O KTMach
-
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: wt, 26 wrz 2006, 23:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Torun
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
w ktm 450 EXC z 2006 calkowicie nie grozi...zgubilem ogranicznik i nic sie nie miazdzyMXrool pisze:UWAGA!! Nie wkręcać jej za mocno i nie wykręcać całkowicie. Grozi to zmiarzdzeniem kosztownego sterownika zapłonu. Takie przypadki już były. Koszta 2000 zł. Można nabyć taki bajer specjalny z alu który właśnie jest po to stworzony by ostre główki śrub nie ryły półek. Szczerze, nie mam z tym problemów.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 529
- Rejestracja: sob, 14 paź 2006, 12:15
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co do modułu zapłonowego w ktm to ja w swoim sx 125 zrobiłem taki patent. Modół odkręciłem i wsadziłem pod zbiornik. Zmieścił się idealnie i wszystko było ok. Wiem że modół powinien mieć dobre chłodzenie, ale jeździęłm z takim w różnych warunkach i nic sie nie działo więc chyba warto go tam ulokować, bo może nam to oszczędzić ładnych paru zł przy poważniejszej glebie, gdzie ograniczniki nie pomogą.
"Ready to Race"
KTM 250 sx-f
#95
KTM 250 sx-f
#95
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
ktm 300 sx
a co myślicie o ktm 300 sx mój jest z 1993 Jakie wady i zalety ma takie moto ?? Czy taka 300 jest duzo wytrzymalsza od 250tek , czy to kit ze tłok mienia sie rzadziej niż w 250 , korbe itd Nie wygląda mi na to żeby mial wolniejsze obroty od np 125 wiec chyba tak samo mieniamy tłoczka
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
250 wyżej niż 9 tysięcy raczej się nie wkręca. Setka owszem.
Bynajmniej nie przynajmniej! http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej