Ciekawe patenty - warto poczytać!
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
moze to nie jest ciekawy patent ale na chwilowy brak kasy a chec jazdy ale ja bym tego nie robil hehe widzialem kiedys goscia co w rm 85 mial przednia tarcze hamulcowa z bosha
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
Co do tej odmy w Hondzie to rozmawałem z mechanikiem i powiedział ze jak ona jest zatkana to musi byc jakies inne idejscie odmy które jest nie zatkane.
A o zdjeciach zapomniałem;/
A o zdjeciach zapomniałem;/
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
A ja dam wam swój patent, który można zastosować w każdym motorze, choć zastanawaim się czy nie lepiej dać to jako wątek w "garażowych wpadkach" a mianowicie, czy zdażyło się komuś kiedyś przypchać moto do domu z powodu braku wachy? na pewno tak! Więc pod siedzenie 0,5l mieszanki, klucz w kieszeń i w drogę. w sobotę podało nie ma mrozu więc w niedziele jazda. 1,5km do domu wracam zmęczony po ciężkim voyage-u w terenie a tu moto pada mi "pod stopami". to ja cały uhahany odkręcam siedzonko a tam może setka benzyny, wlałem i pale, kopię i kopię myślałem że duch wyzione, a jakby przyszło mi go przypchać........ ale odpalił oparami i zgasł mi 3m od garażu:))))))
-
- Mistrz prostej
- Posty: 172
- Rejestracja: śr, 12 mar 2008, 06:32
- Motocykl: KTM 250 SXF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
możę się mylę ale tam się zbiera cały syf z gaźnika ... jak coś to odkręcasz .... wywalasz co nie potrzeba i cacy .... xD
ja jak kiedyś delikatnie utopiłem moto ..... to odkręciłem to ca cucho wyczyściłem zakręciłem i moto jak nowe
ja jak kiedyś delikatnie utopiłem moto ..... to odkręciłem to ca cucho wyczyściłem zakręciłem i moto jak nowe
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 21:55
- Motocykl: sx125 / YZ250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ostróda
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
Panowie, zwłaszcza posiadacze Yamah mam pytanie. Czy macie jakiś patent na wbijającą się ziemie, jak by to powiedzieć pod podnóżki. Tzn. jak są te ograniczniki w podnóżkach żeby nie opuszczały się niżej niż równolegle z ziemią wbija mi się ziemia i podnóżki zmieniają swój kont, czyli jak by się składały co znacząco mi utrudnia jazdę. Problem mam tylko teraz wcześniej jak jeździłem KTM było to inaczej rozwiązane i mi to nie przeszkadzało.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
Zlanie paliwa z gaznika do konca (np jak w komorze plywakowej zalega woda, badz ( w przypadku 2t) przydaje sie jak ktos leje olej bezposrednio do baku, a on splywa na dno komory plywakowej), ale przede wszystkim ta sruba umozliwia szybka wymiane dyszy glownej bez demontazu gaznika i odkrecania calej komory p.
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 445
- Rejestracja: sob, 31 paź 2009, 22:21
- Motocykl: CRF 250 '06
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
Jeśli tak jak ja macie problemy z odkręcaniem koła magnesowego w 2t/4t i nie dysponujecie pneumatem, to mam dla was proste i tanie rozwiązanie A mianowicie otwieracz do słoików. :finga:
http://allegro.pl/otwieracz-do-sloikow- ... 28635.html
http://allegro.pl/otwieracz-do-sloikow- ... 28635.html
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
JAK ODKRĘCIĆ KOSZ SPRZĘGŁOWY
Patent użytkownika : mx_563
Zaczniemy od dlugiej rekojesci. Ona specjalnie nie byla przyspawana po srodku tego okraglego "pierscienia" aby zostawic dostep do nakretki w srodku sprzegla.
Okragly "pierscien" wsuwaz miedzy kosz a bebenek (nie wiem czy tak sie mowi, tlumacze z Angielskiego).
Chodzi o to, aby jakos zablokowac kosz i bebenek. A do tego sluza dwie sruby. Musialem przewiercic dwie diury w tym okraglym "pierscieniu" i zrobic w tych diurach gwint. Nie widac na zdieciach ale ten pierscien ma szerokosc okolo 40mm. Grubosc tego metalu, jak widac, jest okolo 5mm. Jeszcze lepiej bylo by w kilku miejscach dac takie sruby, skoro one wykonuja "prace" w tym calym systemie. Ale w moim przypadku uznalem ze dwie wystarczaja.
Wkrecajac sruby (odpowiedniej dlugosci) powoduje ze te dwie sruby blokuja jednoczesnie i kosz, i bebenek. Nie nalezy je mocne dokrecac, tylko tyle az sruby zachacza o kosz i bebenek.
Wtedy trzymajac jedna reka za rekojesc, moge kluczem dokrecac nakretke od sprzegla.
Najtrudniej jest zrobic ten okragly element bo trzeba wygiac kawalek metalu. Reszta to spawanie, wiercenie, i przegwintowanie.
http://i146.photobucket.com/albums/r269 ... 1757-1.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r269 ... 1758-1.jpg
Patent użytkownika : grayfox
1..Znaczymy miejsca pod otwory, zgodnie z rozmieszczeniem otworów pod śruby dociskające sprężyny.
2.W środku wiercimy duży otwór na klucz.
3.Przykręcamy tą blachę do kosza wewnętrznego ( mamy duże ramię) i przez duży otwór wkładamy klucz nasadkowy.
4.Teraz odkręcamy kosz, blokując obrót naszym narzędziem.
Pewnie, szybko i łatwo
Mój pomysł.
Ja natomiast odkręciłem to w ten sposób że kluczem francuskim trzymałem od strony skrzyni wałek , a kolega kluczem nasadowym odkręcił śrubę od kosza
A Jak nie to skoczyć do najbliższego warsztatu , dac na piwo i szybko nasadowym 30 i pneumatem załatwią sprawę.
Patent użytkownika : mx_563
Zaczniemy od dlugiej rekojesci. Ona specjalnie nie byla przyspawana po srodku tego okraglego "pierscienia" aby zostawic dostep do nakretki w srodku sprzegla.
Okragly "pierscien" wsuwaz miedzy kosz a bebenek (nie wiem czy tak sie mowi, tlumacze z Angielskiego).
Chodzi o to, aby jakos zablokowac kosz i bebenek. A do tego sluza dwie sruby. Musialem przewiercic dwie diury w tym okraglym "pierscieniu" i zrobic w tych diurach gwint. Nie widac na zdieciach ale ten pierscien ma szerokosc okolo 40mm. Grubosc tego metalu, jak widac, jest okolo 5mm. Jeszcze lepiej bylo by w kilku miejscach dac takie sruby, skoro one wykonuja "prace" w tym calym systemie. Ale w moim przypadku uznalem ze dwie wystarczaja.
Wkrecajac sruby (odpowiedniej dlugosci) powoduje ze te dwie sruby blokuja jednoczesnie i kosz, i bebenek. Nie nalezy je mocne dokrecac, tylko tyle az sruby zachacza o kosz i bebenek.
Wtedy trzymajac jedna reka za rekojesc, moge kluczem dokrecac nakretke od sprzegla.
Najtrudniej jest zrobic ten okragly element bo trzeba wygiac kawalek metalu. Reszta to spawanie, wiercenie, i przegwintowanie.
http://i146.photobucket.com/albums/r269 ... 1757-1.jpg
http://i146.photobucket.com/albums/r269 ... 1758-1.jpg
Patent użytkownika : grayfox
1..Znaczymy miejsca pod otwory, zgodnie z rozmieszczeniem otworów pod śruby dociskające sprężyny.
2.W środku wiercimy duży otwór na klucz.
3.Przykręcamy tą blachę do kosza wewnętrznego ( mamy duże ramię) i przez duży otwór wkładamy klucz nasadkowy.
4.Teraz odkręcamy kosz, blokując obrót naszym narzędziem.
Pewnie, szybko i łatwo
Mój pomysł.
Ja natomiast odkręciłem to w ten sposób że kluczem francuskim trzymałem od strony skrzyni wałek , a kolega kluczem nasadowym odkręcił śrubę od kosza
A Jak nie to skoczyć do najbliższego warsztatu , dac na piwo i szybko nasadowym 30 i pneumatem załatwią sprawę.
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 541
- Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
- Motocykl: RM125 #155
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
Reniek twoim patentem mozna uszkodzic wieloklin na walku zdawczym. Dla mnie najprosciej jest do starej zebatki przyspawac kawalek preta i tyle
pzdr
pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
mXmoto.pl - TLD , BudRacing, MSR, Answer...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Ciekawe patenty - warto poczytać!
Jeśli nie ma dużych oporów to nic nie uszkodzimy w innym przypadku fakt lepiej tego nie robić , dzięki za poprawkę i uwagę dla innych.