O Hondach
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 30
- Rejestracja: pt, 16 lut 2007, 14:40
- Motocykl: SUZUKI RM 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: WŁODAWA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Coś takiego?? np.
http://moto.allegro.pl/item164628629_honda_mtx.html
Używaj opcji edytuj post, nie ładuj jednego postu pod drugim.
http://moto.allegro.pl/item164628629_honda_mtx.html
Używaj opcji edytuj post, nie ładuj jednego postu pod drugim.
RM 250 POWER;)))
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 17:48
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Słupsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Peny, ja miałem MTX 80 i MTX 110
MTX110 jest juz lepszy, ale 80 to jak motorynka można powariować, jednak jeśli ktoś pojedzie w cięższy teren niż droga w lesie, to będzie się denerwować! cały czas jeździ się na max wysokich obrotach
Dla kogoś kto się zastanawia nad motorkiem o takiej pojemności polecałbym CR 80! Duża moc, lekka, zwrotna!
Uzywaj opcji edytuj post, nie ładuj jednego postu pod drugim.
MTX110 jest juz lepszy, ale 80 to jak motorynka można powariować, jednak jeśli ktoś pojedzie w cięższy teren niż droga w lesie, to będzie się denerwować! cały czas jeździ się na max wysokich obrotach
Dla kogoś kto się zastanawia nad motorkiem o takiej pojemności polecałbym CR 80! Duża moc, lekka, zwrotna!
Uzywaj opcji edytuj post, nie ładuj jednego postu pod drugim.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
HONDA motocykle enduro
HONDA motocykle motocross
HONDA quady sportowe
HONDA quady sportowo-uzytkowe i użytkowe
HONDA-katalog części zamiennych od roku 96` wzwyż
Katalogi części-są w poście Lesnika"linkownia".
Serdecznie zapraszam do współpracy posiadaczy, i sympatyków marki Honda-proszę o podawanie cennych linków, tak by była to kompletna linkownia dla zainteresowanych tematem. Ja w Hondach lichy jestem, więc bardzo proszę o fachowe wsparcie
HONDA motocykle motocross
HONDA quady sportowe
HONDA quady sportowo-uzytkowe i użytkowe
HONDA-katalog części zamiennych od roku 96` wzwyż
Katalogi części-są w poście Lesnika"linkownia".
Serdecznie zapraszam do współpracy posiadaczy, i sympatyków marki Honda-proszę o podawanie cennych linków, tak by była to kompletna linkownia dla zainteresowanych tematem. Ja w Hondach lichy jestem, więc bardzo proszę o fachowe wsparcie
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 200
- Rejestracja: sob, 29 lip 2006, 12:54
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa-Anin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jeżeli chodzi o 2t 125 to miałem przyjemność jeździć już każdym motocyklem 2t (oprócz kawasaki) i powiem że hondą mi sie najlepiej jeździ ... Baaa powiem więcej regularnie myje filtr zmieniam tłok korbe i podstawowe roboty czynie regularnie i nic a nic sienie sypie... Jeżeli chodzi o 4t to rozmawiałem ostatnio z byłym mistrzem polski w EN i mi powiedział że jak chce 250 to żebym kupił YAME ... ale sam jeździ 450 crf i mówi że w tej klasie jest najlepsza crf ...
BLUE RIDER
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mi się z kolei dziwnie jeździło na cr bo jakaś taka pochylona do przodu jest:D Jeździłem też na ktm i dlamnie najlepsza jest yz:DNie dlatego ze ją mam ale poprostu jest lekka,zajebiście mocna:D,i fajnie się nią jeździ:),zobaczymy jak z psuciem się bo narazie dopiero ma niewiem moze z 1-2mh:D.Z 250 4t słyszałem ze yzf najlepsza,a w 450 4t to już crf szatan:) raz widizałem jak to chodzi:Dbubba pisze:jeżeli chodzi o 2t 125 to miałem przyjemność jeździć już każdym motocyklem 2t (oprócz kawasaki) i powiem że hondą mi sie najlepiej jeździ ... Baaa powiem więcej regularnie myje filtr zmieniam tłok korbe i podstawowe roboty czynie regularnie i nic a nic sienie sypie... Jeżeli chodzi o 4t to rozmawiałem ostatnio z byłym mistrzem polski w EN i mi powiedział że jak chce 250 to żebym kupił YAME ... ale sam jeździ 450 crf i mówi że w tej klasie jest najlepsza crf ...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
New for 2007Matti18 pisze:Ale mi chodziło czy są jakieś zmiany w silniku, zawieszeni, itp. między rocznikiem 2006 a 2007...
* New camshaft and cylinder-head porting improve power output above 8000 rpm.
* New intake valve springs match new camshaft.
* New crankcase venting for improved engine power.
* New exhaust header works in conjunction with new camshaft.
* New carburetor features new-styled accelerator pump and linkage for improved throttle response.
* New clutch basket features increased thickness for additional strength.
* New ignition map with 13,370-rpm rev limit.
* New link-type front brake master cylinder improves front braking power by 15 percent.
* New Dunlop 742FA front tire provides improved turning feel and traction.
* New one-piece cover protects throttle cable by keeping out dirt and water.
* Lighter rear chain guide.
* New front suspension valving for improved bump absorption
Engine Type
Liquid-cooled 4-stroke 4-valve SOHC single
Displacement 249.4cm3
Bore x Stroke 78 x 52.2mm
Compression Ratio 12.9: 1
Max. Power Output 32kW/11,000min-1 (95/1/EC) - 43.5KM
Max. Torque 29.3Nm/8,500min-1 (95/1/EC)
Dry Weight 92.6 kg (204 pounds)
Fuel System:
Carburation 40mm Keihin FCR flat slide carburettor with throttle position sensor (TPS)
Fuel Tank Capacity 7.3litres
Suspension Type:
Front 47mm inverted Showa leading-axle twin-chamber cartridge-type telescopic fork with 16-step adjustable compression and rebound damping; 315mm axle travel
Rear Pro-Link with single Showa damper, adjustable low-speed (13-step) & high-speed (3.5-turn) compression and 17-step rebound damping; 313mm axle travel
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: wt, 10 kwie 2007, 09:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kobyla Góra
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
BaRy,
napisz proszę gdzie znaleźć jakie zmiany zaszły między rocznikiem 2004 a 2005 w CRF 250.
Pisze sie na forum że to duża różnica bo "w 2004 był problem z zaworami a w 2005 już nie ma".
Jutro jadę kupować CRF 250 2004- zdaję sobie sprawę że zmiany mogą dotyczyć np.
- gniazd zaworowych
- prowadnic
- wałka rozrządu etc.
i sama wymiana zaworów może nie rozwiązac problemu.
Ale nieotrafię nigdzie tego znaleźć.
Pomóż proszę.
Pozdrawiam.
napisz proszę gdzie znaleźć jakie zmiany zaszły między rocznikiem 2004 a 2005 w CRF 250.
Pisze sie na forum że to duża różnica bo "w 2004 był problem z zaworami a w 2005 już nie ma".
Jutro jadę kupować CRF 250 2004- zdaję sobie sprawę że zmiany mogą dotyczyć np.
- gniazd zaworowych
- prowadnic
- wałka rozrządu etc.
i sama wymiana zaworów może nie rozwiązac problemu.
Ale nieotrafię nigdzie tego znaleźć.
Pomóż proszę.
Pozdrawiam.