MX vs ATV UNLEASHED

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
Akumu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: ndz, 3 sie 2008, 20:42
Motocykl: Honda CRF 250R 2009r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: Akumu » pt, 3 lip 2009, 15:35

Ja gram najczęściej wieczorem, po 22.
Obrazek
Obrazek

SatiMX
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pn, 9 mar 2009, 17:18
Motocykl: Yamaha Yz 125 '11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: SatiMX » sob, 4 lip 2009, 20:20

Siemka mam do was taką prośbę czy możecie mi wytłumaczyć co zrobić żeby grać na Hamachi bo nie za bardzo czaje. Z góry dzięki :D

dede
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: czw, 2 sie 2007, 10:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: dede » ndz, 5 lip 2009, 20:37

Nie gra sie na hamachi, tylko przez hamachi. Sciagnij wersje 1.0.1.5, juz nie pamietam co tam sie na poczatku robilo no ale mysle, ze sobie poradzisz. Dolacz do podanej tutaj sieci przez Akumu no i graj. Gdy ktos bedzie dostepny na hamaku mozesz do niego napisac. Jesli widzisz ze sa dwie osoby to bardzo mozliwe, ze w tej chwili graja no i teraz odpalasz mva, multiplayer > lan no i tutaj jest opcja search, nie zawsze z tego co pamietam wyszukiwalo mi lobby przez ta opcje dlatego jesli sie nie uda klikasz na quick race. Tam wybierasz moto, idziesz dalej i jestes w lobby. Jesli kolo ridera jest kask to znaczy, ze musisz poczekac bo w tej chwili gra. Jest tam mozliwosc pisania na czacie ale to juz chyba sam sobie dasz rade. powodzenia, dawid.

Akumu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 32
Rejestracja: ndz, 3 sie 2008, 20:42
Motocykl: Honda CRF 250R 2009r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: Akumu » ndz, 5 lip 2009, 22:10

Nie ma problemu.
Jak zainstalowałeś już Hamachi to dołącz do naszej sieci (środkowa ikonka na dole)
Nazwa sieci to "MotoX Pro Racing" a hasło to "race". Teraz powinna ci się pokazać lista uczestników tej sieci. Jeżeli przy którymś jest zielone kółko to znaczy że jest online. Możesz do niego napisać (klikając na niego PPM -> chat) i zaproponować mu wspólną grę :D. Załóżmy że się zgodził i że założył serwer w grze. Żeby dołączyć musisz oczywiście włączyć grę, wejść w multiplayer, lan a następnie wybrać search. Powinien pojawić się serwer. Dołącz do niego i ciesz się z gry.
Obrazek
Obrazek

dede
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: czw, 2 sie 2007, 10:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: dede » śr, 8 lip 2009, 23:55

a z tym turniejem to dobry pomysl. Ja sie pisze, sciagac hamaka i pisac kiedy! Dodam, ze jezdzimy na fizyce jazdy "sim physics" ktora mozna sciagnac z mcm. pozdr.

ktm_Martin_sx_125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 106
Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
Motocykl: Yamaha yz250f' 08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: ktm_Martin_sx_125 » czw, 9 lip 2009, 11:19

A o co chodzi z tym sim physic skąd to ściągnąć?

dede
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: czw, 2 sie 2007, 10:54
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: dede » czw, 9 lip 2009, 14:14


ktm_Martin_sx_125
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 106
Rejestracja: pt, 26 gru 2008, 10:48
Motocykl: Yamaha yz250f' 08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuczno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: ktm_Martin_sx_125 » pt, 10 lip 2009, 11:49

OK, ściągnąłem to i gdzie i jak to teraz zainstalować czy wkleić?

szlaka12
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 7 cze 2009, 08:08
Motocykl: Kawasaki KXF 250 04r`
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok Żywca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: szlaka12 » pt, 10 lip 2009, 12:54

Siema. Powiedzcie mi jak mam sciagnac to sim physic II. Wchodze na ta stronke z tym i daje Download File wyskakuje mi takie okno z taka ramka i pisze Download Ready. Klikam na napis Retrieve Your file i wyskakuje nastepne okno z jakimis znaczkami i nic;//.
Z gory dzieki za pomoc! :)

SatiMX
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pn, 9 mar 2009, 17:18
Motocykl: Yamaha Yz 125 '11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: SatiMX » pt, 10 lip 2009, 20:10

ktm_Martin_sx_125 pisze:OK, ściągnąłem to i gdzie i jak to teraz zainstalować czy wkleić?
Musisz wkleić to do folderu data i odpalać przez MXvsATV_SIM żeby działało

Szlaka12 miałem kiedyś ten sam problem spróbuj ściągnąć przez Internet Explorer mi to pomogło :D

szlaka12
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 7
Rejestracja: ndz, 7 cze 2009, 08:08
Motocykl: Kawasaki KXF 250 04r`
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok Żywca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: szlaka12 » sob, 11 lip 2009, 09:51

Jak juz to sciagnolem, wkleilem dwa pliki do Data a jeden do Glownego(Mx_vs_Atv_SIM).
Wlaczam gre i nie ma zadnej roznicy w jezdzie itp. Czy cos zle zrobilem??
Z gory dzieki za pomoc :)

SatiMX
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 13
Rejestracja: pn, 9 mar 2009, 17:18
Motocykl: Yamaha Yz 125 '11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Lublin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: MX vs ATV UNLEASHED

Post autor: SatiMX » sob, 11 lip 2009, 22:17

Hmm ale odpalasz grę normalnie przez stara ikonę jeśli tak to nie będzie działać. Musisz uruchamiać przez ten plik co wrzuciłeś do głównego folderu z grą :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”