O Hondach
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 18:54
- Motocykl: CRF 250X
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
Ja mam HONDE CRF 250X z '05 i narazie duzo na jej temat sie nie wypowiem bo to moj 2 motor , ale do tego podchodze tak "jak nalezy" . Wczesniej miałem huske cos ponizej 90 roku wiec niema o czym rozmawiac (wtedy byłem jeszcze młodszy i głupszy ). O Hondzie powiem tyle ze mam ją od pół roku ma przejechane 25 h ( jak przyszłado mnie miałą 4.5h) i narazie robiłem fabryczną wade czyli prawy ssący . tak to mnie niezawiodła , no i oczywiscie olej i czesci expl tak jak w serwisówce .
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
ja jesem zadowolony ze swojej CRF 250. rok 04. dajej jej w dupsko konkretnie i jak narazie wiekszych problemów nie miałem. w przeciagu poł roku zmieniłem tłok rozrzad klocki przód. opony. oleje kilka razy i takie tam... moc ma spora. mam tuningowy wydech DEP wra z kolankiem. jak sie dba to i chodzi dobrze narazie z zaworami niemam problemu. ale reguluje co jakies 8h. jedyna wada jaka widze w moim hondzie to delikanie ciagnace sprzegło. dlategro na dniach załoze nowe tarcze sprzegłowe i zobaczymy co bedzie dalej ) honde polecam ale koszty utrzymania sie bardzo duze... jak kazdej crossówki. srednio w sezonie trzeba z 1.5 tys wyzucic.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
rydzyk673 pisze:ja jesem zadowolony ze swojej CRF 250. rok 04. dajej jej w dupsko konkretnie i jak narazie wiekszych problemów nie miałem. w przeciagu poł roku zmieniłem tłok rozrzad klocki przód. opony. oleje kilka razy i takie tam... moc ma spora. mam tuningowy wydech DEP wra z kolankiem. jak sie dba to i chodzi dobrze narazie z zaworami niemam problemu. ale reguluje co jakies 8h. jedyna wada jaka widze w moim hondzie to delikanie ciagnace sprzegło. dlategro na dniach załoze nowe tarcze sprzegłowe i zobaczymy co bedzie dalej ) honde polecam ale koszty utrzymania sie bardzo duze... jak kazdej crossówki. srednio w sezonie trzeba z 1.5 tys wyzucic.
co okolo8h ale jak sprawdzasz luzy to jakie sa okolo? wszystkie ( luzy w roznych zaworach pamietasz ?)bo zastanawiam sie jakie mozna dac sobie widelki w luzach przed ponowna regulacja ...zeby tez nie robic tego co chwile
pzdr
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
jedno pytanie czy luz w 250crf wchodzi wam gladko od strzalu czy trzeba troche kombinowac bo mam wrazenie ze w innych moto łatwiej wchodzi
pzdr
pzdr
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: sob, 10 sty 2009, 16:56
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
nie pamietam dokłądnie ale jak sprawdzam zawory to ssace z reguły wymagaja wymiany na ok 0.05 mm mniejsze płytki. a wydechowe z reguły wychodza mi takie same jak poprzednio.omen pisze:rydzyk673 pisze:ja jesem zadowolony ze swojej CRF 250. rok 04. dajej jej w dupsko konkretnie i jak narazie wiekszych problemów nie miałem. w przeciagu poł roku zmieniłem tłok rozrzad klocki przód. opony. oleje kilka razy i takie tam... moc ma spora. mam tuningowy wydech DEP wra z kolankiem. jak sie dba to i chodzi dobrze narazie z zaworami niemam problemu. ale reguluje co jakies 8h. jedyna wada jaka widze w moim hondzie to delikanie ciagnace sprzegło. dlategro na dniach załoze nowe tarcze sprzegłowe i zobaczymy co bedzie dalej ) honde polecam ale koszty utrzymania sie bardzo duze... jak kazdej crossówki. srednio w sezonie trzeba z 1.5 tys wyzucic.
co okolo8h ale jak sprawdzasz luzy to jakie sa okolo? wszystkie ( luzy w roznych zaworach pamietasz ?)bo zastanawiam sie jakie mozna dac sobie widelki w luzach przed ponowna regulacja ...zeby tez nie robic tego co chwile
pzdr
Luz ci ciezko znalezc bo nie wysprzegla ci do konca sprzegło. u mnie tez tak było ale po wymianie tarcz luz łapie bez problemu.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
juz ok dzis jezdzilem poraz 3 na niej i juz wszystko gra po prostu skok z 2t na crf i troche inny motorek i sie przyzwyczajam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: czw, 4 cze 2009, 20:26
- Motocykl: Honda CR 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opole
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
pytanie za 100 pkt co z hondą CR?? Honda zrezygnowała z produkcji dwusuwów?? jeśli tak to dlaczego?? z tego co wiem ostatnie modele hondy CR (nie CRF) wyszły w 2007 r... będę bardzo wdzięczny jak ktoś mnie olśni bo nic szczególnego nie wyszperałem w sieci, za to o CRF'ach aż huczy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
Czytam i czytam i ganią hondy za wadliwe seryjne zawory . Seryjnie montowane są tytanowe zawory a jak wiadomo tytanowe są lepsze od stalowych tylko jednym względem , że są lżejsze ale największą ich wadą jest niska trfałość , po prostu szybko się zużywają stąd częste awarie czy to honda , jadzia czy kat ... Tytany są dla profesjonalistów którzy sie zajmuja tym pro maja sponsorów itd. Tytany sa drogie i często trzeba je wymieniać .
Miałem wcześniej kata 300 z 92roku teraz crf 450 05r i powiem ze jeżeli chodzi o charakterystyke oddawania mocy to czteropak mnie pozytywnie zaskoczył choć wiedziałem że tak będzie a nie jeździłem wcześniej czteropakiem , moc podobna ale crf`ka jest potulniejsza od starego kata bardzo przewidywalna no i ten dźwięk z wydechu yoshimury .
Mało nią pojeździłem więc się nie wypowiem ale z testów porównawczych 450tek z 2005roku Honda była najlepsza
Miałem wcześniej kata 300 z 92roku teraz crf 450 05r i powiem ze jeżeli chodzi o charakterystyke oddawania mocy to czteropak mnie pozytywnie zaskoczył choć wiedziałem że tak będzie a nie jeździłem wcześniej czteropakiem , moc podobna ale crf`ka jest potulniejsza od starego kata bardzo przewidywalna no i ten dźwięk z wydechu yoshimury .
Mało nią pojeździłem więc się nie wypowiem ale z testów porównawczych 450tek z 2005roku Honda była najlepsza
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
- Motocykl: CRF250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Hondach
Też niedługo będe wymieniał zawory z tym że w 250F.Zarówno na tym forum jak i na innych opinie są podzielone.Stalowe może i rzadziej trzeba wymieniać i regulować ale co z gniazdami zaworowymi?Nie wierze że przy mocniejszych sprężynach jakie trzeba założyć i przy cięższym zaworze nie będzie różnicy jeżeli chodzi o zużycie gniazda.A jak wiadomo naprawa głowicy czy zakup nowej nie jest sprawą tanią.acid pisze:Czytam i czytam i ganią hondy za wadliwe seryjne zawory . Seryjnie montowane są tytanowe zawory a jak wiadomo tytanowe są lepsze od stalowych tylko jednym względem , że są lżejsze ale największą ich wadą jest niska trfałość , po prostu szybko się zużywają stąd częste awarie czy to honda , jadzia czy kat ... Tytany są dla profesjonalistów którzy sie zajmuja tym pro maja sponsorów itd. Tytany sa drogie i często trzeba je wymieniać .
Miałem wcześniej kata 300 z 92roku teraz crf 450 05r i powiem ze jeżeli chodzi o charakterystyke oddawania mocy to czteropak mnie pozytywnie zaskoczył choć wiedziałem że tak będzie a nie jeździłem wcześniej czteropakiem , moc podobna ale crf`ka jest potulniejsza od starego kata bardzo przewidywalna no i ten dźwięk z wydechu yoshimury .
Mało nią pojeździłem więc się nie wypowiem ale z testów porównawczych 450tek z 2005roku Honda była najlepsza
Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Hondach
Pewnie że nie ale licz się z tym że możesz mieć do wymiany połowę silnika jak Ci sie urwie tytan a tytany trzeba dwa razy częsciej mieniać , głowica też swoje wytrzymuje i tak szybko gniazda zaworowe się nie uklepią .
konon312 w googlach napewno znajdziesz a jak znajdziesz to możesz wtedy też z forumowiczami sie podzielić
konon312 w googlach napewno znajdziesz a jak znajdziesz to możesz wtedy też z forumowiczami sie podzielić
Ostatnio zmieniony wt, 29 gru 2009, 21:49 przez acid, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: O Hondach
Moglby ktos napisac jakie zaszly roznice w CR 250 2T w rocznikach 01 a 02, widac tak jakby zawor wydechowy byl inny, czy to tylko zmiany wizualne czy ma to jakies wplyw na prace silnika?