KTM 2007
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A ja powiem tak. Dla mnie nieważne jest ,,ŁADNOŚĆ" motocykla, bo ładne to musząbyć kobiety:D
Ważne jest żeby ten motor jechał....jechał zajebiście. Lecieć do odcinki i nic sie niema dziać. Nigdy niepatrzyłem na ładnośc motoru i chyba dlatego dalej jeżdże. A z roku na rok KTM wprowadza swoje nowe designy, które plączą myśli w głowach ludziom. A w silnikach i zawieszeniach mało żeczy soe zmienia.
Ważne jest żeby ten motor jechał....jechał zajebiście. Lecieć do odcinki i nic sie niema dziać. Nigdy niepatrzyłem na ładnośc motoru i chyba dlatego dalej jeżdże. A z roku na rok KTM wprowadza swoje nowe designy, które plączą myśli w głowach ludziom. A w silnikach i zawieszeniach mało żeczy soe zmienia.
KTM 125SX '10 :]
-
- Mistrz prostej
- Posty: 72
- Rejestracja: wt, 14 lut 2006, 14:29
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bialystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
sxf
Testował już ktoś nową 450? Jestem ciekaw jak to jezdzi, słyszałem że jest mniej nerwowy od starego 450, niewiem tylko jak 4 skrzynia, czy się nada do enduro?
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Widziałem test w jakiejś gazecie. Prównanie z CRF-silnik w KTM pracuje bardzo delikatnie, ponadto ma 2 mapy zapłonu-na drugim silnik się łagodniej wkręca. Zawieszenie podobno jest super-lepsze niż w Hondzie (które jeszcze 2 lata temu było uznawane za najlepsze w klasie). Oprócz tego el. rozrusznik, 2. wałki wyrónowarzające w silniku (PO JAKIEGO CH.A??) i wogóle extra hiper mega. Maszyna dla amatorów jak i zawodowców.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 302
- Rejestracja: wt, 25 kwie 2006, 17:52
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk / Kłecko | MWS
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dobra... zachwycacie się SXem 2007... dla mnie to jest kaszana i brzydactwo. I tutaj chciałbym zaprezentować przykład, że KTM ze swym dizajnem idzie w złą stronę. KTM 690 supermoto ....... no chyba nie powiecie mi że ten smutny pingwin jest ładny jak zobaczyłem SXa trochu się zasmuciłem, no a teraz już w sumie przyzwyczaiłem się jego wyglądu, nie jest zły, a jakbym takiego miał to pewnie bym się w nim zakochał... ale w tym supermoto nigdy w życiu, bleeeeeeeeeee. I tak mają wyglądać KTMy teraz? no chyba się coś panom z KTMa porąbało.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Powiem Ci tak. Dobrze że KTM ma inny design od innych marek. Jak sie patrzy na te japońce to z daleko to praktycznie jedno i to samo. Tylko kolor inny. A KTM to KTM. Jesteś troche zbyt konserwatywny i może dlatego biorą sie takie wypowiedzi Twoje. Nie to że mówiłbym że sie nieznasz czy coś w tym stylu. Ale trzeba rozrużniać rózne kwestie. KTM ma swoich mechaniorów i konstruktorów a japońce mają swoich. Boże to chyba jasne że każdy motor jest inny nie? I KTM właśnie idzie w swoją strone i niepatrzy na to żeby motor był taki prosty z wyglądu. Silnik w KTMie jest prsoty. Rozkłada się go bardzo krótko, a w niektórych japońcach tłok zmieniasz nieweiadomo ile. Ja zmieniam w 25 min niecałe.
Dobra to na tyle. Każdy ma swoje typy i stereotypy.
pozdro.
Dobra to na tyle. Każdy ma swoje typy i stereotypy.
pozdro.
KTM 125SX '10 :]
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jezu weź daj spokój. Jesteś chory czy co? To jest temat o KTMie. Powiem Ci jeszcze tak. Nas sie konstruktorzy niebędą nigdy słuchać tylko jak budują motocykl to budują go pod zawodników i jeśli taki SEBOOL
mówi że KTM jest brzydki to takiego mechanipora guwno to interesuje. I powiem Ci jeszcze jedną najważniejszą rzecz: motocykla niekupuje sie dla wyglądu zewnętrznego po primo tylko dla jego osiągów, zawieszenia, trwałości i z czegp jest zrobiony silnik i jaki ma osprzęt. I jeśli chodzi o osprzęt to KTM niema równych. Bo w jakim motorze dostajesz seryjnie renthala, dysze V-FORCE, kute półki czy jeśli chodzi o 85 dwie chłodnice??
Więc przemyśl to co piszesz bo Twoje posty nic niewnoszą do tematu.
pozdro
mówi że KTM jest brzydki to takiego mechanipora guwno to interesuje. I powiem Ci jeszcze jedną najważniejszą rzecz: motocykla niekupuje sie dla wyglądu zewnętrznego po primo tylko dla jego osiągów, zawieszenia, trwałości i z czegp jest zrobiony silnik i jaki ma osprzęt. I jeśli chodzi o osprzęt to KTM niema równych. Bo w jakim motorze dostajesz seryjnie renthala, dysze V-FORCE, kute półki czy jeśli chodzi o 85 dwie chłodnice??
Więc przemyśl to co piszesz bo Twoje posty nic niewnoszą do tematu.
pozdro
KTM 125SX '10 :]