O Yamahach
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 220
- Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
- Motocykl: YZ250F'08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Witam! Chciałbym ''napisac '' troszke jakie zmiany zaszły między 06 a 07 chodzi o modele YZF napewno ta informacja się przyda komuś w przyszłości Bez zakładania niepotrzebnie nowego tematu.
ZMIANY W MODELU 2007
Zmieniony kąt położenia cylindra.Pozycja silnika w ramie została zmieniona na bardziej pionową. Zmiana ta razem z wprowadzeniem dużej ilości lżejszych elementów ma duży wpływ na poprawę prowadzenia. Cały zestaw ulepszeń układu dolotowego, wydechowego oraz zapłon w nowym modelu YZ250F 2007 sprawia, że motocykl dostarcza jeszcze lepszych osiągów przy wysokich obrotach.Sucha miska olejowa z oddzielnym zbiornikiem oleju z przodu silnika. Nowy zbiornik oleju posiada specjalną wewnętrzną przegrodę dla lepszego rozdzielenia powietrza i oleju co pozwoliło obniżyć ilość potrzebnego w silniku oleju o 100cc wpływa bezpośrednio na mniejszą wagę.Zmieniona pozycja główki ramy aby dopasować bardziej pionowe ułożenie cylindra w ramie zmieniono również ułożenie główki ramy. Teraz główka ramy znajduje się trochę bliżej kierowcy. Również ulepszono sztywność ramy poprzez zastosowanie śrub mocowania silnika o mniejszej średnicy. Zmiany te dają jeszcze bardziej kompaktową, zwarta pozycję jazdy oraz poprawiają jakość prowadzenia. Nowy kompaktowy zacisk hamulca kij zredukowana średnica tłoczka oraz zmieniony sam cylinder. Pozwoliło to na zredukowanie masy o 228g zwiększając jednocześnie moc hamowania.Nowy lekki widelec. Zawieszenie Kayaba 48mm straciły na wadze w modelu 2007.Kształt oraz sposób montowania osłon silnika został zmodyfikowany w modelu 2007 co pozwoliło na zyskanie na wadze 76.6g. To wszystko składa się na lepsze wyczucie motocykla podczas jazdy.Duża chłodnica jest w nowym modelu wyposażona we wzmocnione elementy a specjalnie wyprofilowane żebra ułatwiają przepływ powietrza.Obie półki zawieszenia są wykonane w modelach 2007 z aluminium.Nowe pływające tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu to podwójny zysk. Po pierwsze redukują masę nie resorowaną pojazdu co zapewnia lepsze prowadzenie. Po drugie zwiększają pewność hamowania i dozowanie siły hamowania również w momencie zabrudzenia tarczy hamulcowej błotem. Dalszy zysk na masie uzyskano redukując ciężar przewodów hamulcowych.Nowa kierownica Pro Taper została użyta aby ulepszyć pozycję jazdy. Dzięki znakom na kierownicy, łatwo można eksperymentować z różnymi ustawieniami kierownicy.Innowacyjne rozwiązanie tylnego amortyzatora z tytanową sprężyną. Wydłużenie o 1.5 mm w modelu 2007 daje lekko wyższą pozycję jazdy aby uzyskać lepsze prowadzenie a użycie aluminiowych elementów redukuje dodatkowo masę.
ZMIANY W MODELU 2007
Zmieniony kąt położenia cylindra.Pozycja silnika w ramie została zmieniona na bardziej pionową. Zmiana ta razem z wprowadzeniem dużej ilości lżejszych elementów ma duży wpływ na poprawę prowadzenia. Cały zestaw ulepszeń układu dolotowego, wydechowego oraz zapłon w nowym modelu YZ250F 2007 sprawia, że motocykl dostarcza jeszcze lepszych osiągów przy wysokich obrotach.Sucha miska olejowa z oddzielnym zbiornikiem oleju z przodu silnika. Nowy zbiornik oleju posiada specjalną wewnętrzną przegrodę dla lepszego rozdzielenia powietrza i oleju co pozwoliło obniżyć ilość potrzebnego w silniku oleju o 100cc wpływa bezpośrednio na mniejszą wagę.Zmieniona pozycja główki ramy aby dopasować bardziej pionowe ułożenie cylindra w ramie zmieniono również ułożenie główki ramy. Teraz główka ramy znajduje się trochę bliżej kierowcy. Również ulepszono sztywność ramy poprzez zastosowanie śrub mocowania silnika o mniejszej średnicy. Zmiany te dają jeszcze bardziej kompaktową, zwarta pozycję jazdy oraz poprawiają jakość prowadzenia. Nowy kompaktowy zacisk hamulca kij zredukowana średnica tłoczka oraz zmieniony sam cylinder. Pozwoliło to na zredukowanie masy o 228g zwiększając jednocześnie moc hamowania.Nowy lekki widelec. Zawieszenie Kayaba 48mm straciły na wadze w modelu 2007.Kształt oraz sposób montowania osłon silnika został zmodyfikowany w modelu 2007 co pozwoliło na zyskanie na wadze 76.6g. To wszystko składa się na lepsze wyczucie motocykla podczas jazdy.Duża chłodnica jest w nowym modelu wyposażona we wzmocnione elementy a specjalnie wyprofilowane żebra ułatwiają przepływ powietrza.Obie półki zawieszenia są wykonane w modelach 2007 z aluminium.Nowe pływające tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu to podwójny zysk. Po pierwsze redukują masę nie resorowaną pojazdu co zapewnia lepsze prowadzenie. Po drugie zwiększają pewność hamowania i dozowanie siły hamowania również w momencie zabrudzenia tarczy hamulcowej błotem. Dalszy zysk na masie uzyskano redukując ciężar przewodów hamulcowych.Nowa kierownica Pro Taper została użyta aby ulepszyć pozycję jazdy. Dzięki znakom na kierownicy, łatwo można eksperymentować z różnymi ustawieniami kierownicy.Innowacyjne rozwiązanie tylnego amortyzatora z tytanową sprężyną. Wydłużenie o 1.5 mm w modelu 2007 daje lekko wyższą pozycję jazdy aby uzyskać lepsze prowadzenie a użycie aluminiowych elementów redukuje dodatkowo masę.
Ostatnio zmieniony wt, 10 lip 2007, 17:47 przez maros91, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 69
- Rejestracja: czw, 4 maja 2006, 11:54
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Yamaha 250 2t 2002 rok.
Moj pierwszy Cross i powazniejsze moto.
Sprowadzilem go z UK za naprawde dobra kaske i jestem z niego bardzo zadowolony choc wczesniej nie myslalem wogole o zakupie Yamaha.
Do wymiany mam tryb 3ciego biegu a tak bylo w nim juz troszke porobione m.in. nowy tlok,filterem,zebatki przod i tyl nowy lancuch,rolgazik,wymieniony plynek w chlodnicy i olej w przednim zawiasie.
Bardzo fajnie sie nim jezdzi choc nie powiem ma pierdniecie.
Jestem poczatkowy i powoli wczuwam sie w motorek.
Ogolnie polecam jak najbardziej (nie dlugo foto)
Pozdrawiam !!
Moj pierwszy Cross i powazniejsze moto.
Sprowadzilem go z UK za naprawde dobra kaske i jestem z niego bardzo zadowolony choc wczesniej nie myslalem wogole o zakupie Yamaha.
Do wymiany mam tryb 3ciego biegu a tak bylo w nim juz troszke porobione m.in. nowy tlok,filterem,zebatki przod i tyl nowy lancuch,rolgazik,wymieniony plynek w chlodnicy i olej w przednim zawiasie.
Bardzo fajnie sie nim jezdzi choc nie powiem ma pierdniecie.
Jestem poczatkowy i powoli wczuwam sie w motorek.
Ogolnie polecam jak najbardziej (nie dlugo foto)
Pozdrawiam !!