O Yamahach

olob
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 66
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 02:53
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: olob » pn, 28 maja 2007, 20:51

a niby czemu? jeżeli mówi że silnik był rozpoławiany i wszystko jest ok, to niby czemu cały silnik ma pójść?
Honda CRf250 '09

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » pn, 28 maja 2007, 21:05

No dziwne jakby sie nic nie stało gdy silnik zassał tyle piachu , kurzu i innych zwierzaków :lol:
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 28 maja 2007, 21:11

no i dotego jeszcza ta sróba,któa niestet y jest pokaźnych rozmiarów niewiem jak ona przeleciała...

Jezu71
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 280
Rejestracja: czw, 26 kwie 2007, 22:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Jezu71 » czw, 7 cze 2007, 16:47

Witam
co myslicie o YZ 250F z roku 2002!!!

prosze odp. z gory dzieki

maciejwra
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 53
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:30
Motocykl: KTM LC4 SM Prestige
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: maciejwra » pn, 9 lip 2007, 11:54

Jezu71 pisze:Witam
co myslicie o YZ 250F z roku 2002!!!

prosze odp. z gory dzieki

Bierz powyzej 2003 rocznika
YAMAHA yz250f '04...
KTM LC4 SM Prestige...
EXC 525

Larsen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 65
Rejestracja: ndz, 8 lip 2007, 11:24
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krempachy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Larsen » pn, 9 lip 2007, 13:01

Co myslicie o yz 125 z roku 1997 ?
Pozdro

maros91
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 220
Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
Motocykl: YZ250F'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: maros91 » wt, 10 lip 2007, 16:06

Witam! Chciałbym ''napisac :wink: '' troszke jakie zmiany zaszły między 06 a 07 chodzi o modele YZF napewno ta informacja się przyda komuś w przyszłości :!: Bez zakładania niepotrzebnie nowego tematu.

ZMIANY W MODELU 2007

Zmieniony kąt położenia cylindra.Pozycja silnika w ramie została zmieniona na bardziej pionową. Zmiana ta razem z wprowadzeniem dużej ilości lżejszych elementów ma duży wpływ na poprawę prowadzenia. Cały zestaw ulepszeń układu dolotowego, wydechowego oraz zapłon w nowym modelu YZ250F 2007 sprawia, że motocykl dostarcza jeszcze lepszych osiągów przy wysokich obrotach.Sucha miska olejowa z oddzielnym zbiornikiem oleju z przodu silnika. Nowy zbiornik oleju posiada specjalną wewnętrzną przegrodę dla lepszego rozdzielenia powietrza i oleju co pozwoliło obniżyć ilość potrzebnego w silniku oleju o 100cc wpływa bezpośrednio na mniejszą wagę.Zmieniona pozycja główki ramy aby dopasować bardziej pionowe ułożenie cylindra w ramie zmieniono również ułożenie główki ramy. Teraz główka ramy znajduje się trochę bliżej kierowcy. Również ulepszono sztywność ramy poprzez zastosowanie śrub mocowania silnika o mniejszej średnicy. Zmiany te dają jeszcze bardziej kompaktową, zwarta pozycję jazdy oraz poprawiają jakość prowadzenia. Nowy kompaktowy zacisk hamulca kij zredukowana średnica tłoczka oraz zmieniony sam cylinder. Pozwoliło to na zredukowanie masy o 228g zwiększając jednocześnie moc hamowania.Nowy lekki widelec. Zawieszenie Kayaba 48mm straciły na wadze w modelu 2007.Kształt oraz sposób montowania osłon silnika został zmodyfikowany w modelu 2007 co pozwoliło na zyskanie na wadze 76.6g. To wszystko składa się na lepsze wyczucie motocykla podczas jazdy.Duża chłodnica jest w nowym modelu wyposażona we wzmocnione elementy a specjalnie wyprofilowane żebra ułatwiają przepływ powietrza.Obie półki zawieszenia są wykonane w modelach 2007 z aluminium.Nowe pływające tarcze hamulcowe z przodu i z tyłu to podwójny zysk. Po pierwsze redukują masę nie resorowaną pojazdu co zapewnia lepsze prowadzenie. Po drugie zwiększają pewność hamowania i dozowanie siły hamowania również w momencie zabrudzenia tarczy hamulcowej błotem. Dalszy zysk na masie uzyskano redukując ciężar przewodów hamulcowych.Nowa kierownica Pro Taper została użyta aby ulepszyć pozycję jazdy. Dzięki znakom na kierownicy, łatwo można eksperymentować z różnymi ustawieniami kierownicy.Innowacyjne rozwiązanie tylnego amortyzatora z tytanową sprężyną. Wydłużenie o 1.5 mm w modelu 2007 daje lekko wyższą pozycję jazdy aby uzyskać lepsze prowadzenie a użycie aluminiowych elementów redukuje dodatkowo masę.
Ostatnio zmieniony wt, 10 lip 2007, 17:47 przez maros91, łącznie zmieniany 1 raz.

SEBOOL
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 951
Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
Motocykl: CRF only
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wlkp.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: SEBOOL » wt, 10 lip 2007, 16:08

Bardzo ciekawy i cenny post 8) super

pozdr.
RS SERWIS

Siwy_X
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 69
Rejestracja: czw, 4 maja 2006, 11:54
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Siwy_X » śr, 25 lip 2007, 19:18

Yamaha 250 2t 2002 rok.

Moj pierwszy Cross i powazniejsze moto.
Sprowadzilem go z UK za naprawde dobra kaske i jestem z niego bardzo zadowolony choc wczesniej nie myslalem wogole o zakupie Yamaha.
Do wymiany mam tryb 3ciego biegu a tak bylo w nim juz troszke porobione m.in. nowy tlok,filterem,zebatki przod i tyl nowy lancuch,rolgazik,wymieniony plynek w chlodnicy i olej w przednim zawiasie.

Bardzo fajnie sie nim jezdzi choc nie powiem ma pierdniecie.
Jestem poczatkowy i powoli wczuwam sie w motorek.
Ogolnie polecam jak najbardziej (nie dlugo foto)

Pozdrawiam !!

wolek1993
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 171
Rejestracja: wt, 10 lip 2007, 11:26
Motocykl: yamaha YZ125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: bolesław koło olkusza (tor Sławków)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wolek1993 » pn, 30 lip 2007, 12:33

Ja mam Yamaszke YZ 125 i jestem z niej bardzo zadowolony. :D
Narazie nic mi się nie zepsuło ( i mam nadzieje że nadal tak będzie) ale jestem początkujący więc nie wykorzystuje jej w 100% :roll:

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » pn, 30 lip 2007, 13:29

Ja też mam yz125 i też jest zajebista,zero problemów!No tylko żeby jeszcze opon tak szybko nie zużywała:)

KOKO
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 23:43
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gniezno
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: KOKO » pn, 30 lip 2007, 15:34

tez mam yz 125 jestem z niego zadowlolony tylko wkurza mnie nozka od zmiany biegow..Ale juz rozwiazalem ten problem i jest dobrze:Pq

ODPOWIEDZ

Wróć do „Yamaha”