Przegląd 2 suwa - co i jak?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kolega mi przed chwilą podpowiedział że można ze spokojnym sumieniem tulejować cylinder bo nawet po wyczepraniu selekcji da się zrobić szlif i dobrać tłok wossner. Jednak jeśli się zbierze 0,25 to byłyby poważne problemy z odpaleniem motocykla bo luz rzędu 0,2mm jest duży biorąc pod uwagę że tłok należy pasować na ok 0,04-0,05mm. Czyli wychodzi na to że 0,25 nie jest regułą przy szlifie. Trzeba zanieść tłok i powiedzieć "panie, szlifuj pan na taki wymiar" Zależy od producenta.
-
Autor tematuMatrix 007
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://www.olekmotocykle.pl/index.php?site=start
Np. tutaj, tylko trzeba nieco poszukać w necie.
Jeśli na stronie nie mają, to znaczy, że raczej nie ma, ale trzeba pytać. Na allegro się ogłasz człowiek, że ma wossnery, i wiseco, poszukaj i zapytaj.
Np. tutaj, tylko trzeba nieco poszukać w necie.
Jeśli na stronie nie mają, to znaczy, że raczej nie ma, ale trzeba pytać. Na allegro się ogłasz człowiek, że ma wossnery, i wiseco, poszukaj i zapytaj.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
To zależy od jazdy...ja bym Ci radził co sezon(czyli 40-50mh) wymieniać jeśli jeździsz amatorsko 2razy w tygodniu.Co 60 albo 100 Isbi to chyba jak ktoś wyjeżdza z garażu zrobi runke po osiedlu i wraca do domuHeiduk pisze:Hmm, kiedys dzwoniłem do jakiegoś dealera, i powiedział że trzeba wymieniać tłok co 100godzin, to komu mam tu wierzyć
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
heh wcale ze nie a skad ty to mozesz wiedziec jak smigasz dtka??? naczytales sie duzo rzeczy bna forum i teraz powtarzasz..... Co 40Mh wymienia sie zeby np nie stracic na mocy , bo kompresja bedzie jush slabsza.. a amatorek nie odczuje roznicy w braku mocy , wiadomo ze nie mozna tesh przesadzic z dlugoscia bo moze tlok peknac ale najlepiej jest sobie pomierzyc kompresje i jak bedzie duzo mniejsza od normalnej to zmienic tloka
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy