Jaki olej do 2T, do silnika?
-
Autor tematuMatrix 007
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja swój moto zagrzałem w wakacje(na bardzo glębokim piachu i przy tem.ponad 30C).i jeszcze piach się dostał do cylindra(coś takiego mówił mechanik).Wpierw nie wiedziałęm że coś wogóle jest nie tak bo działał, na drugi dzień bardzo ciężko było go odpalić a póżniej juz nie wcale nieodapalał.Zawiozłem go mechanika mósiał wymienić tłok ,perścienie i cylinder dać do szlifu.Zapłaciłęm 550zł,i nie zamierzam już się zapuszczać sie tam zasłaby motorem ,dopuki nie kupię mocniejszego
Nie wiem co uciebie się stało ale może piach się dostał do cylindra,tak jak u mnie
Nie wiem co uciebie się stało ale może piach się dostał do cylindra,tak jak u mnie
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
po pierwsze sprawdz czy masz kompresje.... jak sie kopie kopka jak reka i to palcami to raczej nie ma kompresji....
mialem taki przypadek w mojej 50 ... oblookaj czy nie masz czasem filterka od wezyka z kranika do gaznika w gazniku moglo ci sie zatkac i paliwo nie dochodzi, mogl jeszcze sie zalac okropnie to wtedy zrob tak : zdjemij swiece, zakrec kranik, kop motor zeby wyplul paliwo przez otwor na swiece, swiece podgrzej najlepiej nad kuchenka gazowa, wloz swiece i proboj dalej.... mi to pomoglo 8) a jak nic to nie mam pojecia...
mialem taki przypadek w mojej 50 ... oblookaj czy nie masz czasem filterka od wezyka z kranika do gaznika w gazniku moglo ci sie zatkac i paliwo nie dochodzi, mogl jeszcze sie zalac okropnie to wtedy zrob tak : zdjemij swiece, zakrec kranik, kop motor zeby wyplul paliwo przez otwor na swiece, swiece podgrzej najlepiej nad kuchenka gazowa, wloz swiece i proboj dalej.... mi to pomoglo 8) a jak nic to nie mam pojecia...
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematuMatrix 007
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
W prawym dekielku nie masz śrubki, powiadasz. Chłopie, a czy aby masz olej w silniku? Czy podczas tych cudownych paru chwil, kiedy motor chodzi, nie dochodzą cię jakieś dziwne dźwięki? Jeśli to jest to, o czym myślę, to po prostu zaciera ci się właśnie skrzynia biegów, i motocykl nie ma siły obracać zatartych łożysk. Weź no ten sprzęt oddaj komuś co się zna, asystuj przy naprawie, czegoś się nauczysz.Matrix 007 pisze:Tomek - Ktm -wlewałeś ten olej do 2T
Wczoraj zauwazyłem ze nie mam srubki w prawym dekielku silnika,i gdy motor przechyliłem leciał jaki s olej (nie była to benzyna) .A teraz gdy odpalam moto to dodaje gazu a motor sie dusi.i po chwili gasnie .Czy jest to spowodowane tym ze nie ma oleju ???czy moze coś innego???
Nie musi być jak mówię, bo nie widzę tego na swoje oczy, i obym się mylił - tego ci życzę.
Czy podczas kopania kopniaczek chodzi lekko, płynnie - najlepiej do tej operacji wykręć świece, będzie lepiej słychać. Czy jak wciśniesz sprzęgło i kopniesz, najlepiej ręką, czy kopniak lekko chodzi, czy się przycina?
-
Autor tematuMatrix 007
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 27 mar 2006, 18:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Z Buszu...hehehe
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam!!Dzisiaj kupiłem ten olej przekładniowy do silnika, który polecił mi w sklepie sprzedawca, ale chce sie upewnic czy jest on dobry do mojej cr.
Mobil
Mobilube GX-A
Premium
High Performace
Gear Oil
SEA 80W
A z tyło jest napisane:
Olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodów osobowych, pojazdów cięzarowych i maszyn budowlanych.
Ja się na tym kompletnie nie znam ,więc licze na waszą rade ,czy mam wlewać ten olej??
Mobil
Mobilube GX-A
Premium
High Performace
Gear Oil
SEA 80W
A z tyło jest napisane:
Olej przekładniowy przeznaczony do przekładni samochodów osobowych, pojazdów cięzarowych i maszyn budowlanych.
Ja się na tym kompletnie nie znam ,więc licze na waszą rade ,czy mam wlewać ten olej??
\ l love motocross!!! /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /
\ Honda CR125 /
\ /
Matrix
\ -------------------- /
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie chcę nic mówić, ale ja bym nie lał. Skutki mogą być różne, może się coś stać lub nic. Głównie mam tu na myśli sprzęgło. Kup coś przeznaczonego do przekładni motocyklowych, a nie samochodowych czy ciężarowych, bo one pracują na innej zasadzie. Głównie jak już mówiłem, chodzi o sprzęgło które jest zanurzone w oleju.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Matrix, ten olej co kupiłeś zostaw sobie na półce.
To podobny przypadek gdy koledze sprzedawca na stacji do silnika KTM LC4 polecał olej ORLEN 5W/40 (samochodowy). Włos i jemu i mnie stanął dęba na głowie.
Zadzwoń, pójdź, emailuj do sklepu typowo motocyklowego i poproś o olej właściwy dla Twojej niuni. Musi to być olej przeznaczony do pracy z mokrym sprzęgłem, inny niż do 4T. Czy sklep MotoX, czy Kroolik z Rabittsportu na pewno doradzą Ci tak że będziesz im wdzięczny.
Z Twoich postów wynika że faktycznie stawiasz pierwsze kroki-zawsze pytaj, kto może to pomoże. Jeśli chodzi o to odpalanie-daj moto dobremu fachmanowi. Może okazać się to dużo tańsze niż efekty samodzielnego grzebania. Na odległość trudno coś sensownie doradzić. Pzdr.
To podobny przypadek gdy koledze sprzedawca na stacji do silnika KTM LC4 polecał olej ORLEN 5W/40 (samochodowy). Włos i jemu i mnie stanął dęba na głowie.
Zadzwoń, pójdź, emailuj do sklepu typowo motocyklowego i poproś o olej właściwy dla Twojej niuni. Musi to być olej przeznaczony do pracy z mokrym sprzęgłem, inny niż do 4T. Czy sklep MotoX, czy Kroolik z Rabittsportu na pewno doradzą Ci tak że będziesz im wdzięczny.
Z Twoich postów wynika że faktycznie stawiasz pierwsze kroki-zawsze pytaj, kto może to pomoże. Jeśli chodzi o to odpalanie-daj moto dobremu fachmanowi. Może okazać się to dużo tańsze niż efekty samodzielnego grzebania. Na odległość trudno coś sensownie doradzić. Pzdr.