Jaki olej do 2T, do silnika?

Pytania dotyczące płynów, smarów oraz oleji do Twojego motocykla
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 28 mar 2006, 15:41

Matrix 007 napisał
"A teraz gdy odpalam moto to dodaje gazu a motor sie dusi.i po chwili gasnie .Czy jest to spowodowane tym ze nie ma oleju ???czy moze coś innego???[/quote]"


Hm mi to wyglada jakby cos paliwo nie dochodziło :P, czyzby cos z gaznikiem ?

Autor tematu
Matrix 007
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Matrix 007 » wt, 28 mar 2006, 15:44

motorek mam około 2miesiecy i przejezdziłem ja z 6h ,a tłok nie wiem kiedy mial zmieniany
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » wt, 28 mar 2006, 15:51

Hmmm, ciężka sprawa. Najlepiej jak byś ten motor do jakiegoś specjalisty od crossówek oddał, to by był najbezpieczniejszy i najpewniejszy sposób.

IGI CROSS
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1129
Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sulejówek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: IGI CROSS » wt, 28 mar 2006, 16:06

Ja swój moto zagrzałem w wakacje(na bardzo glębokim piachu i przy tem.ponad 30C).i jeszcze piach się dostał do cylindra(coś takiego mówił mechanik).Wpierw nie wiedziałęm że coś wogóle jest nie tak bo działał, na drugi dzień bardzo ciężko było go odpalić a póżniej juz nie wcale nieodapalał.Zawiozłem go mechanika mósiał wymienić tłok ,perścienie i cylinder dać do szlifu.Zapłaciłęm 550zł,i nie zamierzam już się zapuszczać sie tam zasłaby motorem ,dopuki nie kupię mocniejszego :lol:
Nie wiem co uciebie się stało ale może piach się dostał do cylindra,tak jak u mnie :roll:

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 28 mar 2006, 16:15

po pierwsze sprawdz czy masz kompresje.... jak sie kopie kopka jak reka i to palcami to raczej nie ma kompresji....
mialem taki przypadek w mojej 50 ...:) oblookaj czy nie masz czasem filterka od wezyka z kranika do gaznika w gazniku moglo ci sie zatkac i paliwo nie dochodzi, mogl jeszcze sie zalac okropnie to wtedy zrob tak : zdjemij swiece, zakrec kranik, kop motor zeby wyplul paliwo przez otwor na swiece, swiece podgrzej najlepiej nad kuchenka gazowa, wloz swiece i proboj dalej.... mi to pomoglo 8) a jak nic to nie mam pojecia... :(
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

Autor tematu
Matrix 007
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Matrix 007 » wt, 28 mar 2006, 19:54

IGI CROSS-ale ja nie jezdiłem po piachu tylko po mokrej trawie,wiec nic sie nie mogło dostać i padał deszcz
ISBI-spróbuje jutro tak jak mówiłes mam nadzieje ze pomożę
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /

BartekJ
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 337
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: BartekJ » wt, 28 mar 2006, 21:20

Matrix 007 pisze:Tomek - Ktm -wlewałeś ten olej do 2T


Wczoraj zauwazyłem ze nie mam srubki w prawym dekielku silnika,i gdy motor przechyliłem leciał jaki s olej (nie była to benzyna) .A teraz gdy odpalam moto to dodaje gazu a motor sie dusi.i po chwili gasnie .Czy jest to spowodowane tym ze nie ma oleju ???czy moze coś innego???
W prawym dekielku nie masz śrubki, powiadasz. Chłopie, a czy aby masz olej w silniku? Czy podczas tych cudownych paru chwil, kiedy motor chodzi, nie dochodzą cię jakieś dziwne dźwięki? Jeśli to jest to, o czym myślę, to po prostu zaciera ci się właśnie skrzynia biegów, i motocykl nie ma siły obracać zatartych łożysk. Weź no ten sprzęt oddaj komuś co się zna, asystuj przy naprawie, czegoś się nauczysz.
Nie musi być jak mówię, bo nie widzę tego na swoje oczy, i obym się mylił - tego ci życzę.
Czy podczas kopania kopniaczek chodzi lekko, płynnie - najlepiej do tej operacji wykręć świece, będzie lepiej słychać. Czy jak wciśniesz sprzęgło i kopniesz, najlepiej ręką, czy kopniak lekko chodzi, czy się przycina?

Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » wt, 28 mar 2006, 22:19

Był już podobny temat i o olejach do mieszanek i oleju silnikowym. I z tego co pamiętam, był bardzo szeroko omawiany. Proponuję go odnaleźć i kontynuować w tamtym temacie. Ten niedbwam skasujemy, żeby nie było bałaganu.
Nikasil.pl

Autor tematu
Matrix 007
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 21
Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Matrix 007 » pn, 3 kwie 2006, 15:11

Witam!!Dzisiaj kupiłem ten olej przekładniowy do silnika, który polecił mi w sklepie sprzedawca, ale chce sie upewnic czy jest on dobry do mojej cr.

Mobil
Mobilube GX-A
Premium
High Performace
Gear Oil
SEA 80W

A z tyło jest napisane:
Olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodów osobowych, pojazdów cięzarowych i maszyn budowlanych.

Ja się na tym kompletnie nie znam ,więc licze na waszą rade ,czy mam wlewać ten olej??
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /

MXrool
Rekord toru!
Rekord toru!
Posty: 1609
Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: MXrool » pn, 3 kwie 2006, 15:24

Nie chcę nic mówić, ale ja bym nie lał. Skutki mogą być różne, może się coś stać lub nic. Głównie mam tu na myśli sprzęgło. Kup coś przeznaczonego do przekładni motocyklowych, a nie samochodowych czy ciężarowych, bo one pracują na innej zasadzie. Głównie jak już mówiłem, chodzi o sprzęgło które jest zanurzone w oleju.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
Obrazek

gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » pn, 3 kwie 2006, 15:31

Matrix, ten olej co kupiłeś zostaw sobie na półce.
To podobny przypadek gdy koledze sprzedawca na stacji do silnika KTM LC4 polecał olej ORLEN 5W/40 (samochodowy). Włos i jemu i mnie stanął dęba na głowie.
Zadzwoń, pójdź, emailuj do sklepu typowo motocyklowego i poproś o olej właściwy dla Twojej niuni. Musi to być olej przeznaczony do pracy z mokrym sprzęgłem, inny niż do 4T. Czy sklep MotoX, czy Kroolik z Rabittsportu na pewno doradzą Ci tak że będziesz im wdzięczny.
Z Twoich postów wynika że faktycznie stawiasz pierwsze kroki-zawsze pytaj, kto może to pomoże. Jeśli chodzi o to odpalanie-daj moto dobremu fachmanowi. Może okazać się to dużo tańsze niż efekty samodzielnego grzebania. Na odległość trudno coś sensownie doradzić. Pzdr.

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » pn, 3 kwie 2006, 17:04

kup olej 10w-40 do 4t i wlej do silnika ja tak robie z 50tka w ksiazce tesh pisze 10w40
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Płyny eksploatacyjne”