Zapowietrzony układ hamulcowy
-
Autor tematukotmx
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zapowietrzony układ hamulcowy
Mam KX 125 03r. ostatnio zauważyłem że z moją klamką dzieją się dziwne rzeczy, mianowicie gdy powoli naciskam zaczyna trzeszczeć. Postanowiłem wymienić płyn hamulcowy, kupiłem za 10 zł do 260 stopni dot-4 oczywiście (powinno być dobrze) zalałem, odpowietrzyłem...
Następnego dnia sprawdzam hamulec i znowu trzeszczy znowu odpowietrzyłem zalałem płynem i elegancko. Następnego dnia znowu się zapowietrzył...Kurde co jest?!
Co może być przyczyną zapowietrzania układu hamulcowego?
Następnego dnia sprawdzam hamulec i znowu trzeszczy znowu odpowietrzyłem zalałem płynem i elegancko. Następnego dnia znowu się zapowietrzył...Kurde co jest?!
Co może być przyczyną zapowietrzania układu hamulcowego?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
Autor tematukotmx
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zobaczę jutro po treningu czy nic nie cieknie, może nawet rozbiorę pompę.
Jakie polecacie płyny hamulcowe, czy wystarczy patrzeć na klasę i punkt wrzenia?
Ja zalałem jakiegoś Agip'a dot-4 za 10 zł.
Jakie polecacie płyny hamulcowe, czy wystarczy patrzeć na klasę i punkt wrzenia?
Ja zalałem jakiegoś Agip'a dot-4 za 10 zł.
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Spróbuj Ją jeszcze raz odpowietrzyć- niektóre pompy jak się zapowietrzą to potrafią być koszmarnie oporne do odpowietrzenia, trzeba to robić bardzo długo i wytrwale zanim całkowicie usuniesz powietrze. A układ taki jak w crossie/enduro jest niewdzięczny ze względu na dużą różnicę wysokości między pompą a zaciskiem-pęcherzyki mają tendencję żeby iść do góry, a nie wylatywać wężykiem razem z płynem.