Jak poprawić charakterystykę pracy YZ426F (więcej z dołu)?
-
Autor tematuHanson
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
- Motocykl: WR400F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Jak poprawić charakterystykę pracy YZ426F (więcej z dołu)?
Moze ktos ma jakis sposob jak mozna wygladzic charakterystyke silnika YZ 426??tak zeby mial troche dolu...a nie tylko gore??jakies inne dysze...a moze wydech zrobic jakis "tuningowy" samemu ...to napewno zmniejszy moc...
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Każdy 4T ciągnie z dołu, tym bardziej Yamaha o której tu mówisz. Samemu nie ma co kombinować z wydechem, lepiej pokombinowac w sklepie na półce co wybrać. Ja jeździłem róznymi 4T i wszystkie ciągneły równo z dołu. Jedynie SX-F jest wysokoobrotowcem i ma z tym małe problemy, podkreślam: MAŁE.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Myślę że kolega chce więcej płynności w oddawaniu mocy jeśli tak to pokombinuj z zebatkami.
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Coś z tą elastycznością faktycznie może być nie tak-jeździłem YFZ 450 (quad) z bliźniaczym silnikiem, i dół obrotów faktycznie był bardzo nieciekawy, adrenalina skakała dopiero na wyższych obrotach.
Możliwe że jestem skażony swoją szejsetą, czy EXC 520 którą często gościnnie dosiadam-one wyrywają już od obrotów biegu jałowego bez zająknięcia, i do tego się przyzwyczaiłem. Dlatego tak się krzywiłem startując tą 450 na technicznej off-roadowej trasie.
Pomyśl może o transfuzji niektórych części z silnika wersji WR (radykalny wariant, może przy okazji remontu). Ciekawa byłaby taka mieszanka-silnik WR, podwozie YZ. Taki bardziej ujarzmiony mustang...
Możliwe że jestem skażony swoją szejsetą, czy EXC 520 którą często gościnnie dosiadam-one wyrywają już od obrotów biegu jałowego bez zająknięcia, i do tego się przyzwyczaiłem. Dlatego tak się krzywiłem startując tą 450 na technicznej off-roadowej trasie.
Pomyśl może o transfuzji niektórych części z silnika wersji WR (radykalny wariant, może przy okazji remontu). Ciekawa byłaby taka mieszanka-silnik WR, podwozie YZ. Taki bardziej ujarzmiony mustang...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Wydech ci niewiele da Wr ma inną skrzynie biegów wcześniej miałem też YZ 426 pokombinuj z zębatkami YZ ma odblokowany wydech.
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
Autor tematuHanson
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
- Motocykl: WR400F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Zebatkami mowicie...no tak..ale jak ja sie zerwe policji na miescie jak bede mial V max 90km/h?? pokombinuje z wydechem.zamiast dlugiej lufy SPES wyrzezbie cos krotszego i przestroje gaznik...i zobacze jaki to da efekt!!krotszy tlumik powinien zdjac troche mocy z gory i dodac z dolu...taka przynajmniej jest teoria p.s.jestem chyba pierwszym co chce miec mniej mocy niz wiecej??