Honda 2007
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja mam takie pytanko. Czy silnik w hondzie jest dwu wałkowy czy dalej jedno?? Jaki jest motor na wtrysku na 07. Słyszałem ze Yamaszka ale jak jest na prawde??
Pozdro
Pozdro
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
CRFy mają jeden wałek z patentem Hondy który zwie się Unicam.
O tych wtryskach już od pół roku słysze ale w modelach 2007 jeszcze tego nie będzie.
Są szanse że pojawi się w 2008, ja osobiście się tego trochę obawiam.
Dokładnie chodzi mi o obsługowość, awaryjność a także ceny takiego wynalazku.
Tu są wszystkie zmiany w CRF 250R na 2007 i podstawowa specyfikacja:
New for 2007
* New camshaft and cylinder-head porting improve power output above 8000 rpm.
* New intake valve springs match new camshaft.
* New crankcase venting for improved engine power.
* New exhaust header works in conjunction with new camshaft.
* New carburetor features new-styled accelerator pump and linkage for improved throttle response.
* New clutch basket features increased thickness for additional strength.
* New ignition map with 13,370-rpm rev limit.
* New link-type front brake master cylinder improves front braking power by 15 percent.
* New Dunlop 742FA front tire provides improved turning feel and traction.
* New one-piece cover protects throttle cable by keeping out dirt and water.
* Lighter rear chain guide.
* New front suspension valving for improved bump absorption
Engine Type
Liquid-cooled 4-stroke 4-valve SOHC single
Displacement 249.4cm3
Bore x Stroke 78 x 52.2mm
Compression Ratio 12.9: 1
Max. Power Output 32kW/11,000min-1 (95/1/EC) - 43.5KM
Max. Torque 29.3Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Dry Weight 92.6 kg (204 pounds)
Fuel System:
Carburation 40mm Keihin FCR flat slide carburettor with throttle position sensor (TPS)
Fuel Tank Capacity 7.3litres
Suspension Type:
Front 47mm inverted Showa leading-axle twin-chamber cartridge-type telescopic fork with 16-step adjustable compression and rebound damping; 315mm axle travel
Rear Pro-Link with single Showa damper, adjustable low-speed (13-step) & high-speed (3.5-turn) compression and 17-step rebound damping; 313mm axle travel
And the winner is CRF250R 2007:
http://racerxcanada.com/news_update.php?id=2656
Ja tam stawiam na Honde (niezależnie od testów) i najprawdopodobniej jedna taka sztuka niedługo będzie moja. :supz:
Rozpatrywałem jeszcze Yamahe bo KTM mnie nadal nie przekonuje.
[/url]
O tych wtryskach już od pół roku słysze ale w modelach 2007 jeszcze tego nie będzie.
Są szanse że pojawi się w 2008, ja osobiście się tego trochę obawiam.
Dokładnie chodzi mi o obsługowość, awaryjność a także ceny takiego wynalazku.
Tu są wszystkie zmiany w CRF 250R na 2007 i podstawowa specyfikacja:
New for 2007
* New camshaft and cylinder-head porting improve power output above 8000 rpm.
* New intake valve springs match new camshaft.
* New crankcase venting for improved engine power.
* New exhaust header works in conjunction with new camshaft.
* New carburetor features new-styled accelerator pump and linkage for improved throttle response.
* New clutch basket features increased thickness for additional strength.
* New ignition map with 13,370-rpm rev limit.
* New link-type front brake master cylinder improves front braking power by 15 percent.
* New Dunlop 742FA front tire provides improved turning feel and traction.
* New one-piece cover protects throttle cable by keeping out dirt and water.
* Lighter rear chain guide.
* New front suspension valving for improved bump absorption
Engine Type
Liquid-cooled 4-stroke 4-valve SOHC single
Displacement 249.4cm3
Bore x Stroke 78 x 52.2mm
Compression Ratio 12.9: 1
Max. Power Output 32kW/11,000min-1 (95/1/EC) - 43.5KM
Max. Torque 29.3Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Dry Weight 92.6 kg (204 pounds)
Fuel System:
Carburation 40mm Keihin FCR flat slide carburettor with throttle position sensor (TPS)
Fuel Tank Capacity 7.3litres
Suspension Type:
Front 47mm inverted Showa leading-axle twin-chamber cartridge-type telescopic fork with 16-step adjustable compression and rebound damping; 315mm axle travel
Rear Pro-Link with single Showa damper, adjustable low-speed (13-step) & high-speed (3.5-turn) compression and 17-step rebound damping; 313mm axle travel
And the winner is CRF250R 2007:
http://racerxcanada.com/news_update.php?id=2656
Ja tam stawiam na Honde (niezależnie od testów) i najprawdopodobniej jedna taka sztuka niedługo będzie moja. :supz:
Rozpatrywałem jeszcze Yamahe bo KTM mnie nadal nie przekonuje.
[/url]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 18
- Rejestracja: czw, 28 wrz 2006, 13:03
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: WuWa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Honda jest na jednym wałku. A Yamaha ma byc podobno z wtryskiem. Co oznbacza wizyty tylkow autoryzowanym serwisie. Ale cóź za technike trzeba płacić. Wracając do tematu Hondy to nie beędzie znacznych różnic w modelach na 2007. A udawadninanie wyższości jednego motocykla nad drugim leży w kwestii prowadzenia. Bo i tak każdy mototcykl się psuję.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bialystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
honda 2007
Motory roku 2007 wg. Transworld Motocross:
250 i 450 ta sama kolejność...
1. Honda CRF
2. Kawasaki KXF
3. Yamaha Yz
4. Ktm SXF
5. Suzuki RMZ
Nie brać na 100% serio!!!
250 i 450 ta sama kolejność...
1. Honda CRF
2. Kawasaki KXF
3. Yamaha Yz
4. Ktm SXF
5. Suzuki RMZ
Nie brać na 100% serio!!!
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dziwny ten ranking. W motocyklu pisali, że w 450 KTM jest najlepszy i pobił HONDE na ryj a tutaj na przed ostatnie miejsce.
czytałem gdzieś w necie:
250 4T
1. HONDA CRF250 (zasłużenie)
2. KAWASAKI KXF250
3. KTM SX-F 250
4. YAMAHA YZ-F 250
5. SUZUKI RMZ 250
450 4T
1. KTM 450 SXF
2. HONDA 450 CRF
3. YAMAHA YZ-F 450
4. SUZUKI RMZ 450
5. KAWASAKI KXF 450
6. TM 450
I to jest moim zdaniem najbardziej prawidłowa stawka, bo z tego co czytałem to było 5ciu zawodników i każdy jechał na każdym motorze ( wymieniali sie ) i tak można ocenić najlepiej motor.
ale dobra nie o tym temat. temat o hondzinie więc n/t jej piszmy.
czytałem gdzieś w necie:
250 4T
1. HONDA CRF250 (zasłużenie)
2. KAWASAKI KXF250
3. KTM SX-F 250
4. YAMAHA YZ-F 250
5. SUZUKI RMZ 250
450 4T
1. KTM 450 SXF
2. HONDA 450 CRF
3. YAMAHA YZ-F 450
4. SUZUKI RMZ 450
5. KAWASAKI KXF 450
6. TM 450
I to jest moim zdaniem najbardziej prawidłowa stawka, bo z tego co czytałem to było 5ciu zawodników i każdy jechał na każdym motorze ( wymieniali sie ) i tak można ocenić najlepiej motor.
ale dobra nie o tym temat. temat o hondzinie więc n/t jej piszmy.
KTM 125SX '10 :]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No może to wielkie zmiany nie są ale poprawiła się napewno charakterystyka silnika i do wyższych obrotów się kręci.NuReK pisze:Wracając do tematu Hondy to nie beędzie znacznych różnic w modelach na 2007 psuję.
Sierot z tego co pamiętam to w "Motocyklu" pisali że w 450 SX-F niby zdetronizował pnującą od kilku lat CRF ale żeby na ryj.
Ostatnio zmieniony śr, 10 sty 2007, 07:39 przez BaRy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Autor tematuIGI CROSS
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wierz moze byc też tak ze KTM jest ostatni bo po prostu więszkość amerykanów za nim nie przepada i uważa go za gorszego(choć tak na pewno nie jest).A z tym biceim na ryj to moze nie dokońca:)nasłuchałem juz sie troce o crf450 i widziłąme troche i widać jaki to potwór:)KTM mozę dorówanć:)Sierot pisze:Dziwny ten ranking. W motocyklu pisali, że w 450 KTM jest najlepszy i pobił HONDE na ryj a tutaj na przed ostatnie miejsce.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hehe Bary no nie na ryj, ale uznali go za lepszego i myśle że zasłużenie. Chociaż HONDA w innych klasach jest duuuużo lepsza.
No HONDA I KTM pod względem konstrukcyjnym będą rywalizować. KTM stawia na innowacje a HONDA ma swój styl i wprowada lekkie ale dużo wnoszące do techniki prowadzenia zmiany.
IGI no może masz racje że w USA KTM'a tak nietolerują, ale niewiem z jakiej przyczyny właśnie Wypowiadają sie niektórzy zawodnicy że np do takiego SX potrzebne jest dosyć twarde zawieszenie. Więc KTM taki jest- zawieszenie ma dość sztrywne jak na mój gust ( ale to w 125 ) i pewno dlatego nietolerują bo ten okropny tył :/
Też choruje na to- i jedyne wyjście to zmiana sprężyny- ale w teamach fabrycznych chyba zmieniają więcej niż sprężyne w zawieszeniu, więc troche tego niekminie ;/
No HONDA I KTM pod względem konstrukcyjnym będą rywalizować. KTM stawia na innowacje a HONDA ma swój styl i wprowada lekkie ale dużo wnoszące do techniki prowadzenia zmiany.
IGI no może masz racje że w USA KTM'a tak nietolerują, ale niewiem z jakiej przyczyny właśnie Wypowiadają sie niektórzy zawodnicy że np do takiego SX potrzebne jest dosyć twarde zawieszenie. Więc KTM taki jest- zawieszenie ma dość sztrywne jak na mój gust ( ale to w 125 ) i pewno dlatego nietolerują bo ten okropny tył :/
Też choruje na to- i jedyne wyjście to zmiana sprężyny- ale w teamach fabrycznych chyba zmieniają więcej niż sprężyne w zawieszeniu, więc troche tego niekminie ;/
KTM 125SX '10 :]