YZ426F - wady, zalety, awarie, obsługa itp.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Przejezdziłem WR400 trzy sezony.żadnych problemów technicznych nie miałem. Nie wierzę że w dbanym sprzęcie może popękać głowica ale jak ktoś polata z pustą chłodnicą to pewnie jest możliwe. Odpalanie na zimno lub po dłuższym postoju jest trochę pracochłonne. Jeśli sprzęt jest dobrze wyregulowany a jezdziec pozna dokładnie tajniki dość skomplikowanej operacji z odprężnikiem to na ciepło odpala się na siedząco w trampkach. Nawet po wywrotce na gorącym sprzęcie nie trzeba kopać więcej niż trzy razy. Trzeba tylko poznać tajniki tej procedury. Kosztowało mnie to podeszwę w bucie i dużo nerwów. Nawet początkowo chciałem się sprzętu pozbyć. Ze świecami to też lekka przesada. Ja jezdziłem na zwykłych takich jakie zaleca producent i starczały mi dwie na sezon. Warunek- dograny gaźnik i pilnowanie się procedur rozruchowych (z daleka od manetki gazu przy kopaniu i ruszać dopiero po nagrzaniu). Moja rada dla użytkowników WR-ek, rurę odpowietrzającą z głowicy - odmę należy odłączyć od obudowy filtra i puścić w dól pod silnik jak w YZ. Poprawia to zdecydowanie kondycję świecy.
-
Autor tematuHanson
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
- Motocykl: WR400F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wszystkim dziekuje za wypowiedzi...chodzilo mi glownie o awarie ktore faktycznie mialy miejsce.Podsumowujac widze ze glowny problem to swieca...wiec kupie sobie odrazu irydowa.Z odpalaniem jakos sobie poradze...moje 96kg i troche wprawy da rade...nawet XR 600 nie protestowala nigdy po glebie... A skrzynia biegow...totolotek!!chyba ze wezme motor na przeswietenie dzieki jeszcze raz za info, do zobaczenia na torze (jak juz naucze sie jezdzic, bo jak narazie to 13 miejsce na Pucharze Niepodleglosci 2005 mnie nie cieszy ) POZDRO!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jeśli już to brał bym wyłącznie NGK.lulek001 pisze:Proszę, niech ktoś napisze nazwę producenta, dokładne oznaczenie świecy irydowej oraz jej cenę (już podejrzewam, że ok. 120-150 PLN, ufff!). Chciłabym taką kupić swojej YZ426F.
A tu są symbole tych świec do Twojego moto:
- zwykła CR8E
- platyna CR8EVX
- iryd CR8EIX.
Ja dzisiaj właśnie zamówiłem do CRFy irydową (bo tylko takie producent zaleca do tego modelu).
A znalazłem ją sporo taniej niż ceny sklepowe.
lulek jak jesteś zainteresowany to moge Ci podesłac namiary na PW.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
mam maly problem mianowicie gdy jade ja 2,3 biegu i ostro dodam gazu to motocykl gasnie i sie nie wkreca , a gdy dodam troche wolniej to normalnie jedzie co to moze byc?? dysza?
motocykl jest z holandii , to zalezy od cisnienia?
motocykl jest z holandii , to zalezy od cisnienia?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Najprawdopodobniej czeka Cię regulacja i czyszczenie gaźnika.kotmx pisze:mam maly problem mianowicie gdy jade ja 2,3 biegu i ostro dodam gazu to motocykl gasnie i sie nie wkreca , a gdy dodam troche wolniej to normalnie jedzie co to moze byc?? dysza?
motocykl jest z holandii , to zalezy od cisnienia?
Sprawdź też świecę, luzy zaworowe i łańcuszek rozrządu.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 170
- Rejestracja: pt, 31 mar 2006, 16:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja wcześniej miałem YZ 426 z 2001 roku sprzęcik jest super coprawada uzytkowałem ją 1 sezon ale nigdy nie wymieniałem w niej świecy zawsze paliła od pierwszego kopa,często tez koledzy bawili mi się manetką gazu na postoju ale motor zawsze odpalał z kopa ogolnie sprzęt bezawaryjny.
Yamaha YZ 250F 2008
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
http://www.bikepics.com/members/Pacian/
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: ndz, 29 sty 2006, 17:51
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bedzin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jezdze WR 400 narazie nie mialem z nia wiekszych problemow z tym ze poprzedni wlasciciel wymienial juz w niej skrzynie biegow, wymienilem tlok na nowy i gaznik z 426 (to zalewanie swiecy wedlug mnie jest przyczyna tych modeli gaznikow , poprzedni gaznik z 400 nie zalewal swiec ale byl bardziej prymitywny dawal mniej mocy) prowadze serwis motocyklowy raz juz sie spotkalem z peknieta glowica ale w modelu 426 mysle ze to nastapilo z przegrzania nie dopilnowania stanu plynu w ukladzie chlodzenia, trzeba pamietac o wymianach rozrzadu jest to wysilona jednostka napedowa dotyczy to tez korby i tloka, mialem juz na warsztacie silnik gdzie urwalo korbe koszty naprawy makabryczne, to samo z tlokiem zaniedbany peka przy sworzniu i robi sieczke niestety leca zawory, cylinder, korba. Wedlug mnie motocykl jest bardzo dobry prowadzi sie go wspaniale bardzo zwrotny i tanszy w utrzymaniu niz konkurencyjni produceci
http://www.martinmotocykle.otomoto.pl
Sprzedaż części i opon do motocykli, serwis, naprawy zawieszeń
Sprzedaż części i opon do motocykli, serwis, naprawy zawieszeń