Mieszanka przy docieraniu 2T?

Pozostałe tematy nie pasujące do ww kategorii
MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » czw, 8 cze 2006, 20:24

Juz na forum był obszernie poruszany ten temat, poszukaj prosze go i tam znajdziesz na 99% odpowiedź.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

zielak
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 8
Rejestracja: śr, 26 lip 2006, 18:26
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: opolskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielak » wt, 8 sie 2006, 15:13

Możliwe że przy docieraniu Hondy CR 125 motor nie trzyma obrotów?
zielak

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » wt, 8 sie 2006, 15:47

Możliwe że przy docieraniu Hondy CR 125 motor nie trzyma obrotów?

nie :wink:

przy docieraniu niema takiego tarcia żeby silnik musiał zużywać energie na poruszanie wału
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 11 mar 2007, 11:28

Widziałem temat o docieraniu ale chyba 4T, MXrool dał linka do tego i mam pytanko czy tak samo docierać DT 80 ?
I 2T

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » ndz, 11 mar 2007, 12:32

W dt 80 (tuleja) "możesz zastosować mieszanke zamiast 1:40-42 na 1:35 ale nie widzę sensu , nic sie nie stanie jak pozostawisz normalną mieszanke (chyba że masz dozownik to nic nie poradzisz :) )
Pamiętaj tylko żeby zrobić około 500km "wożąc sie" co paredziesiąt km przepalając fure , po jakiś 300km odkręcająć do 3/4 gazu i bedzie dobrze.
Oczywiście przed jazda silnik powinien sie porządnie rozgrzać czyt. nabrać właściwej temperatury a nie jak mój kolega robił - zaraz po odpaleniu gumaka palił :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » ndz, 11 mar 2007, 13:52

te 500km to troche przesada ;] tak podają książki ale po 200km spokojnie można juz śmigać

Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 11 mar 2007, 16:46

Zrobie te 200km, ale to nie jest ze wskakuje na liczniku 200km i dzida :P Jak wyczuje że jest już dobrze dotarty ?? Wiem ze intuicyjnie zwiekszac obroty raz po raz dac troszke w pipcię :P
I 2T

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » ndz, 11 mar 2007, 17:07

Yankees pisze:Jak wyczuje że jest już dobrze dotarty ??
tego nie wyczujesz..A wg mnie nie jeździj 200km bo to za duzo lepiej pojeździj po 5 min na każdym biegu i na : niskich ,srednich i wysokich obrotach i będzie git
Obrazek

Yankees
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 09:43
Motocykl: Suzuki RM 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wolsztyn/Zbąszyń/Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Yankees » ndz, 11 mar 2007, 17:16

Tej ale to zwykła DT 80 :D W niej tak można ?? Nie któży docierają po 1000 km ;/

To może zrobie tak, ze jakis czas na jednym biegu na róznych obrotach, zmienie bieg i znowu na róznych obrotach... dam z 15min na każdym biegu ale zeby sie nie zagrzał.
I 2T

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » ndz, 11 mar 2007, 20:03

no włanie o tym móiłem..na każdym biegu na każdych obrotach.A po 1000km to już za neigługo trzeba nowy tłok chyba:P
Obrazek

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » ndz, 11 mar 2007, 22:30

w dt to tlok na 10 000 starczy 8)
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 12 mar 2007, 10:44

Isbi pisze:w dt to tlok na 10 000 starczy 8)
Zależy jakiej jazdy 8) :D
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”