Czy używać sprzęgło do zmiany biegów?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
- Motocykl: RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głuszyca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pt, 6 kwie 2007, 00:00
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
no to jest dziwne macie czas żeby odjąć manetke gazu a niemacie czasu żeby wcisnąć sprzęgło?? ja niewyobrażam sobie jazdy bez sprzegła. zawsze 2 lub1 palec jest na klamce. i jednocześnie odejmuje gaz i wciskam sprzegło, bieg (góra czy dół) i znów sprzegło i gaz a cała ta operacja trwa niecałą sekunde, jej ułamki. ja inaczej niepotrafie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pt, 16 mar 2007, 14:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ciechanowiec/Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
do posiadaczy Yamahy: jak jezdzicie bez sprzegła to pamietajcie o dokrecaniu wajchy do wałka bo wam frez zjedzie i uzywajcie koniecznie aluminiowej wajchy!
Yamaha YZ 125 2000r-Na początek dobra
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 55
- Rejestracja: pt, 16 mar 2007, 14:58
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ciechanowiec/Podlaskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no wlasnie u mnie frezu nie uswiadczysz... wiec go zaspawałem:P
Yamaha YZ 125 2000r-Na początek dobra
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
---------------------------------------------------
http://www.bikepics.com/members/KoGOOD/
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
- Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Krakow
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pewnego pięknego dnia jak wymieniłem olej (niestety nie pamietam na jaki w kazdym razie mial dosć dużą gestość) i po pewnym czasie jazdy stwiedziłem ze padło mi sprzęgło. Motor wkręcał sie na obroty a nie przyspieszal tak jak powinien... Rozebrałem sprzęgło i werdykt był jednogłośny: "tarcze i przekładki nówka" poszedłem do mechesa z pytamiem co sie dzieje a on na to ze mam poprostu za gety olej który w chwili wysprzęglenia czyli jak tarcze nie są zcisnięte wpływa pomiedzy tarcze (czyli wszystko ok) ale po puszczeniu sprzęgła i jego zacisnięciu zbyt duża ilość gęstego oleju sostaje między tarczami i powoduje ze ślizgają sie ona na nim względem przekładek. Nalałem motula "transoil" i jest lux. Sprzęgło ciągnie i trzyma tak jak powinno.Terance pisze:GAWRON o co ci biega z tym trzymaniem sprzęgła?
ja leje orlenowski i jakos nie nażekam.
wszystko zalezy też jak mocnym motocyklem jezdzisz. Im mocniejszy motocykl tym parametry oleju są dla sprzęgła ważniejsze bo musi ono znacznie więcej pociagnąć. Ja jezdze KTM 250 SX