Przegląd 2 suwa - co i jak?
-
Autor tematuMatrix 007
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Przegląd 2 suwa - co i jak?
Mam do was pytanko ,co po sezonie nalezy zmienic,naprawic w crossie,by mial maksymalną moc??
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie wiem jak inni forumowicze ,ale ja przynajmniej nie wiem o co Ci dokładnie chodzi.Jak to by miał moc maksymalną ,chodzi CI oto ze jak zmienisz tłok to ma większąć moc??Ja przynajmniej takiego czegoś nie odczuwam(no moze minimalnie)
a jeśli CI chodzi co trzeba wymienic po sezonie to na forum jest tego mnustwo
a jeśli CI chodzi co trzeba wymienic po sezonie to na forum jest tego mnustwo
Ostatnio zmieniony pn, 10 kwie 2006, 18:01 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
JAJCO!IGI CROSS pisze:a co????
Motor powinno się przeglądnąć przez zimę, teraz trochę za późno na pracę, ale zawsze warto. Przedewszystkim powinno się przeglądnąć łożyska i wszystkie rzeczy które się szybko wyrabiają. W silniki warto popatrzeć na łożyska, uszczelniacze, tłok i korbę.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no wierz to zależy od użytkowania,jak ktoś jeździ po asfalcie powolutku jak chopperki się wozi to jasne ze na 3 mu starczy.Jak ja jeżdzę po sybkim piachu i po torze gdzie motor jest bardzo wsyilony to wiadomo że cześciej.I proszę się nie smiać ze mtx-a to nie jest wcale taki słąby motorek trzeba tylko wymienić kilka części i motorek jest spoxik jak na pewien okres czasuIsbi pisze:no nic bo wiesz w mtx to mi sie wydaje ze tlok ci starczy na 3 sezony jak nic.....
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no MTX miał być dla mnie przez 3 miechy ,ale jakoś tak się złożyło że muszę pojeździc jeszcze na niej ten sezon.Poprzedni włąścicie zmienił są stylistkicznie(teraz wygląda bardzo ładnie) i kilkanaście kilo mniej waży niż standardowa.Żeby jakoś przeżyć ten sezon chce trochę części wrzucić do niego od większych motocykli. W najblizszym czasie mam zamiar włożyć przednie zawieszenie od XLR250,bo to w mtx-ie strasznie dobija i hamulec przedni.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
wyzuciałem ten badzieny metalowy badarznik,dozownik ziuuuu do kartonu,te lapmy wszystki obrzydliwe powywalałem podnużki pasazera jak wspomniał MXrool,kierownaca jest lepsza i lzejsza.Zastanawiałem się czy nie wywalić akumulatora i całego oświetlenia ,ale chyba zostawie tak jak jest (przemęczę się sezon).Przedni amorek od tej xlr250 może sobie skołuje i tarczę lepszą .
pozdro
pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a wez utnij boshem zadupek bedzie lzejszy 8) kola poprzewiercaj wogule zdejmij przednie po co ci bedziesz mial motor lzejszy na tylnim bedziesz latal a tak powzaznie to te lusterka itp jak wazy 2 kilo to i tak igi tego nieodczujesz.... ja to wyebalem ze wzgledow estetycznych bo normalnie porazka miec kierunki lusterka i rejestracje w wr
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No te kierunkowskazy i lusterka to mało ważą ,ale ten metalowy beznadziejny bagaznik dużoo,te podnóżki dla pasażera też są cieżki.I ten dozownik waży pewnie z 3-5kg.wiem ze tego moze nie odzczuje ,ale go poprzerabiałem bo był brzydki..... a dozownik zdjełem bo to obciach z tym jeździć
P.S.Isbi nie wiedziałem ze w WR-kach montuja standardowo kierunkowskazy i lusterka 8)
P.S.Isbi nie wiedziałem ze w WR-kach montuja standardowo kierunkowskazy i lusterka 8)
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jak jest z homologacja to tak masz specjalny kit z inna lampa licznikami kierunkami i takim syfem... u mnie to lezy akurat w pudelku a teraz kupuje blotnik od yz i lampe wypieprza i wkladam tablice od yz bede miec yz z rozrusznikiem 8) bo szkoda mi lamp itp
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy