece cover protects throttle cable by keeping out dirt and water.
* Lighter rear chain guide.
* New front suspension valving for improved bump absorption



Engine Type
Liquid-cooled 4-stroke 4-valve SOHC single
Displacement 249.4cm3
Bore x Stroke 78 x 52.2mm
Compression Ratio 12.9: 1
Max. Power Output 32kW/11,000min-1 (95/1/EC) - 43.5KM
Max. Torque 29.3Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Dry Weight 92.6 kg (204 pounds)

Fuel System:
Carburation 40mm Keihin FCR flat slide carburettor with throttle position sensor (TPS)
Fuel Tank Capacity 7.3litres

Suspension Type:
Front 47mm inverted Showa leading-axle twin-chamber cartridge-type telescopic fork with 16-step adjustable compression and rebound damping; 315mm axle travel

Rear Pro-Link with single Showa damper, adjustable low-speed (13-step) & high-speed (3.5-turn) compression and 17-step rebound damping; 313mm axle travel


And the winner is CRF250R 2007:
http://racerxcanada.com/news_update.php?id=2656


Ja tam stawiam na Honde (niezależnie od testów) i najprawdopodobniej jedna taka sztuka niedługo będzie moja. :supz:

Rozpatrywałem jeszcze Yamahe bo KTM mnie nadal nie przekonuje. :!:
[/url]


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

NuReK
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: czw, 28 wrz 2006, 13:03
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: WuWa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: NuReK » wt, 9 sty 2007, 15:42

Honda jest na jednym wałku. A Yamaha ma byc podobno z wtryskiem. Co oznbacza wizyty tylkow autoryzowanym serwisie. Ale cóź za technike trzeba płacić. Wracając do tematu Hondy to nie beędzie znacznych różnic w modelach na 2007. A udawadninanie wyższości jednego motocykla nad drugim leży w kwestii prowadzenia. Bo i tak każdy mototcykl się psuję.

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 9 sty 2007, 15:44

No psuje sie kazdy ,ale ważne jest czy częsciej czy zadziej.Dla mnie crf wymiata 2.yamaha

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » wt, 9 sty 2007, 16:05

IGI CROSS pisze:No psuje sie kazdy ,ale ważne jest czy częsciej czy zadziej.Dla mnie crf wymiata 2.yamaha
z pierwszym miejscem sie zgodze ale na drugie bym wstawił KTM'a. Szczególnie ze względu na nowe zawieszenie.
pozdro
KTM 125SX '10 :]

Masto
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 72
Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bialystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

honda 2007

Post autor: Masto » wt, 9 sty 2007, 16:49

Motory roku 2007 wg. Transworld Motocross:
250 i 450 ta sama kolejność...

1. Honda CRF
2. Kawasaki KXF
3. Yamaha Yz
4. Ktm SXF
5. Suzuki RMZ

Nie brać na 100% serio!!! :wink:

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » wt, 9 sty 2007, 17:04

Dziwny ten ranking. W motocyklu pisali, że w 450 KTM jest najlepszy i pobił HONDE na ryj a tutaj na przed ostatnie miejsce.
czytałem gdzieś w necie:
250 4T
1. HONDA CRF250 (zasłużenie)
2. KAWASAKI KXF250
3. KTM SX-F 250
4. YAMAHA YZ-F 250
5. SUZUKI RMZ 250

450 4T

1. KTM 450 SXF
2. HONDA 450 CRF
3. YAMAHA YZ-F 450
4. SUZUKI RMZ 450
5. KAWASAKI KXF 450
6. TM 450

I to jest moim zdaniem najbardziej prawidłowa stawka, bo z tego co czytałem to było 5ciu zawodników i każdy jechał na każdym motorze ( wymieniali sie ) i tak można ocenić najlepiej motor.
ale dobra nie o tym temat. temat o hondzinie więc n/t jej piszmy.
KTM 125SX '10 :]

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BaRy » wt, 9 sty 2007, 17:19

NuReK pisze:Wracając do tematu Hondy to nie beędzie znacznych różnic w modelach na 2007 psuję.
No może to wielkie zmiany nie są ale poprawiła się napewno charakterystyka silnika i do wyższych obrotów się kręci.

Sierot z tego co pamiętam to w "Motocyklu" pisali że w 450 SX-F niby zdetronizował pnującą od kilku lat CRF ale żeby na ryj. ;)
Ostatnio zmieniony śr, 10 sty 2007, 07:39 przez BaRy, łącznie zmieniany 1 raz.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 9 sty 2007, 17:34

Sierot pisze:Dziwny ten ranking. W motocyklu pisali, że w 450 KTM jest najlepszy i pobił HONDE na ryj a tutaj na przed ostatnie miejsce.
wierz moze byc też tak ze KTM jest ostatni bo po prostu więszkość amerykanów za nim nie przepada i uważa go za gorszego(choć tak na pewno nie jest).A z tym biceim na ryj to moze nie dokońca:)nasłuchałem juz sie troce o crf450 i widziłąme troche i widać jaki to potwór:)KTM mozę dorówanć:)

Sierot
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 666
Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
Motocykl: KTM SX125 2010
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Socho
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Sierot » śr, 10 sty 2007, 09:50

hehe Bary no nie na ryj, ale uznali go za lepszego i myśle że zasłużenie. Chociaż HONDA w innych klasach jest duuuużo lepsza.

No HONDA I KTM pod względem konstrukcyjnym będą rywalizować. KTM stawia na innowacje a HONDA ma swój styl i wprowada lekkie ale dużo wnoszące do techniki prowadzenia zmiany.
IGI no może masz racje że w USA KTM'a tak nietolerują, ale niewiem z jakiej przyczyny właśnie :? Wypowiadają sie niektórzy zawodnicy że np do takiego SX potrzebne jest dosyć twarde zawieszenie. Więc KTM taki jest- zawieszenie ma dość sztrywne jak na mój gust ( ale to w 125 ) i pewno dlatego nietolerują bo ten okropny tył :/
Też choruje na to- i jedyne wyjście to zmiana sprężyny- ale w teamach fabrycznych chyba zmieniają więcej niż sprężyne w zawieszeniu, więc troche tego niekminie ;/
KTM 125SX '10 :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”