Po wewnętrznej, po zewnętrznej - jak wolicie?
-
Autor tematuTo.mek
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Po wewnętrznej, po zewnętrznej - jak wolicie?
Jak lubicie pokonywać zakręty i jak jest wg. Was szybciej??
-
Autor tematuTo.mek
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jak hamujesz przodem to nie musisz, a w 4T to nawet lepiej bo Cię silnik hamuje. Przy hamowaniu tyłem jest oczywiste że tak, ponieważ zgasisz silnik blokując tył bez sprzęgła. Ja w ciaśniejszych łukach używam dwóch hamulców.
U mnie na torze utarła się jakoś opinia że po "łuku" szybciej, więc chciałem Was się o to zapytać.
U mnie na torze utarła się jakoś opinia że po "łuku" szybciej, więc chciałem Was się o to zapytać.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie da się określić czy jechać wew. czy zew.
jest tylko jedna zasada, jechać tam gdzie: równo, szybko i gdzie można przejechać płynnie. Trzeba wybierać tor jazdy, a nie pakować się w cudze ślady które mogą być złe. Starajcie się zakładać własny ślad, wyrabiać jak jest jakiś trudny zakręt. Zaobserwować, gdzie równo i tak poprowadzić motor by jechać po tym rownym -> wtedy przejedziesz szybciej i zaoszczędzisz siły.
jest tylko jedna zasada, jechać tam gdzie: równo, szybko i gdzie można przejechać płynnie. Trzeba wybierać tor jazdy, a nie pakować się w cudze ślady które mogą być złe. Starajcie się zakładać własny ślad, wyrabiać jak jest jakiś trudny zakręt. Zaobserwować, gdzie równo i tak poprowadzić motor by jechać po tym rownym -> wtedy przejedziesz szybciej i zaoszczędzisz siły.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zazwyczaj jest tak że wszyscy najlepsi późno dohamowywują przed zakrętami ale jeśli robią to żeby wejść po wew. to robią sie małe garby na wejściach w koleine które bardzo wybijają z równowagi. dlatego trzeba do połówy koleiny stać odchylonym za oś motocykla, a potem dosiąść płynnym ruchem dodawając gaz.Wtedy jest light.