O Yamahach
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 203
- Rejestracja: ndz, 8 kwie 2007, 13:02
- Motocykl: SX 125 07'
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: WWA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Z roczników YZ 125 które między 1999-2004 najlepiej brać?
wiadomo - śledziłem cały post i to np. 5 lat jeżdżenia dłużej to dużo lecz mi chodzi o awaryjnośc tego motocykla w tych rocznikach. Wnoiskując z postów wcześniejszych to chyba 03 i 04. Dobrzę mówię
I co wiecie o roczniku 2001
wiadomo - śledziłem cały post i to np. 5 lat jeżdżenia dłużej to dużo lecz mi chodzi o awaryjnośc tego motocykla w tych rocznikach. Wnoiskując z postów wcześniejszych to chyba 03 i 04. Dobrzę mówię
I co wiecie o roczniku 2001
KTM SX 125 07' - trainin....
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 586
- Rejestracja: ndz, 3 gru 2006, 18:35
- Motocykl: EXC-R 530
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław!
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
wiadomka, czarne dekle to odrazu model 2008
<<WROCŁAWSKI KLUB MOTOCROSSOWY>> DOŁĄCZ DO NAS!
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
www.motocross.wroclaw.pl
https://www.facebook.com/motocross.wroclaw
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 284
- Rejestracja: pn, 5 lis 2007, 18:38
- Motocykl: KXF 250 2011
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
awaryjność zależy od użytkowania tego określonego motoru przez wcześniejszego właścicielaKudleY pisze:Z roczników YZ 125 które między 1999-2004 najlepiej brać?
wiadomo - śledziłem cały post i to np. 5 lat jeżdżenia dłużej to dużo lecz mi chodzi o awaryjnośc tego motocykla w tych rocznikach. Wnoiskując z postów wcześniejszych to chyba 03 i 04. Dobrzę mówię
I co wiecie o roczniku 2001
czy o niego dbal czy nie 8)
jak kupisz motor z 99 czy z 04 i tak zawsze musisz sobie zostawić kasę na tzw niespodziewane awarie w motorze z 07 czy 95 zawsze trzeba coś zmienić sprzedajacy nie powie Ci wszystkiego tak to już jest w PL
-
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
może głupie pytanie ale gdzie można dostać zaróweczki do yamahy wr do liczników ani na allego ani w sklepach motoryzacyjnych ??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
panowie powiedzcie mi jak to jest w yamaszkach z ta trwałoscia ? sa wytrzymalsze i odporne na takich typkow jak ja np.
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4t i tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde (błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ? a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4t i tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde (błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ? a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
-
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
- Motocykl: KTM SXF 250 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Na forum po licznych dyskusjach wyszło że tłok od 20mth do 30 mth. Korbowód z reguły co dwa tłoki, chyba że ma luzy.omen pisze:panowie powiedzcie mi jak to jest w yamaszkach z ta trwałoscia ? sa wytrzymalsze i odporne na takich typkow jak ja np.
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4t i tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde (błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ? a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
Olej do lag obojętne jakiej marki byleby był odpowiedni i do tego przecznaczony.
Co do tego Twojego kolegi to widać, że pojęcie o crossówkach ma niezwykle małe. Każda podkreślam KAŻDA setka (crossowa) wymaga takiego samego serwisu. Nie ma różnicy czy YX , CR , KX itp. Także nie słuchaj takich bajek.
Takie myślenie jest jak najbardziej błędne. Jak moto straci na mocy (czego w setce tak bardzo nie czuć) to nicasil do wymiany. Remonty robi się na czas , nie na czuja.ToMGaN- pisze:jak poczujesz ze motor stracił na mocy?:)
Pozdro
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
predator pisze:Na forum po licznych dyskusjach wyszło że tłok od 20mth do 30 mth. Korbowód z reguły co dwa tłoki, chyba że ma luzy.omen pisze:panowie powiedzcie mi jak to jest w yamaszkach z ta trwałoscia ? sa wytrzymalsze i odporne na takich typkow jak ja np.
smigam na 125 yz 2004 i na poczatku mialem spore problemy niechciala odpalic gasla (na forum poradzil mi ecik chyba na temat swiecy i problem zniknoł szok)i wogole bylem zalamany na koniec mi kumple powiedzieli ze na poczatek to 4t bo lepiej ale na 2 t przezyjesz to juz bedziesz smigal na kazdym 4t i tak sie tez stalo teraz czuje sie dosc pewnie mimo licznych lotow takze bez motoru... na morde (błedow nie wybacza oj nie 2t) i musze porobic pare rzeczy ...moje pytanie co ile mniej wiecej wymienic taki tłok czy korbowod ? czy moze jak chodzi gitara to niewymieniac ? a jak z zawieszeniem mam kayabe a kazdy serwis mi chce wpychac schela do lag czy własnie yamaszki sa bardziej odporne bo kumpel mial chyba honde i mowil ze duzo czesciej niz w yamasze musial robic remonty ...
pzdr
Olej do lag obojętne jakiej marki byleby był odpowiedni i do tego przecznaczony.
Co do tego Twojego kolegi to widać, że pojęcie o crossówkach ma niezwykle małe. Każda podkreślam KAŻDA setka (crossowa) wymaga takiego samego serwisu. Nie ma różnicy czy YX , CR , KX itp. Także nie słuchaj takich bajek.
Takie myślenie jest jak najbardziej błędne. Jak moto straci na mocy (czego w setce tak bardzo nie czuć) to nicasil do wymiany. Remonty robi się na czas , nie na czuja.ToMGaN- pisze:jak poczujesz ze motor stracił na mocy?:)
Pozdro
dzieki wiec musze sie brac za wymiane tłoka jakie to koszty jeszcze niewiem ale wiem jedno wpizdu mi dala wycisk ta yamaha 125 ale tez wpizdu sie nauczylem i teraz jazda( a wszyscy moi znajomi poza 1 smigaja na 4t ) na kazdym 4t jest naprawda gładziutka i teraz dopiero mam satysfakcje ze sie nie poddalem i nie pizdlem w kat po pierwszych upadkach... pzdr i mysle o remoncie
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Korbę raz na sezon się wymienia w takiej 125. Mimo iż jest dobra i nie ma luzów zawsze należy wymienić raz na rok.
Gadałem z niemcem który jeździ w mistrzostwach niemiec, a dokładnie z jego mechanikiem to tam korbę raz na pół roku w 125 wymieniają (ale to w końcu Mistrzostwa Niemiec). Więc zalecam raz na rok lub jak kto woli i się chce poczuć lepiej psychicznie to raz na pół roku .
Gadałem z niemcem który jeździ w mistrzostwach niemiec, a dokładnie z jego mechanikiem to tam korbę raz na pół roku w 125 wymieniają (ale to w końcu Mistrzostwa Niemiec). Więc zalecam raz na rok lub jak kto woli i się chce poczuć lepiej psychicznie to raz na pół roku .
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 286
- Rejestracja: pn, 28 lip 2008, 22:02
- Motocykl: crf250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: gorskie okolice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
kurcze... wyglada na to ze trzeba sporo dokładac co sezon, 8) (drogi sport) a przeciez sporo osob jezdzi nie przejmujac sie specjalnie stanem swoich naszyn pod skorupa silnika i o dziwo te maszyny to jakos wytrzymuja ograniczaja sie do olejow i filtrow hmm wole tego nie testowac ale przyznacie ze sporo osob nawet niewie ze tak trzeba mysla ze to jak z motorynka tylko wiekszaecik pisze:Korbę raz na sezon się wymienia w takiej 125. Mimo iż jest dobra i nie ma luzów zawsze należy wymienić raz na rok.
Gadałem z niemcem który jeździ w mistrzostwach niemiec, a dokładnie z jego mechanikiem to tam korbę raz na pół roku w 125 wymieniają (ale to w końcu Mistrzostwa Niemiec). Więc zalecam raz na rok lub jak kto woli i się chce poczuć lepiej psychicznie to raz na pół roku .
p.s
ciekawe jak sie to ma do serwisow enduro.zastanawialem sie nad 2 motorem poza torem zanim mnie zona wyrzuci z domu
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 258
- Rejestracja: czw, 27 wrz 2007, 21:44
- Motocykl: Yamaha YZ 250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Końskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: O Yamahach
Witam!
Są jakieś różnice w YZF 250 w rocznikach 07 a 08? Są jakieś znaczące zmiany?
Są jakieś różnice w YZF 250 w rocznikach 07 a 08? Są jakieś znaczące zmiany?
KAWASAKI KDX 125 > KTM EXC 125 SIX DAYS Edition > YAMAHA YZ250F
http://bikepics.com/members/piterq1991/
http://bikepics.com/members/piterq1991/