CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
-
Autor tematukotmx
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
CR, KX, WR 500 - co tym sądzicie?
co myslicie o tych motocyklach , ktos moze ma takiego i umie na nim jezdzic?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Motory starych dziejów. Wycofano je z prdukcji bo musiałby być jakieś powody, a nim była za duża moc nie do opanowania. Teraz już nikt nie jeździ na takich motorach. Śmieję sie z ludzi co kupują np. 450 4T a wcześniej jeździli na Pony lub kupują 500 2T, bo im za mało mocy w Pony. Kup sobie setkę i się naucz jeździć, naucz techniki. Mocy Ci nie zabraknie, a taka pojemność będzie procentować w umiejętnościach. Mówię o normalnej "setce" a nie o np. Yamasze DT. Taka normalna seta jak np. SX świerzak napewno na początku przez rok będzie Cię nosić.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematukotmx
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
kolega ma simsona i wske
mówi ze taki motor zeby sie wyzyc
tlumacze mu ciagle ze jest zamocny ale on jak zwykle "i tak kupie"
nieodczuwa róznicy miedzy mocnym motocyklem a urywaniem "...y"
mówi ze taki motor zeby sie wyzyc
tlumacze mu ciagle ze jest zamocny ale on jak zwykle "i tak kupie"
nieodczuwa róznicy miedzy mocnym motocyklem a urywaniem "...y"
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Odważny koleś, weź mu tak powiedz przy okazji. A tak wogóle to nie wiem jak on będzie na tym jeździć i czy wogóle wrzuci chociaż 3 bieg. Jazda na tej maszynie to samobójstwo, nawet pro raiderzy mieli by problemy z takim motorem, a co dopiero jakiś koleszka który wcześniej na simsonie jeździł. Niech lepiej dalej jeździ na tej pierdziawie.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
I pewnie tłoki to co 5h się wymienia ,takich motorów już nie produkują bo były za wysokie koszty oksplatacji i były za mocne(choć jeszcze ATK i moze jakaś jeszcze firma robi takowe) ,więc wprowadzono 450 4T które są trochę słabsze ale duzo tańsze w eksplatacji , http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=91941882 tu znalazłem KX500,ale jakiś trochę badziewne zawieszenie szczególnie przód
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Z tm że sie wymieniało tłoki co 5 mth to guzik prawda. Przecież takiej 500 nie kręci sie tak wysoko jak 125, nie jest wyżyłowana. Zobacz że im mniejsza pojemność tym częściej zmieniasz tłoki (np 80). Ponadto nikt nie stworzył 450 4T żeby zastąpiła 500 2T ponieważ 450 4T mają moc taką jak 250 2T i z nimi startują w zawodach.
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Układ korbowo-tłokowy w tego typu sprzętach jest duuużo trwalszy jak w 125 np. Silnik kręcił dużo mniejsze obroty, i to sprzyjało jego trwałości. Fakt, że tłok do 500 kosztuje sporo, bo w okolicach 700-800 zł.
Ale jeden wytrzyma kilka zmian tłoka w 125. Natomast spotkałem się z opinią, że ze względu na potężną moc i moment generowany przez silnik 500 2t, uszkodzeniom ulegały kartery, tzn. wygniatały się gniazda łożysk w skrzyni biegów.
A co do zakupu i jazdy na tym to można tylko odradzić - chyba że do supermoto. Są to sprzęty starszej generacji, ze słabszymi zawieszeniami, i do tego za dużo mocy - mieszanka samobójcza niemalże.
Twój kolega jest "odważny" inaczej, nie wie, co chce, bo nie jechał chyba nigdy na przyzwoitym motocyklu.
Ale jeden wytrzyma kilka zmian tłoka w 125. Natomast spotkałem się z opinią, że ze względu na potężną moc i moment generowany przez silnik 500 2t, uszkodzeniom ulegały kartery, tzn. wygniatały się gniazda łożysk w skrzyni biegów.
A co do zakupu i jazdy na tym to można tylko odradzić - chyba że do supermoto. Są to sprzęty starszej generacji, ze słabszymi zawieszeniami, i do tego za dużo mocy - mieszanka samobójcza niemalże.
Twój kolega jest "odważny" inaczej, nie wie, co chce, bo nie jechał chyba nigdy na przyzwoitym motocyklu.