O Yamahach
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 203
- Rejestracja: ndz, 8 kwie 2007, 13:02
- Motocykl: SX 125 07'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: WWA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Z roczników YZ 125 które między 1999-2004 najlepiej brać?
wiadomo - śledziłem cały post i to np. 5 lat jeżdżenia dłużej to dużo lecz mi chodzi o awaryjnośc tego motocykla w tych rocznikach. Wnoiskując z postów wcześniejszych to chyba 03 i 04. Dobrzę mówię
I co wiecie o roczniku 2001

wiadomo - śledziłem cały post i to np. 5 lat jeżdżenia dłużej to dużo lecz mi chodzi o awaryjnośc tego motocykla w tych rocznikach. Wnoiskując z postów wcześniejszych to chyba 03 i 04. Dobrzę mówię


I co wiecie o roczniku 2001


KTM SX 125 07' - trainin....
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
wiadomka, czarne dekle to odrazu model 2008

<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 284
- Rejestracja: pn, 5 lis 2007, 18:38
- Motocykl: KXF 250 2011
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
awaryjność zależy od użytkowania tego określonego motoru przez wcześniejszego właścicielaKudleY pisze:Z roczników YZ 125 które między 1999-2004 najlepiej brać?
wiadomo - śledziłem cały post i to np. 5 lat jeżdżenia dłużej to dużo lecz mi chodzi o awaryjnośc tego motocykla w tych rocznikach. Wnoiskując z postów wcześniejszych to chyba 03 i 04. Dobrzę mówię![]()
![]()
I co wiecie o roczniku 2001![]()
czy o niego dbal czy nie 8)
jak kupisz motor z 99 czy z 04 i tak zawsze musisz sobie zostawić kasę na tzw niespodziewane awarie



-
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
może głupie pytanie ale gdzie można dostać zaróweczki do yamahy wr do liczników ani na allego ani w sklepach motoryzacyjnych ??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
panowie powiedzcie mi jak to jest w yamaszkach z ta trwałoscia ? sa wytrzymalsze i odporne na takich typkow jak ja np.
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4t
i tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde
(błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ?
a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4t



pzdr
-
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
- Motocykl: KTM SXF 250 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Na forum po licznych dyskusjach wyszło że tłok od 20mth do 30 mth. Korbowód z reguły co dwa tłoki, chyba że ma luzy.omen pisze:panowie powiedzcie mi jak to jest w yamaszkach z ta trwałoscia ? sa wytrzymalsze i odporne na takich typkow jak ja np.
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4ti tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde
(błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ?
a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
Olej do lag obojętne jakiej marki byleby był odpowiedni i do tego przecznaczony.
Co do tego Twojego kolegi to widać, że pojęcie o crossówkach ma niezwykle małe. Każda podkreślam KAŻDA setka (crossowa) wymaga takiego samego serwisu. Nie ma różnicy czy YX , CR , KX itp. Także nie słuchaj takich bajek.
Takie myślenie jest jak najbardziej błędne. Jak moto straci na mocy (czego w setce tak bardzo nie czuć) to nicasil do wymiany. Remonty robi się na czas , nie na czuja.ToMGaN- pisze:jak poczujesz ze motor stracił na mocy?:)
Pozdro
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
predator pisze:Na forum po licznych dyskusjach wyszło że tłok od 20mth do 30 mth. Korbowód z reguły co dwa tłoki, chyba że ma luzy.omen pisze:panowie powiedzcie mi jak to jest w yamaszkach z ta trwałoscia ? sa wytrzymalsze i odporne na takich typkow jak ja np.
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4ti tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde
(błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ?
a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
Olej do lag obojętne jakiej marki byleby był odpowiedni i do tego przecznaczony.
Co do tego Twojego kolegi to widać, że pojęcie o crossówkach ma niezwykle małe. Każda podkreślam KAŻDA setka (crossowa) wymaga takiego samego serwisu. Nie ma różnicy czy YX , CR , KX itp. Także nie słuchaj takich bajek.
Takie myślenie jest jak najbardziej błędne. Jak moto straci na mocy (czego w setce tak bardzo nie czuć) to nicasil do wymiany. Remonty robi się na czas , nie na czuja.ToMGaN- pisze:jak poczujesz ze motor stracił na mocy?:)
Pozdro
dzieki wiec musze sie brac za wymiane tłoka jakie to koszty jeszcze niewiem ale wiem jedno wpizdu mi dala wycisk ta yamaha 125 ale tez wpizdu sie nauczylem i teraz jazda( a wszyscy moi znajomi poza 1 smigaja na 4t ) na kazdym 4t jest naprawda gładziutka i teraz dopiero mam satysfakcje ze sie nie poddalem i nie pizdlem w kat po pierwszych upadkach... pzdr i mysle o remoncie


-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Korbę raz na sezon się wymienia w takiej 125. Mimo iż jest dobra i nie ma luzów zawsze należy wymienić raz na rok.
Gadałem z niemcem który jeździ w mistrzostwach niemiec, a dokładnie z jego mechanikiem to tam korbę raz na pół roku w 125 wymieniają (ale to w końcu Mistrzostwa Niemiec). Więc zalecam raz na rok lub jak kto woli i się chce poczuć lepiej psychicznie to raz na pół roku
.
Gadałem z niemcem który jeździ w mistrzostwach niemiec, a dokładnie z jego mechanikiem to tam korbę raz na pół roku w 125 wymieniają (ale to w końcu Mistrzostwa Niemiec). Więc zalecam raz na rok lub jak kto woli i się chce poczuć lepiej psychicznie to raz na pół roku

-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
kurcze... wyglada na to ze trzeba sporo dokładac co sezon, 8) (drogi sport) a przeciez sporo osob jezdzi nie przejmujac sie specjalnie stanem swoich naszyn pod skorupa silnika i o dziwo te maszyny to jakos wytrzymujaecik pisze:Korbę raz na sezon się wymienia w takiej 125. Mimo iż jest dobra i nie ma luzów zawsze należy wymienić raz na rok.
Gadałem z niemcem który jeździ w mistrzostwach niemiec, a dokładnie z jego mechanikiem to tam korbę raz na pół roku w 125 wymieniają (ale to w końcu Mistrzostwa Niemiec). Więc zalecam raz na rok lub jak kto woli i się chce poczuć lepiej psychicznie to raz na pół roku.



p.s
ciekawe jak sie to ma do serwisow enduro.zastanawialem sie nad 2 motorem poza torem zanim mnie zona wyrzuci z domu

-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
- Motocykl: Yamaha YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Końskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Witam!
Są jakieś różnice w YZF 250 w rocznikach 07 a 08? Są jakieś znaczące zmiany?
Są jakieś różnice w YZF 250 w rocznikach 07 a 08? Są jakieś znaczące zmiany?
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F
http://bikepics.com/members/piterq1991/
http://bikepics.com/members/piterq1991/