Transport motocykla. Jak montować moto na przyczepce?

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
Autor tematu
sebasport
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 11:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: KRAKOW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Transport motocykla. Jak montować moto na przyczepce?

Post autor: sebasport » wt, 18 kwie 2006, 19:55

Jak dobrze powinno byc zamontowany motor na przyczepce?Jakich uzywacie pasow? Gdzie je kupic?
Honda XR 650 R 00r
WR 450 F 06r

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 18 kwie 2006, 19:59

pasy kupisz w kazdym sklepie gdzie sprzedaja owe przyczepy.

ja montuje tak :
1. przypinam dwa pasy za kierownice do przednich zaczepów w przyczepie
2. jednym dlugim pasem przypinam motor przez kanape
3. przywiazuje przednie kolo do paląka
4. co 10km sprawdzam/naciagam pasy
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 18 kwie 2006, 20:06

Ja montuje tak jak niżej w opisie i lece z motorami 140 km/h
do tych 140 montuję nie co dokładniej:

- wstawiam kołek między błotnik a koło,
- ściskam pasami takim jak do plandek w Tirach (z mechanizmem zapadkowym),
- druga para pasów za kierownicę łapię, juz takich zwykłych (szybko zaciskowe),
- przypinam pasem tylnie oło by nie podskakiwało,
- najważniejsze by potem końcówki taśmy nie wisiały to sklejam je taśmą do kartonów (samo przylepną)

i lece 140 wtedy :D .
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Autor tematu
sebasport
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 11:48
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: KRAKOW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: sebasport » wt, 18 kwie 2006, 20:06

Ja robie troche inaczej .Montuje 2 pasy za lagi i 1 pas na tylne kolo(zeby nie rysowac kanapy)Zakladam kolek miedzy przednie kolo a blotnik i dopiero spinam. Jak cos zle robie to podpowiedzcie.
A co do pasow to kupilem takie z grzechotka w zwyklym sklepie .Przewiozlem moto pare razy i sa cale postrzepione.Czy sa jakies specjalistyczne sklepy zeby kupic porzadne pasy?
Honda XR 650 R 00r
WR 450 F 06r

#66
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 277
Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
Motocykl: Yamaha '08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: #66 » wt, 18 kwie 2006, 20:45

Ja montuje dokładnie tak samo 2 pasy przez lagi, 1 przez tył i jakis klocek miedzy kolo a błotnik. Jak jedziemy w jakies dalsze trasy to daje duzo pasów. Np. gdy przywozilismy motor ze Szczecina do Bielska(ok 600 km w jedna strone) dalismy 6 pasów zeby nie trzeba było co chwile ich sprawdzac i zeby byc pewnym ze moto nie spadnie :wink: . 180 km/h na liczniku i motor nawet nie drgoł. Najwazniejsze jest aby zablokowac jakos przednie amortyzatory przez klocek drewniany lub sa takie specjalne podpurki z UFO, bo wystarczy mała dziura i pasy sie odepną. Pamietam jak kiedys wiezlismy WR-ke kolegi, nie dal nic miedzy kolo a błotnik i WR-a na dwupasie wyskoczyła z przyczepy :). Troche sie poobcierała ale dobrze ze nic na nia nie najechało.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 18 kwie 2006, 20:53

Tomek-KTM pisze: kiedys wiezlismy WR-ke kolegi, nie dal nic miedzy kolo a błotnik i WR-a na dwupasie wyskoczyła z przyczepy :). Troche sie poobcierała ale dobrze ze nic na nia nie najechało.
to musiala bycostra akcja :lol: :lol: my kiedys wracalismy z takich zawodow i nam sie poluzowalo wszystko i tesh by nam moto spadly z przyczepy dobrze ze sprawidzlem bo jeszcze by mi pod domem moto zlecial bo jush prawie w myslenicach zauwazylem ale warto sprawdzac co jakis czas jednak te pasy czy dobrze 3maja :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

#66
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 277
Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
Motocykl: Yamaha '08
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: #66 » wt, 18 kwie 2006, 20:55

MXrool pisze:Odważnie z przyczepą, samym busem to już jest dosyć sporo, a z motorem to już wogóle.
To lecielismy osobówką, z lekka przyczepką. Po to tyle pasów dawalismy zeby mozna było grzac, i to były pasy z pomocy drogowej którymi sie auta przypina wiec nie miały prawa sie urwac ani odpiac. Przy przerwie na tankowanie lub jedzenie sprawdzalismy pasy i nie popuscily ani mm.

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 18 kwie 2006, 21:04

10km od domu oczywiscie :wink: po 10 km motor sie dobrze ustawi itp. i lekko jeszcze podciagam pasy , a pózniej to tylko na postojach sprawdzam pasy :D
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » wt, 18 kwie 2006, 21:44

Ja mam w przyczepce taki mechanizm ze w ogole pasow nie uzywam (sciagnalem go od kolegi droga do wrzesni predkosc 100 - 140 bo niezla droga moto tak zabezpieczone i nic). Poprostu wprowadzam moto zamykam i jade ;) Kiedy przyczepke potrzebuje zeby przewiezsc cos innego odkrecam 4 srubki i juz mam normalna przyczepe towarowa.

pozdro

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 18 kwie 2006, 21:47

No to spoko zielorz. Ja teraz planuje sprzedać swoją i kupić przyczepę kontener. To jest dobre rozwiązanie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 18 kwie 2006, 21:50

a co myslicie o takiej jak sie w niej konie wozi?? widzialem na zawodach mniej wiecej tak wygladala ta przyczepka chyba fajne rozwiaznie z dachem i wszystkim ciekawe ile to kosztuje :roll: :?:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » wt, 18 kwie 2006, 21:53

A widziałem tą przyczepę, w Szczecinie ją mają, wygląda jak na konie, jest na motory. Ja celuje na coś takiego:
Przyczepa kontener-furgon
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”