CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 322
- Rejestracja: czw, 5 sty 2006, 01:42
- Motocykl: --------
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: PRZEMYŚL
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
Mój brat jak do mnie dzwonił w tym tyg to mówił, ze wyczytał we włoskiej gazecie (motocross lub fuoristrada ) ze na stany znów zaczynają robić cr500r i ponoć piękna jest. Jak wróci za ok miesiąc to wrzucę tu fotki z tego artykułu.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
W stanach chyba tylko na jakis czas zaprzestali produkcji 500'tek. Dla mnie maszyna zabójcza. Osobiście czuje ogromny respekt przy pojemności 250 2t. Posiadam taka crossowke i naprawde na tym etapie nie potrafie cieszyc się jeszcze z jazdy (poprostu robi ze mną co chce). Przeczytałem wszystkie wasze posty i doszedłem do wniosku, że jedyne co mnie neguje to właśnie ta chora mentalność polaków, ktorzy robią wszystko na pokaz. Po co komuś motocykl o takiej pojemności skoro zakładam, że na poziomie amatorskim jest nie wielu ludzi, ktorzy zabawe ze 125 2t mają w małym palcu. Co do 500 2t sprzęt na prawdę godny podziwu, choć nie poleciłbym nikomu takiego diabła, no chyba, że koneserom i entuzjastą spokojnej jazdy . pozdro
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 317
- Rejestracja: śr, 29 sie 2007, 23:38
- Motocykl: Motobi Wilga 65/50 ;)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Prabuty
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
jak byłem młody szczylek z kochanych WSK i MTX 80 w koncu dorobilem sie pierwszej crossówki w okolicy - RM 125 z konca lat 70 albo poczatku 80 - 2 amorki z tylu i chłodzony powietrzem silnik. Zajezdzilismy do konca ją i jeden człowieczek zaoferował zamiane na Yamahe YZ 480 jako młody napalony odrazu sie zgodzilem!! a jak gosciu przywiózł motor i pokazal ze na kolo idzie to juz wogole podnieta była na maxa
Na początku problem mielismy wogole to odpalic!! Z kopniaka troche probowałem ale jak raz odbił to mialem juz go serdecznie dość :rolleyes: wiec 3 osoby do pchania i jedna osoba na motor w wersji odpalanie a asfalnie, 2 osoby na moto w wersji odpalanie na piachu po odpaleniu silnik mial takie wibracje, że mrówienie do konca dnia było czuc :] wogole były problemy w tym motorze, ze wszystko sie w nim odrecało od wibracji!!
co do mocy - dobrze ze była prawie łysa opona z tyłu tylko raz przerzuciło mnie do tyłu dzieki temu tak to zawsze rył ale powiem tak - motor mial 4 biegi - mozna było ruszać z 4 i od razu rwał na koło!!
Pozniej założyłem mu większy tłok i cylindrem świeżo po szlifie - odpalanie motoru odbywało sie tylko dzieki samochodowi - na linke i z 3 biegu
Mimo iż motorem bardzo mało najezdziłem sie z racji tego ze nigdy nie mialem sily go odpalic (wazylem wtedy moze z 50-60kg ) ale wspomnienia zostaną do konca życia!! jak ktoś raz sie przejechał to miał dość i juz wiecej nie chcial :rolleyes: poprostu potwór a nie motor ale czasem przegladając allegro zastanawiam sie czy nie kupić sobie jakiejś 500 2t... tak z głupoty poprostu :] i posłuchać ten ogłuszający i niepowtarzalny dzwięk silnika... każdy conamniej raz w życiu powinien sie przejechać takim motorkiem
Na początku problem mielismy wogole to odpalic!! Z kopniaka troche probowałem ale jak raz odbił to mialem juz go serdecznie dość :rolleyes: wiec 3 osoby do pchania i jedna osoba na motor w wersji odpalanie a asfalnie, 2 osoby na moto w wersji odpalanie na piachu po odpaleniu silnik mial takie wibracje, że mrówienie do konca dnia było czuc :] wogole były problemy w tym motorze, ze wszystko sie w nim odrecało od wibracji!!
co do mocy - dobrze ze była prawie łysa opona z tyłu tylko raz przerzuciło mnie do tyłu dzieki temu tak to zawsze rył ale powiem tak - motor mial 4 biegi - mozna było ruszać z 4 i od razu rwał na koło!!
Pozniej założyłem mu większy tłok i cylindrem świeżo po szlifie - odpalanie motoru odbywało sie tylko dzieki samochodowi - na linke i z 3 biegu
Mimo iż motorem bardzo mało najezdziłem sie z racji tego ze nigdy nie mialem sily go odpalic (wazylem wtedy moze z 50-60kg ) ale wspomnienia zostaną do konca życia!! jak ktoś raz sie przejechał to miał dość i juz wiecej nie chcial :rolleyes: poprostu potwór a nie motor ale czasem przegladając allegro zastanawiam sie czy nie kupić sobie jakiejś 500 2t... tak z głupoty poprostu :] i posłuchać ten ogłuszający i niepowtarzalny dzwięk silnika... każdy conamniej raz w życiu powinien sie przejechać takim motorkiem
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: sob, 14 mar 2009, 12:15
- Motocykl: bmw g450x
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
to co tobia w stanach to przerobki czyli wsadzaja silnik cr 500 i kx 500 do nowych ram crf i kxf. robia tez wersje 250 2t.cr500r pisze:Mój brat jak do mnie dzwonił w tym tyg to mówił, ze wyczytał we włoskiej gazecie (motocross lub fuoristrada ) ze na stany znów zaczynają robić cr500r i ponoć piękna jest. Jak wróci za ok miesiąc to wrzucę tu fotki z tego artykułu.
http://www.servicehonda.com/
tyle ze cena ok 11000 $
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 23
- Rejestracja: sob, 20 kwie 2013, 23:04
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=bQWI0hYnVCk&NR=1
To się nazywa wiedziec jak zapalic CR500 ( adidasy ) od kopa...
To się nazywa wiedziec jak zapalic CR500 ( adidasy ) od kopa...