Miss Cross 2006:]
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Z tego co mi wiadomo to ten prototyp był jedyną formą aktywności jeśli chodzi o motocykle CZ. Pracownicy fabryki zbudowali go na własną rękę. Na stronie Czechpoint jest opisana historia firmy.
Może MXrool znajdzie info o tym 4t, ja niestety nei słyszałem o nim nic.
Tu jest ostatnia Jawa z prawdziwego zdarzenia:
http://www.allbikes.wz.cz/jawa500enduro-1989.php
Zresztą tu są wszystkie Jawy Enduro.
http://www.allbikes.wz.cz/jawa.php
Wg tej i nie tylko strony ostatnia poważna CZ to była 519 w 1989 roku. W sumie fajna bryka. Membrana, zawór wydechowy, chłodzona wodą, firmowy zawias. W Polsce tylko u kolekcjnerów raczej. Byłą też 520 ale tylko prototyp.
Poza tym krótkie serie po kilka sztuk zaawansowanych motocykli dla kierowców fabrycznych. Z centralnym amorem już na początku lat 80tych.
Trochę zboczyłem z tematu. Jeśli kogoś obchodzi ten temat to można by go wyodrębnić. Dla mnie to dosyć ciekawe jest ale jesli nie ma zainteresowania to można usunąć te posty.
Może MXrool znajdzie info o tym 4t, ja niestety nei słyszałem o nim nic.
Tu jest ostatnia Jawa z prawdziwego zdarzenia:
http://www.allbikes.wz.cz/jawa500enduro-1989.php
Zresztą tu są wszystkie Jawy Enduro.
http://www.allbikes.wz.cz/jawa.php
Wg tej i nie tylko strony ostatnia poważna CZ to była 519 w 1989 roku. W sumie fajna bryka. Membrana, zawór wydechowy, chłodzona wodą, firmowy zawias. W Polsce tylko u kolekcjnerów raczej. Byłą też 520 ale tylko prototyp.
Poza tym krótkie serie po kilka sztuk zaawansowanych motocykli dla kierowców fabrycznych. Z centralnym amorem już na początku lat 80tych.
Trochę zboczyłem z tematu. Jeśli kogoś obchodzi ten temat to można by go wyodrębnić. Dla mnie to dosyć ciekawe jest ale jesli nie ma zainteresowania to można usunąć te posty.
-
Autor tematuIGI CROSS
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sorry jeśli Ciechu jeśli uraziłem Cię i CZ,nie wiedziałem że kiedyś ich moto były dobre bo nie żyłę w tamtych zasach świetności CZ(mówiłęm bardziej o teraźniejszości).Ale teraz trzeba powiedzieć szczerze że CZ jakby nie ma,moze coś zrobią ale ja bym wolał firmy które królują w tym od kilkunastu lat np.jakiegoś japończyka lub ktm.TO jakbyś chciał kupić np.skutera albo Yamahy albo Keewaya które są tanie a nowe.
Pozdro
Pozdro
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Sory za pomyłkę to była Jawa, a nie CZ. Tak jakoś skojarzyłem, oglądałem już dawno te zdjęcia i źle pamiętałem.
Jawa 625 ccm na silniku 870
Silnik: http://www.jawa.cz/products.php#engine
Wydech tytan, tarcza Braking 270 mm, alu zbiornik. Silnik myślę, że nawet może być dobry, ponieważ Jawa robi świetne silniki żużlowe o dużych pojemnościach na którym Tomas Gollob zdobył większość swoich tytułów.
A tak na marginesie to jestem wielkim fanem żużlu, chodzę regularnie na mecze TŻ Orzeł Łódź, już nie TŻ Łódź. Miałem wejściówkę za free na wszystkie spotkania . I nawet byłem w szkółce, ale jednak motocross. Jak miał bym wybrać MX czy Speedway to bym się zastanawiał. Kocham tą prędkość, zapach metanolu i huk silników które kręcą na 16 tys. obrotów 4T i mają 80 KM z 500 ccm.
Jawa 625 ccm na silniku 870
Silnik: http://www.jawa.cz/products.php#engine
Wydech tytan, tarcza Braking 270 mm, alu zbiornik. Silnik myślę, że nawet może być dobry, ponieważ Jawa robi świetne silniki żużlowe o dużych pojemnościach na którym Tomas Gollob zdobył większość swoich tytułów.
A tak na marginesie to jestem wielkim fanem żużlu, chodzę regularnie na mecze TŻ Orzeł Łódź, już nie TŻ Łódź. Miałem wejściówkę za free na wszystkie spotkania . I nawet byłem w szkółce, ale jednak motocross. Jak miał bym wybrać MX czy Speedway to bym się zastanawiał. Kocham tą prędkość, zapach metanolu i huk silników które kręcą na 16 tys. obrotów 4T i mają 80 KM z 500 ccm.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: sob, 15 paź 2005, 19:10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: sob, 15 paź 2005, 19:10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline