Co się dzieje z moim KTM SX 520?
-
Autor tematuMario
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: pn, 31 paź 2005, 09:20
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co się dzieje z moim KTM SX 520?
Witam! mam "mały problem" z moim Ktm-em SX 520 Racing rok 2002...Pewnego dnia podczas jazdy przestał wchodzic z niskich obrotów na wysokie,dławi sie a jak gaz otowrzy sie naprade szybko to nawet gaśnie. Wiem ze w tych rocznikach problemem jest dołądowanie w gaźniku ale to juz zrobiłem, regulacje gaźnika (wymieniłem nawet oringi w gaźniku i membramke od doładowania) dalej to samo. sprawdziłęm rozrzad i okazało sie, ze sie kończy wiec zmieniłem go na nowy oryginalny do tego oczywiście pełne regulacja silnika i dalej to samo...do głowy przychodzi mi jedynie sprawdzenie ciśnienia ale przyrząd bede miał za pare dni. jeżeli macie jakies pomysły to piszcie bo sezon w pełni a ja stoję...
dzieki i pozdrwiam.
dzieki i pozdrwiam.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
WYDECH rozkrec caly kolektor, tlumik, lacznik sprawdz moze jest czyms zawalony , lub cos sie w srodku urwalo i blokuje przeplyw spalin
i jeszcze dolot , sprawdz filtr powietrza (wyczysc) ,zobacz air box
i jeszcze dolot , sprawdz filtr powietrza (wyczysc) ,zobacz air box
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Mój starszy ma KTM 400 EXC i miał podobny problem. Męczył się z tym pare tygodni, nie wiedzieliśmy co jest grane. Wkońcu zawieźliśmy motor do salonu KTMa, bo myśleliśmy, że coś zdziałają. A tu nic, pały tak tempe były, że tylko mnie na koszty naciągneły jakiś tam części w gaźniku, a nie sprawdzili podstawy czyli dysz. Proponuje założyć dużą dyszę.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
MXrool dobrze kombinuje. Zrobiło się ciepło, w takim silniku należy zmienić dysze. Zobacz, jaki kolor ma świeca. Może ma za bogato. Też mi się tak robi, że z wolnych jak sypnę gazem to gaśnie, a mam dyszę 200 zamiast 165. Jak są wyższe nieco obroty to się dobrze wkręca.
Czekam teraz na dyszkę właśnie. Ja mam gaźnik DellOrto.
Z tym, że ja bym zmieniał dyszę na mniejszą. Ciepło na dworze to mniejsza ilośc tlenu w powietrzu, czyli ma dostawać mniej paliwa, żeby dobrze jechał.
Druga sprawa to sprawdzenie króćców łączących gaźnik z filtrem i głowicą. Może jest któryś uszkodzony i łapie lewe powietrze.
Czekam teraz na dyszkę właśnie. Ja mam gaźnik DellOrto.
Z tym, że ja bym zmieniał dyszę na mniejszą. Ciepło na dworze to mniejsza ilośc tlenu w powietrzu, czyli ma dostawać mniej paliwa, żeby dobrze jechał.
Druga sprawa to sprawdzenie króćców łączących gaźnik z filtrem i głowicą. Może jest któryś uszkodzony i łapie lewe powietrze.
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
O tym powiedział kumpel mojego brata ktory duzo rzeczy tununinguje w tym motorki crossowe.
Tylko ze mialem taki problem ze swoja YZ bo spasowany tłok mam na 0,04 i pojezdzilem nim troche dalem bratu sie przejechac bo mi cos ze sprzeglem nie pasowalo, jezdzilem lajtowo zeby bak dotrzec . Dalem bratu on na momencik wyjechal i nie odkrecal jej na maxa i zachwile przyjechal i powiedzial ze cos sie zrypalo, tak jakby maszyna cos spuchla :/. Wiec zadzwonil do swojego kumpla no i powiedzial zeby zobaczyc swiece i odzwonic do niego. Po tej akcji powiedzial zeby zdjac gaznik i zobaczyc rozmiar dyszy bo mowil ze jak jest tłok ciasniej spasowany to jest wieksze sprezanie i potrzeba wiecej paliwa. Zdjelismy gaznik wykrecilismy dysze i tam nie mozna bylo odczytac co to za nr. na niej jest. Wiec kumpel mojego brata powiedzial ze jak nie bedziemy miec wiekszej dyszy to mamy poziom paliwka podnies na iglicy. No i tak narazie zostalo maszyna pali ok tylko ze nie mialem okazji sie nia przejechac. Jutro ja dotre i zobacze czy jest wszystko ok .
Wiec dlatego sie pytam o te dysze A jakie sa rozmiary dysz i co te cyferki na nich oznaczaja i jakie sa przykladowe (standard) ?:)
Tylko ze mialem taki problem ze swoja YZ bo spasowany tłok mam na 0,04 i pojezdzilem nim troche dalem bratu sie przejechac bo mi cos ze sprzeglem nie pasowalo, jezdzilem lajtowo zeby bak dotrzec . Dalem bratu on na momencik wyjechal i nie odkrecal jej na maxa i zachwile przyjechal i powiedzial ze cos sie zrypalo, tak jakby maszyna cos spuchla :/. Wiec zadzwonil do swojego kumpla no i powiedzial zeby zobaczyc swiece i odzwonic do niego. Po tej akcji powiedzial zeby zdjac gaznik i zobaczyc rozmiar dyszy bo mowil ze jak jest tłok ciasniej spasowany to jest wieksze sprezanie i potrzeba wiecej paliwa. Zdjelismy gaznik wykrecilismy dysze i tam nie mozna bylo odczytac co to za nr. na niej jest. Wiec kumpel mojego brata powiedzial ze jak nie bedziemy miec wiekszej dyszy to mamy poziom paliwka podnies na iglicy. No i tak narazie zostalo maszyna pali ok tylko ze nie mialem okazji sie nia przejechac. Jutro ja dotre i zobacze czy jest wszystko ok .
Wiec dlatego sie pytam o te dysze A jakie sa rozmiary dysz i co te cyferki na nich oznaczaja i jakie sa przykladowe (standard) ?:)