Miss Cross 2006:]
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 219
- Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: pt, 3 mar 2006, 18:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
IGI, twoja wiedza mnie powala.
Nie wiem czy wiesz że zawodnicy na CZ zdobywali mistrzostwa świata przez bardzo długi okres. Ta firma kiedyś rządziłą w motocrossie. O KTMach jeszcze nikt nie słyszał wtedy. Większość produkcji szła do USA. Tam zresztą można teraz kupić najciekawsze zabytkowe już modele krosowych CZ.
Jeśli chodzi o wyścigi w Europie wschodniej to jeszcze w latach 80tych nie znalazłbyś w pierwszej dwudziestce innych motocykli niż CZ.
Gdyby zachowali ciągłość produkcji to byliby teraz w czołówce z tak dużym doświadczeniem. Tylko jakoś żaden z producentów motocykli z bloku wschodniego się nie ostał do dzisiejszych czasów. Szkoda.
Mówię przecież że to prototyp więc kto niby miał go kupować do jazdy? Myśl człowieku, to nie boli!
A swoją drogą ten prototyp robi wrażenie. Wizualnie bardzo łądna bryka.
Motocykl stworzyli inżyniorowie z fabryki CZ.
Kup IGI sobie KTMa i przestań już pieprzyć bo twój jedyny argument jest taki że KTM rządzi. No fajny jets, bez wątplienia ale nie kończy się na nim świat. Oni nie mają monopolu na dobre motocykle.
[/url]
Nie wiem czy wiesz że zawodnicy na CZ zdobywali mistrzostwa świata przez bardzo długi okres. Ta firma kiedyś rządziłą w motocrossie. O KTMach jeszcze nikt nie słyszał wtedy. Większość produkcji szła do USA. Tam zresztą można teraz kupić najciekawsze zabytkowe już modele krosowych CZ.
Jeśli chodzi o wyścigi w Europie wschodniej to jeszcze w latach 80tych nie znalazłbyś w pierwszej dwudziestce innych motocykli niż CZ.
Gdyby zachowali ciągłość produkcji to byliby teraz w czołówce z tak dużym doświadczeniem. Tylko jakoś żaden z producentów motocykli z bloku wschodniego się nie ostał do dzisiejszych czasów. Szkoda.
Mówię przecież że to prototyp więc kto niby miał go kupować do jazdy? Myśl człowieku, to nie boli!
A swoją drogą ten prototyp robi wrażenie. Wizualnie bardzo łądna bryka.
Motocykl stworzyli inżyniorowie z fabryki CZ.
Kup IGI sobie KTMa i przestań już pieprzyć bo twój jedyny argument jest taki że KTM rządzi. No fajny jets, bez wątplienia ale nie kończy się na nim świat. Oni nie mają monopolu na dobre motocykle.
[/url]