GPS do offroadu - Wasze doświadczenia i opinie
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No ten palmtop dał mi do myślenia, bo nie znam tutejszych lasów i łatwo sie gubie. Widze że ten palmtop to super sprawa tylko jak go założyć na kierownice Dobry w terenie wydaje sie ten GPS na ręke i chyba na nieo sie zdecyduje, zawsze "pod ręką". Szkoda że na niego nie można wgrywac map. Pozdro
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Uchwyt na kierownicę mam dostać w zestawie z Garmninem-zobaczę czy jest to solidne. Ciekawe jak to wytrzyma wibracja i uderzenia, podobno jest taka gwarancja Garmina że jak rozwalę odbiornik mechanicznie, utopię etc. to przez jakiś mogę dostać nowy. Niezłe co? Obym nie musiał weryfikowac zapewnień producenta.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
śmię wontpić żeby dali nowygajowy pisze:Uchwyt na kierownicę mam dostać w zestawie z Garmninem-zobaczę czy jest to solidne. Ciekawe jak to wytrzyma wibracja i uderzenia, podobno jest taka gwarancja Garmina że jak rozwalę odbiornik mechanicznie, utopię etc. to przez jakiś mogę dostać nowy. Niezłe co? Obym nie musiał weryfikowac zapewnień producenta.
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
I tu niestety masz rację:
Warunki Gwarancji dla odbiorników w wersji europejskiej:
9. Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady:
pęknięta obudowa,
pęknięty wyświetlacz LCD,
uszkodzenia elementów elektronicznych spowodowane np. silnym naciskiem, upadkiem z dużej wysokości, itp.,
stosowaniem niezgodnych z instrukcją baterii, kabli zasilających, informatycznych, itp.
10. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i wad wynikłych na skutek:
niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, np. wadliwego połączenia z komputerem lub innymi urządzeniami zewnętrznymi,
samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
Warunki Gwarancji dla odbiorników w wersji europejskiej:
9. Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady:
pęknięta obudowa,
pęknięty wyświetlacz LCD,
uszkodzenia elementów elektronicznych spowodowane np. silnym naciskiem, upadkiem z dużej wysokości, itp.,
stosowaniem niezgodnych z instrukcją baterii, kabli zasilających, informatycznych, itp.
10. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i wad wynikłych na skutek:
niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, np. wadliwego połączenia z komputerem lub innymi urządzeniami zewnętrznymi,
samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No i dostałem kilka dni temu tego szatana. Pierwsze wrażenie-jakość wykonania, poczucie solidności i odporności BDB. Powiem szczerze ze obawiałem się uchwytu-a tu niespodzianka. Bardzo solidny i sprytny wynalazek Rammount made in USA: jednocześnie bardzo solidnie mocuje GPS, ale jest na tyle bezpieczny że mozna wyregulować przy jakiej sile (np przy upadku) będzie się zginał a nie łamał.
Żeby zamocować GPSa musiałem wywalić licznik. W sumie i tak byłby niepotrzebny-Garmin na bieżąco podaje m.in prędkośći, dystanse, wysokość, czasy, etc...Testowałem na razie jedynie z bardzo uproszczoną mapą bazową, nie udało mi się jeszcze wgrac skanów bardzo dokładnych sztabówek. Zrobiłem kilka własnych tracków w lesie. Dokładność wskazania pozycji ok.+/- 2 metry, szybkość uaktualnianina pozycji o.k.
Jedyny minus to przebicie sie przez procedurę wgrywania map szczegółowych. Dostałem łopatologiczna instrukcję jak to zrobić, ale nadal wygląda to cholernie trudno i nieciekawie. Poza tym nieszczęsnym wgrywaniem-obsługa bardzo prosta "intuicyjna", mozna obsługiwać jedną ręką, w sumie chyba prościej od przeciętnego telefonu komórkowego.
Po wgraniu map szczegółowych zrobię jakieś trasy w terenie kompletnie mi nie znanym-wtedy urządzenie przejdzie chrzest bojowy. Dodatkowo naniosę wcześniej lokalizację stacji benzynowych-po około 150 kilometrach terenu musze juz rozglądać się za paliwem. To duże ułatwienie w dalszych, mało znanych stronach.
Żeby zamocować GPSa musiałem wywalić licznik. W sumie i tak byłby niepotrzebny-Garmin na bieżąco podaje m.in prędkośći, dystanse, wysokość, czasy, etc...Testowałem na razie jedynie z bardzo uproszczoną mapą bazową, nie udało mi się jeszcze wgrac skanów bardzo dokładnych sztabówek. Zrobiłem kilka własnych tracków w lesie. Dokładność wskazania pozycji ok.+/- 2 metry, szybkość uaktualnianina pozycji o.k.
Jedyny minus to przebicie sie przez procedurę wgrywania map szczegółowych. Dostałem łopatologiczna instrukcję jak to zrobić, ale nadal wygląda to cholernie trudno i nieciekawie. Poza tym nieszczęsnym wgrywaniem-obsługa bardzo prosta "intuicyjna", mozna obsługiwać jedną ręką, w sumie chyba prościej od przeciętnego telefonu komórkowego.
Po wgraniu map szczegółowych zrobię jakieś trasy w terenie kompletnie mi nie znanym-wtedy urządzenie przejdzie chrzest bojowy. Dodatkowo naniosę wcześniej lokalizację stacji benzynowych-po około 150 kilometrach terenu musze juz rozglądać się za paliwem. To duże ułatwienie w dalszych, mało znanych stronach.
-
Autor tematugajowy
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jeszcze nie Chudy, wiesz że ostatnio w robocie mi się nieźle grzeje, ciężko mi znależć czas na takie ślęczenie przy komputerze i GPS`ie żeby to wszystko zgrać. A nie znalazłem nikogo kto by to za pieniądze zrobił:(.
A Nowicki faktycznie jest-pogadaliśmy sobie z nim przedwczoraj, niezmiernie skromny i sympatyczny człowiek.
Dziś byłem niunią na torach w Straszynie, u Kroolika i za Auchan-cisza, nikogo nie było, pociągnąłem solową jazdę w okolicznościach przyrody, rozgrzewkowo-wyszło 80 kilometrów. Wracałem po właczeniu track-powrotu: wyświetlanie za ile metrów i sekund (!!!!) będzie zakręt w który powiniem odbić (i to w gęstym lesie)!!! Normalnie kombajn o wielkiej szybkości przeliczania różnych parametrów w zalezności od szybkości chwilowej, średniej itd...
A Nowicki faktycznie jest-pogadaliśmy sobie z nim przedwczoraj, niezmiernie skromny i sympatyczny człowiek.
Dziś byłem niunią na torach w Straszynie, u Kroolika i za Auchan-cisza, nikogo nie było, pociągnąłem solową jazdę w okolicznościach przyrody, rozgrzewkowo-wyszło 80 kilometrów. Wracałem po właczeniu track-powrotu: wyświetlanie za ile metrów i sekund (!!!!) będzie zakręt w który powiniem odbić (i to w gęstym lesie)!!! Normalnie kombajn o wielkiej szybkości przeliczania różnych parametrów w zalezności od szybkości chwilowej, średniej itd...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
gajowy ?
A ile cię wyniósł ten sprzęcik razem z kosztami wysyłki?? I na czym chasasz po buszu ??
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.