KTM SX 200
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
Ten z ogłoszenia na 95% EXC, a jak się to spisuje w terenie? dla mnie idealne rozwiązanie w góry.zorak pisze:nawet jeśli to jest ogołocone exc to powiedzcie mi jak to się w terenie spisuje ? czaję się na sx200 (wcześniej yz250, rmz250, rmz450) bo teraz chcę mieć lajtowe moto do lasu, między drzewa na podjazdy. Zależy mi na tym aby było lekkie, zwinne ale żeby nie zamulało a nie wiem jaką charakterystykę ma exc w porównaniu do sx
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 524
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 22:30
- Motocykl: mechaniczna pomarancza
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sta
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
Zorak jak chcesz mieć idealne moto do lasu to się nie zastanawiaj tylko bierz exc 200,wypas maszyna.Na sx'ie człowiek się męczy, charakterystyk silnika jest nie dostosowana do jazdy po lesie.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 343
- Rejestracja: wt, 9 mar 2010, 18:30
- Motocykl: SX 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań/Czerwonak
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
SX nie nadaje sie do lasu.
Ja jak jade czasem posmigac do "lasu" to zmieniam przełożenie bo inaczej moze sie człowiek zameczyc.
Miałem EXC 450 i to jest moto do lasu, no ale trochę ciężkie mimo iż do slabowitych nie należę. Na ten rok zastanawiam sie moze nad EXC 300 2t. Lekki i mocny, dobry dol i gora tez fantastyczna. Ale nie ma takiego nagłego kopniecia jak typowe 2t, oddaje moc bardziej liniowo. Co do EXC 200 to sie nie wypowiadam bo nie miałem okazji sie zetknac.
Ja jak jade czasem posmigac do "lasu" to zmieniam przełożenie bo inaczej moze sie człowiek zameczyc.
Miałem EXC 450 i to jest moto do lasu, no ale trochę ciężkie mimo iż do slabowitych nie należę. Na ten rok zastanawiam sie moze nad EXC 300 2t. Lekki i mocny, dobry dol i gora tez fantastyczna. Ale nie ma takiego nagłego kopniecia jak typowe 2t, oddaje moc bardziej liniowo. Co do EXC 200 to sie nie wypowiadam bo nie miałem okazji sie zetknac.
W garażu:
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
KTM SX 125 2t
YAMAHA XJ 600 Diversion
Lucky Star SP 300S
Było:
Kilka rożnych
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: czw, 14 lip 2011, 14:01
- Motocykl: ktm 200 sx
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Strzegom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
Mam takie pytanie , mam ktm 200 sx z 2004r i chciałbym się dowiedzieć czy będą mi pasować kartery z sx 125 z 2005 roku , ponieważ znalazłem niedrogo a nie chce kupić niewłaściwych
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1168
- Rejestracja: sob, 17 maja 2008, 13:25
- Motocykl: EXC 400 '12
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn / Toronto
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 1 raz
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
Jeżeli jesteś pewien, co do roczników produkcji ww. motocykli, to możesz śmiało kupić te kartery - są identyczne.cubi19 pisze:Mam takie pytanie , mam ktm 200 sx z 2004r i chciałbym się dowiedzieć czy będą mi pasować kartery z sx 125 z 2005 roku , ponieważ znalazłem niedrogo a nie chce kupić niewłaściwych
Fiszki do KTM'ów:
http://cyclehuttktm.com/FicheFinderNew/FicheFinder.aspx
Mają te same numery katalogowe: poza jedną różnicą (jedna cyfra jest zmieniona, 4 na 5 - bo inna data produkcji). Kształty, otwory - identyko. Pozdrawiam
"Jutro będę duży, dzisiaj jestem mały"
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 307
- Rejestracja: sob, 7 mar 2009, 22:16
- Motocykl: Sx 125 2008
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
Ale pierdoly piszecie sx nie nadaje sie do lasu,nie da sie nim jechac,charakterystyka silnika i zawiechy nie pozwala na latanie miedzy drzewami.Smigalem sx 200 z 2004roku,moto mojego kumpla,czesto zamienialismy sie na motocykle i poiem ze sx 200 jest to swietny motocykl do lasu,nie ejst az tak agresywny jak 250 alesuper oddaje moc,co do toru jest on dosc wymagajacy robiac kilkanasice kolek na 125 dalem rad zrobic kilka na 200 podobnym tempem jak na 125.Jest to swietny motocykl na tor tak jak i do lasu mowie o exc czy sx,dla amatora nie ma wiekszej roznicy.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: wt, 31 sty 2012, 01:25
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
WITAM,POSIADAŁEM SX-A 200 Z 2004 ROKU PRZEZ CAŁY SEZON 2011. IDEALNY MOTOR NA TOR JAK RÓWNIEŻ PO KOREKCIE ZAWIESZENIA I PRZEŁOŻEŃ WYSTARTOWAŁEM POMYŚLNIE W ZAWODACH COUNTRY CROSS. MOTOR LEKKI, WĄSKI-RAMA SETKI, JEDNAK WBREW GŁUPOTOM KTÓRE NIEKTÓRZY PISZĄ NA FORUM NIE JEST TO JAKIŚ "ROZWIERT"....(CZASEM WARTO POCZYTAĆ W GOOGLE)
CAŁY SILNIK ZBUDOWANY OD PODSTAW-WIĘKSZY WAŁ, MOCNIEJSZA KORBA...Z CZĘŚCIAMI RÓWNIEŻ NIE BYŁO PROBLEMÓW, CHOCIAŻ PRZY WYMIANIE TŁOKA W KATALOGU ZNALAZŁEM TYLKO DWIE ZNANE FIRMY.
OGÓLNIE POLECAM
CAŁY SILNIK ZBUDOWANY OD PODSTAW-WIĘKSZY WAŁ, MOCNIEJSZA KORBA...Z CZĘŚCIAMI RÓWNIEŻ NIE BYŁO PROBLEMÓW, CHOCIAŻ PRZY WYMIANIE TŁOKA W KATALOGU ZNALAZŁEM TYLKO DWIE ZNANE FIRMY.
OGÓLNIE POLECAM
-
- Mechanik motocyklowy
- Posty: 466
- Rejestracja: pt, 5 cze 2009, 11:12
- Motocykl: 293 cm3 w 2T
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Izery
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: KTM SX 200
Kolego wyłącz "caps lock" i nie wal z dużej litery wszystkiego co piszesz bo w ogólnie przyjętych zasadach pisania na forum ten sposób pisania oznacza krzyk, po drugie to co ludzie piszą o 200tkach że rozwiert to nie głupoty tylko fakty, silnik 200tki poza wałem, korbowodem, cylindrem i tłokiem jest IDENTYCZNY jak ten w setach, te części które wymieniłem to minimum żeby zwiększyć pojemność bez przeprojektowywania całego silnika i to właśnie zrobił KTM.slawek600 pisze:WITAM,POSIADAŁEM SX-A 200 Z 2004 ROKU PRZEZ CAŁY SEZON 2011. IDEALNY MOTOR NA TOR JAK RÓWNIEŻ PO KOREKCIE ZAWIESZENIA I PRZEŁOŻEŃ WYSTARTOWAŁEM POMYŚLNIE W ZAWODACH COUNTRY CROSS. MOTOR LEKKI, WĄSKI-RAMA SETKI, JEDNAK WBREW GŁUPOTOM KTÓRE NIEKTÓRZY PISZĄ NA FORUM NIE JEST TO JAKIŚ "ROZWIERT"....(CZASEM WARTO POCZYTAĆ W GOOGLE)
CAŁY SILNIK ZBUDOWANY OD PODSTAW-WIĘKSZY WAŁ, MOCNIEJSZA KORBA...Z CZĘŚCIAMI RÓWNIEŻ NIE BYŁO PROBLEMÓW, CHOCIAŻ PRZY WYMIANIE TŁOKA W KATALOGU ZNALAZŁEM TYLKO DWIE ZNANE FIRMY.
OGÓLNIE POLECAM