O KTMach

Seba
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 57
Rejestracja: wt, 26 wrz 2006, 23:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Torun
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Seba » pt, 8 cze 2007, 12:04

MXrool pisze:UWAGA!! Nie wkręcać jej za mocno i nie wykręcać całkowicie. Grozi to zmiarzdzeniem kosztownego sterownika zapłonu. Takie przypadki już były. Koszta 2000 zł. Można nabyć taki bajer specjalny z alu który właśnie jest po to stworzony by ostre główki śrub nie ryły półek. Szczerze, nie mam z tym problemów.
w ktm 450 EXC z 2006 calkowicie nie grozi...zgubilem ogranicznik i nic sie nie miazdzy

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pt, 8 cze 2007, 13:23

Co do modułu zapłonowego w ktm to ja w swoim sx 125 zrobiłem taki patent. Modół odkręciłem i wsadziłem pod zbiornik. Zmieścił się idealnie i wszystko było ok. Wiem że modół powinien mieć dobre chłodzenie, ale jeździęłm z takim w różnych warunkach i nic sie nie działo więc chyba warto go tam ulokować, bo może nam to oszczędzić ładnych paru zł przy poważniejszej glebie, gdzie ograniczniki nie pomogą.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » pt, 8 cze 2007, 13:41


Ja u siebie wpakowałem tak jak na obrazku ( na fotce to nie moje moto :)
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

enduroboy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 414
Rejestracja: ndz, 23 lip 2006, 00:46
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: enduroboy » ndz, 10 cze 2007, 22:25

co myślicie o KTMach GS 125 ?

pozdr

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » ndz, 10 cze 2007, 22:28

GS to stary model:/ Do starych KTM mimo iz jestem fanem tej marki to nie jestem przekonany :(
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

ktm 300 sx

Post autor: acid » śr, 13 cze 2007, 19:13

a co myślicie o ktm 300 sx mój jest z 1993 Jakie wady i zalety ma takie moto ?? Czy taka 300 jest duzo wytrzymalsza od 250tek , czy to kit ze tłok mienia sie rzadziej niż w 250 , korbe itd Nie wygląda mi na to żeby mial wolniejsze obroty od np 125 wiec chyba tak samo mieniamy tłoczka

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » śr, 13 cze 2007, 19:16

Ale napewno nie bedziesz kręcił 300 cmm jak 125 cmm!
pozdr.
RS SERWIS

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » śr, 13 cze 2007, 19:21

Z tego co mi wiadomo 250-tki kręcą się 8- 9 tys maksymalnie .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

maros91
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 220
Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
Motocykl: YZ250F'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maros91 » śr, 13 cze 2007, 19:28

Witek więcej się kręcą raczej do 12 000rpm nawet i więcej...

Ciechu
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ciechu » śr, 13 cze 2007, 22:51

250 wyżej niż 9 tysięcy raczej się nie wkręca. Setka owszem.

witekCRM
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 529
Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Białystok
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: witekCRM » czw, 14 cze 2007, 08:51

No własnie mi się też tak wydaje. Setki to do 14 tys. z tego co wiem i to nie wszystkie a ćwiartki to 9 tys. maks .
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f


#95

yogi
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 361
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tuchola
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: yogi » czw, 14 cze 2007, 20:37

silnik Yamahy YZ 85 2005r do 19 tys podejdzie :wink: profesjonalnie zrobiona pod zawody miniżużlowe :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „KTM”