O Hondach

tomekcrf250x
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 18:54
Motocykl: CRF 250X
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: tomekcrf250x » czw, 23 kwie 2009, 19:57

Ja mam HONDE CRF 250X z '05 i narazie duzo na jej temat sie nie wypowiem bo to moj 2 motor , ale do tego podchodze tak "jak nalezy" . Wczesniej miałem huske cos ponizej 90 roku wiec niema o czym rozmawiac (wtedy byłem jeszcze młodszy i głupszy :lol: ). O Hondzie powiem tyle ze mam ją od pół roku ma przejechane 25 h ( jak przyszłado mnie miałą 4.5h) i narazie robiłem fabryczną wade czyli prawy ssący . tak to mnie niezawiodła , no i oczywiscie olej i czesci expl tak jak w serwisówce ;) ;).

rydzyk673
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: rydzyk673 » ndz, 12 lip 2009, 08:59

ja jesem zadowolony ze swojej CRF 250. rok 04. dajej jej w dupsko konkretnie i jak narazie wiekszych problemów nie miałem. w przeciagu poł roku zmieniłem tłok rozrzad klocki przód. opony. oleje kilka razy i takie tam... moc ma spora. mam tuningowy wydech DEP wra z kolankiem. jak sie dba to i chodzi dobrze :) narazie z zaworami niemam problemu. ale reguluje co jakies 8h. jedyna wada jaka widze w moim hondzie to delikanie ciagnace sprzegło. dlategro na dniach załoze nowe tarcze sprzegłowe i zobaczymy co bedzie dalej :)) honde polecam ale koszty utrzymania sie bardzo duze... jak kazdej crossówki. srednio w sezonie trzeba z 1.5 tys wyzucic.

omen
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 286
Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: gorskie okolice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: omen » wt, 14 lip 2009, 15:47

rydzyk673 pisze:ja jesem zadowolony ze swojej CRF 250. rok 04. dajej jej w dupsko konkretnie i jak narazie wiekszych problemów nie miałem. w przeciagu poł roku zmieniłem tłok rozrzad klocki przód. opony. oleje kilka razy i takie tam... moc ma spora. mam tuningowy wydech DEP wra z kolankiem. jak sie dba to i chodzi dobrze :) narazie z zaworami niemam problemu. ale reguluje co jakies 8h. jedyna wada jaka widze w moim hondzie to delikanie ciagnace sprzegło. dlategro na dniach załoze nowe tarcze sprzegłowe i zobaczymy co bedzie dalej :)) honde polecam ale koszty utrzymania sie bardzo duze... jak kazdej crossówki. srednio w sezonie trzeba z 1.5 tys wyzucic.

co okolo8h ale jak sprawdzasz luzy to jakie sa okolo? wszystkie ( luzy w roznych zaworach pamietasz ?)bo zastanawiam sie jakie mozna dac sobie widelki w luzach przed ponowna regulacja ...zeby tez nie robic tego co chwile

pzdr

omen
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 286
Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: gorskie okolice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: omen » wt, 14 lip 2009, 16:00

jedno pytanie czy luz w 250crf wchodzi wam gladko od strzalu czy trzeba troche kombinowac bo mam wrazenie ze w innych moto łatwiej wchodzi :?
pzdr

rydzyk673
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: rydzyk673 » wt, 14 lip 2009, 18:04

omen pisze:
rydzyk673 pisze:ja jesem zadowolony ze swojej CRF 250. rok 04. dajej jej w dupsko konkretnie i jak narazie wiekszych problemów nie miałem. w przeciagu poł roku zmieniłem tłok rozrzad klocki przód. opony. oleje kilka razy i takie tam... moc ma spora. mam tuningowy wydech DEP wra z kolankiem. jak sie dba to i chodzi dobrze :) narazie z zaworami niemam problemu. ale reguluje co jakies 8h. jedyna wada jaka widze w moim hondzie to delikanie ciagnace sprzegło. dlategro na dniach załoze nowe tarcze sprzegłowe i zobaczymy co bedzie dalej :)) honde polecam ale koszty utrzymania sie bardzo duze... jak kazdej crossówki. srednio w sezonie trzeba z 1.5 tys wyzucic.

co okolo8h ale jak sprawdzasz luzy to jakie sa okolo? wszystkie ( luzy w roznych zaworach pamietasz ?)bo zastanawiam sie jakie mozna dac sobie widelki w luzach przed ponowna regulacja ...zeby tez nie robic tego co chwile

pzdr
nie pamietam dokłądnie ale jak sprawdzam zawory to ssace z reguły wymagaja wymiany na ok 0.05 mm mniejsze płytki. a wydechowe z reguły wychodza mi takie same jak poprzednio.
Luz ci ciezko znalezc bo nie wysprzegla ci do konca sprzegło. u mnie tez tak było ale po wymianie tarcz luz łapie bez problemu.

swiatex
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 113
Rejestracja: pn, 12 mar 2007, 20:22
Motocykl: crf 450
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: swiatex » śr, 15 lip 2009, 20:34

Nie przypominam sobie żebym miał z tym problemy w mojej padace.

omen
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 286
Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
Motocykl: crf250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: gorskie okolice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: omen » śr, 15 lip 2009, 21:55

juz ok dzis jezdzilem poraz 3 na niej i juz wszystko gra po prostu skok z 2t na crf i troche inny motorek i sie przyzwyczajam :mrgreen:

Mike_CR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 61
Rejestracja: czw, 4 cze 2009, 20:26
Motocykl: Honda CR 250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Opole
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: Mike_CR » pn, 27 lip 2009, 18:54

pytanie za 100 pkt co z hondą CR?? Honda zrezygnowała z produkcji dwusuwów?? jeśli tak to dlaczego?? z tego co wiem ostatnie modele hondy CR (nie CRF) wyszły w 2007 r... będę bardzo wdzięczny jak ktoś mnie olśni :P bo nic szczególnego nie wyszperałem w sieci, za to o CRF'ach aż huczy :P

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: acid » wt, 29 gru 2009, 00:09

Czytam i czytam i ganią hondy za wadliwe seryjne zawory . Seryjnie montowane są tytanowe zawory a jak wiadomo tytanowe są lepsze od stalowych tylko jednym względem , że są lżejsze ale największą ich wadą jest niska trfałość , po prostu szybko się zużywają stąd częste awarie czy to honda , jadzia czy kat ... Tytany są dla profesjonalistów którzy sie zajmuja tym pro maja sponsorów itd. Tytany sa drogie i często trzeba je wymieniać .
Miałem wcześniej kata 300 z 92roku teraz crf 450 05r i powiem ze jeżeli chodzi o charakterystyke oddawania mocy to czteropak mnie pozytywnie zaskoczył choć wiedziałem że tak będzie a nie jeździłem wcześniej czteropakiem , moc podobna ale crf`ka jest potulniejsza od starego kata bardzo przewidywalna no i ten dźwięk z wydechu yoshimury .
Mało nią pojeździłem więc się nie wypowiem ale z testów porównawczych 450tek z 2005roku Honda była najlepsza

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: RafQ » wt, 29 gru 2009, 01:19

acid pisze:Czytam i czytam i ganią hondy za wadliwe seryjne zawory . Seryjnie montowane są tytanowe zawory a jak wiadomo tytanowe są lepsze od stalowych tylko jednym względem , że są lżejsze ale największą ich wadą jest niska trfałość , po prostu szybko się zużywają stąd częste awarie czy to honda , jadzia czy kat ... Tytany są dla profesjonalistów którzy sie zajmuja tym pro maja sponsorów itd. Tytany sa drogie i często trzeba je wymieniać .
Miałem wcześniej kata 300 z 92roku teraz crf 450 05r i powiem ze jeżeli chodzi o charakterystyke oddawania mocy to czteropak mnie pozytywnie zaskoczył choć wiedziałem że tak będzie a nie jeździłem wcześniej czteropakiem , moc podobna ale crf`ka jest potulniejsza od starego kata bardzo przewidywalna no i ten dźwięk z wydechu yoshimury .
Mało nią pojeździłem więc się nie wypowiem ale z testów porównawczych 450tek z 2005roku Honda była najlepsza
Też niedługo będe wymieniał zawory z tym że w 250F.Zarówno na tym forum jak i na innych opinie są podzielone.Stalowe może i rzadziej trzeba wymieniać i regulować ale co z gniazdami zaworowymi?Nie wierze że przy mocniejszych sprężynach jakie trzeba założyć i przy cięższym zaworze nie będzie różnicy jeżeli chodzi o zużycie gniazda.A jak wiadomo naprawa głowicy czy zakup nowej nie jest sprawą tanią.
Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: acid » wt, 29 gru 2009, 01:44

Pewnie że nie ale licz się z tym że możesz mieć do wymiany połowę silnika jak Ci sie urwie tytan a tytany trzeba dwa razy częsciej mieniać , głowica też swoje wytrzymuje i tak szybko gniazda zaworowe się nie uklepią .
konon312 w googlach napewno znajdziesz a jak znajdziesz to możesz wtedy też z forumowiczami sie podzielić
Ostatnio zmieniony wt, 29 gru 2009, 21:49 przez acid, łącznie zmieniany 1 raz.

konon312
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: O Hondach

Post autor: konon312 » wt, 29 gru 2009, 19:41

Moglby ktos napisac jakie zaszly roznice w CR 250 2T w rocznikach 01 a 02, widac tak jakby zawor wydechowy byl inny, czy to tylko zmiany wizualne czy ma to jakies wplyw na prace silnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Honda”