Dohamowanie i zakręt - czyli co i jak
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 14 lip 2005, 08:25
- Motocykl: Yamaha WR 250 R osiołek :-)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Nieporozumienie polega na tym, że jakoś nie moge sobie wyobrazić nogi prostej , a jednocześnie zgiętejMXrool pisze: Ważne by noga była prosta z lekkim ugięciem w kolanie[/b]. By nie szurała po ziemi i nie tuptała, tak że jak się wywrócisz to bedzie prosta miedzy ziemią a kierownicą. Wtedy jest w 100% bezpieczna i nie grozi Ci kontuzja.
Ot przykładowy brak wyopbraźni... :finga:
Yamaha od lat
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 32
- Rejestracja: wt, 31 lip 2007, 20:34
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
hej. ostatnio cwiczylismy troche takie motyway jak łycha do zakretu dohamowanie, plynny przejazd przez zakret i na wyjsciu ogien i powiem wam ze to roznie wychodzi. kazy musi zlapac swoj styl. jedno jest pewne zeby w zakrecie np w lewo odciazyc motor balansujac cialem na prawo i niezbyt nerwowo reagowac gazem nie wiem co sie dzieje wtedy ale motor wychodzi z zakretu idealnie i od razu staje na podnozkach- nie siedzac bo tak jak tu pisza bije w tylek i to niezle jezeli sa dziury. ostre zakrety staramy sie ciac ile wlezie. mamy takie miejsca w glogowie gdzie dojezdzam do zakretu dohamowuje, redukcja ,lamanie maszyny i powerslidem przez zakret (cala dlugosc luku) po czym naprawde jest sie szybkim..pozdro maniacy
driftowac ile wlezie
driftowac ile wlezie
na dobry poczatek cr125
-
Autor tematuSierot
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja tam staram się nie robić uślizgów bo co po tym jak koło ci lata na wszystkie strony a ty stoisz w miejscu.
Dohamowanie:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... x.jpg.html
Zakręt:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... M.jpg.html wysoko łokieć, dobry skład, i ogień
A potem pozostaje już tylko prosta:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... j.jpg.html
Tak to wygląda w moim wykonaniu. Nie jestem najlepszy w Polsce czy na świecie, ale staram się zwiększać stale swój poziom i daje z siebie wszystkie pieniądze.
Dohamowanie:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... x.jpg.html
Zakręt:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... M.jpg.html wysoko łokieć, dobry skład, i ogień
A potem pozostaje już tylko prosta:
http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/s ... j.jpg.html
Tak to wygląda w moim wykonaniu. Nie jestem najlepszy w Polsce czy na świecie, ale staram się zwiększać stale swój poziom i daje z siebie wszystkie pieniądze.
KTM 125SX '10 :]
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zależy jakie dohamowanie - czy to do jakiegoś łuku z np dziurami - to tak.
Gdy dohamowanie , a raczej hamowanie przed winklem 180, do tyłek nad błotnik itd i ostry hebel
Gdy dohamowanie , a raczej hamowanie przed winklem 180, do tyłek nad błotnik itd i ostry hebel
Ostatnio zmieniony pn, 10 wrz 2007, 13:56 przez kotmx, łącznie zmieniany 1 raz.
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r