Poważny tunning Derbi Senda 50 - porady proszę?
-
Autor tematudaminmx
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: śr, 14 gru 2005, 21:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Poważny tunning Derbi Senda 50 - porady proszę?
Witam! Wiem, że forum dotyczy poważniejszych motocykli ale jednak zadan to pytanie do Was jako fachowców w dziedzinie. Tak jak wyżej zastanawiam się nad zmianami w moim motorze- Derbi Sendzie `04 (3 tys przebiegu). Chcę zapytać co warto wymienić w moto o tej pojemności i na co dokładnie. Zaznaczam, że używam moto do jazdy enduro i na szosie (w czasie dojazdów do lasu ). Senda jest już nieco odblokowana ma moc 10 km z tego co wiem można z niej zrobić ok. 18-20 konną furę. Dlatego pytam co trzeba wymienić. Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 53
- Rejestracja: czw, 14 lip 2005, 08:25
- Motocykl: Yamaha WR 250 R osiołek :-)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Poważny tunning Derbi Senda 50 - porady proszę?
Musisz zmienić: Cylinder z tłokiem na np 80, gaźnik (najlepiej 19 lub 21 mm), kruciec, dobrze byłoby wypruć dyfuzor i założyć przelotową końcówkę. Szczerze mówiąc robiłem podobne zabiegi w RX 50, dało to spore efekty, ale koszt jest dość duży.daminmx pisze:Witam! Wiem, że forum dotyczy poważniejszych motocykli ale jednak zadan to pytanie do Was jako fachowców w dziedzinie. Tak jak wyżej zastanawiam się nad zmianami w moim motorze- Derbi Sendzie `04 (3 tys przebiegu). Chcę zapytać co warto wymienić w moto o tej pojemności i na co dokładnie. Zaznaczam, że używam moto do jazdy enduro i na szosie (w czasie dojazdów do lasu ). Senda jest już nieco odblokowana ma moc 10 km z tego co wiem można z niej zrobić ok. 18-20 konną furę. Dlatego pytam co trzeba wymienić. Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi!
Pozdro
Yamaha od lat
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wydech, obniż o 1 mm głowicę, gaźnik Delorto (czy jak to tam się pisze), dorób dobre dojście powietrza (to jest podstawa), zębatki. Ogólnie zestroić trzeba motor. Ja Ci powiem, nie baw się w to, bo derbik to nie motor na wyczyn, sprzedaj to i kup coś konkretnego. Na to szkoda prądu i kasy.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 361
- Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 20:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tuchola
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
MXrool pisze: Ja Ci powiem, nie baw się w to, bo derbik to nie motor na wyczyn, sprzedaj to i kup coś konkretnego. Na to szkoda prądu i kasy.
Mxrool ma racje. Ja już troche prędzej tak zrobiłem. Sprzedałem moją DT50 troche kasy dorzuciłem(rodzina) i wrażenia o wiele lepsze. Więcej adrenaliny, a jak chcesz zaszpanować to porządym crossikiem z odrobiną umiejętności zadziwisz sam siebie.
-
Autor tematudaminmx
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: śr, 14 gru 2005, 21:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Tutaj chodzi raczej o takie dorbnie ruszenie go bo strasznie opornie idze nawet po oblokowanie może jakies 18 koni po tuningu.
Ostatnio zmieniony czw, 20 kwie 2006, 22:30 przez daminmx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
18 koni.... ha ha ha nie rozsmieszaj czlowieku jak ma niecale 10 to dobrze bedzie... RMX mojego brata ma 10 a gwintuje sie nieziemsko wszyscy mi wmawiaja ze to nie 50 bo tak sie kreci a co dopiero jakbys mial 18 koni w 50 a opornie moze chodzic bo jush pora na wymiane tloka i szlifa albo jakies regulacje czyszcenie zauwazylem ze w takich malych gownach jak 50 nie wyczyszczony filtr powietrza po tygodniu i moto jush inaczej chodzi... wiec moze poczysc wszystko przeczysc gaznika a jak nie to kup sobie kit powiekszajacy pojemnosc i tlumik sportowy i gaznik to wtedy bedziesz mial z 15 koni jak dobrze pojdzie ale to tak na "oko" sie nie powie bvo to trzeba na hamowni sprawdzic
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dokładnie jak ISBI mówi. Zrób filtr, dopasuj dysze (jak jest zła to moto sie nie zbiera), wymień tłoka, sprawdź uszczelki na wydechu.. Weź zrób podstawy, bo wydasz kashe na tuning i nic to nie da. Wymieniasz dysze, filtryi całą podstawę? Ja dysze u siebie w 50-tce za starych czasów to codziennie zmieniałem, by fura jako tako szła. 18 KM to ma HMmoto tuningowany jeszcze we Włoszech, taki motor kosztuje 27 tys.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 2
- Rejestracja: pn, 26 cze 2006, 08:32
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
NAJWIECEJ DAJE WYDECH SPORTOWY CENA OK.650-1500ZŁ CYLINDER ITP. JAK CHCESZ WYMIENIC TO JUZ NA JAKIS DOBRY POLINI FOR RACE CENA. 1500ZŁ I GAZNIK DELLRTO 21MM CENA 350ZL.. A JESZCE OBNIZANIE GŁOWICY TO WARTO SIE ZASTANOWIC BO PO TYM ZABIEGU JEST MNIEJSZA ZYWOTNOSC SILNIKA ALE NAPRWDE DUZO DAJE.. POLEROWANIE KANAŁOW DOLOTOWYCH PODBNO DUZO NIE DAJE ALE COS DAJE CENA OK.150ZŁ