YZ426F - wady, zalety, awarie, obsługa itp.
-
Autor tematuHanson
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: śr, 9 lis 2005, 23:17
- Motocykl: WR400F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
YZ426F - wady, zalety, awarie, obsługa itp.
Zamierzam kupic sobie takiego bzyka 426,moze 450...czy ktos zna jakies sprawdzone opinie albo pogloski,plotki itp. na temat trwalosci takiego urzadzenia?jakies slabe punkty na ktore trzeba zwrocic uwage konkretnie w tym modelu??
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 382
- Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
- Motocykl: CRF 250 R7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznań
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja miałem co prawda 400 ale główne usterki ponoć są podobne.
Po pierwsze skrzynia biegów, częściej niż w innych motocyklach zużywają się kły na 3 biegu.
Często też słyszy się o awariach koszy sprzęgłowych.
No i problem ze świecami, modele 426 są szczególnymi zabójcami świec.
Może zakładając zamiast zwykłej platynową czy irydową było by lepiej.
Krąży opinnia, że ciężko odpala się te motocykle, pomaga odłączenie jednego szarego kabelka dzięki czemu podczas kopania podawane jest większe napięcie na świece czyli świece ciąg dalszy.
Ja w 400 z tym jednak problemu nie miałem i nie kombinowałem z kabelkami.
Po pierwsze skrzynia biegów, częściej niż w innych motocyklach zużywają się kły na 3 biegu.
Często też słyszy się o awariach koszy sprzęgłowych.
No i problem ze świecami, modele 426 są szczególnymi zabójcami świec.
Może zakładając zamiast zwykłej platynową czy irydową było by lepiej.
Krąży opinnia, że ciężko odpala się te motocykle, pomaga odłączenie jednego szarego kabelka dzięki czemu podczas kopania podawane jest większe napięcie na świece czyli świece ciąg dalszy.
Ja w 400 z tym jednak problemu nie miałem i nie kombinowałem z kabelkami.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 44
- Rejestracja: ndz, 11 gru 2005, 15:04
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Co do skrzyni biegów i kosza to nie miałem problemów w mojej yamaszce 426, za to świeca wysiadała bardzo często, co chwile musiałem odkręcać bak i czyścić świece, a co do odpalania to wystarczy tylko musnąć manetkę gazu przy odpalaniu i możesz być pewień, że nie odpali. Poza tym bardzo ciężko go odpalić ja ci zgaśnie w czasie jazdy, trzeba sie zdrowo nakopać.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 235
- Rejestracja: sob, 15 paź 2005, 19:10
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Cieszyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jak chesz to tutaj jest pare fajnych YZ 450 i 426
http://allegro.pl/item94870571_yamaha_y ... _stan.html
http://allegro.pl/item93707558_yamaha_yz_426_cross.html
i tutaj koleś może jeszcze ci sprzedarz koła do SM
http://allegro.pl/item93237685_yamaha_y ... tm_sx.html
http://allegro.pl/item94870571_yamaha_y ... _stan.html
http://allegro.pl/item93707558_yamaha_yz_426_cross.html
i tutaj koleś może jeszcze ci sprzedarz koła do SM
http://allegro.pl/item93237685_yamaha_y ... tm_sx.html
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Tu znalazłem jeszcze yzf450: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M170222
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M163647
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M163647
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Moj brat mial taki sprzecik z 2001 roku (kupil nóweczke) i jedyna wada to wlasnie byly swiece, ale jak zmienil na swiece platynowa to problem znikł !
Napoczatku trzeba sie nauczyc to odpalac, to nie jest taka prosta sprawa . Trzeba narpiew ustawic tłok za pomoca odspreznika i dopiero kopac ! innaczej ani rusz.
Jak sie na tym wywalisz gdy jest juz maszyna rozgrzana to trzeba załaczyc cieple ssanie i tak jak wyzej ustawic tłok no i kopac bez gazu oczywiscie Palimy ten sprzecik bez gazu bo odrazu sie zaleje jak poruszamy manetka :].
Napoczatku trzeba sie nauczyc to odpalac, to nie jest taka prosta sprawa . Trzeba narpiew ustawic tłok za pomoca odspreznika i dopiero kopac ! innaczej ani rusz.
Jak sie na tym wywalisz gdy jest juz maszyna rozgrzana to trzeba załaczyc cieple ssanie i tak jak wyzej ustawic tłok no i kopac bez gazu oczywiscie Palimy ten sprzecik bez gazu bo odrazu sie zaleje jak poruszamy manetka :].
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
podobno w yz 400 pekaly glowice tzn. mikropekniecia miedzy otworem swiecy a zaworem - niezauwaznalne golym okiem i trudno to bylo wykryc.
Ale naszczescie w 426 i 450 poprawiono glowice i problem znikl
co do platynowych swiec to musze sprobowac 8)
Ale naszczescie w 426 i 450 poprawiono glowice i problem znikl
co do platynowych swiec to musze sprobowac 8)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r