BUDOWA TORU - co i jak?
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1040
- Rejestracja: czw, 28 sie 2008, 19:48
- Motocykl: Różnie to bywa.
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
Na prostej na samym dole(gdzie jest jedna trumienka), proponuje dać dwie.dzumek pisze:http://pl.tinypic.com/view.php?pic=21exj0z&s=5
co wy na to?? cos dodaj lub ujac?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: sob, 26 lip 2008, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
Nie za blisko domu?
NA projekcie wszytko wygląda fajnie tylko może okazać sie trudne do realizacji,jak na moje trasa jest za długa,długo ci zajmie jej budowa,proponuje trochę skrócić,chyba że czas oraz praca nie ma dla ciebie najmniejszego znaczenia.
Szerokość toru pewnie coś około 1m?
NA projekcie wszytko wygląda fajnie tylko może okazać sie trudne do realizacji,jak na moje trasa jest za długa,długo ci zajmie jej budowa,proponuje trochę skrócić,chyba że czas oraz praca nie ma dla ciebie najmniejszego znaczenia.
Szerokość toru pewnie coś około 1m?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 27
- Rejestracja: sob, 13 wrz 2008, 23:59
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
tor ciekawy mierzyłeś już mniej więcej ile około długości będzie miał ten tor ? Współczuje juz mieszkańcom tego domu
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 29 gru 2008, 19:01
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
nie nie to jest tak mniej wiecej rozrysowane oczywiscie to bedzie od domu jakies 6-7 metrow( w sumie to nie jest dom tylko ruiny max wysokosc 1m) szerokosc toru 4m mam do dyspozycji spych i koparko-ładowarke za darmo bo gmina to funduje wiec trzeba korzystac:P
-
- Mistrz prostej
- Posty: 62
- Rejestracja: sob, 26 lip 2008, 21:49
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
To fajnie,będzie można Cię rozliczyć .
Możesz wyjaśnić jak ci się udało iż gmina to funduję?
Możesz podać lokalizacje,poprzez link google albo zumi?
Możesz wyjaśnić jak ci się udało iż gmina to funduję?
Możesz podać lokalizacje,poprzez link google albo zumi?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: pn, 29 gru 2008, 19:01
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
wyslalismy (bo jest nas 10 osob) kumatego ziomka ktory dobrze sie zna z wujtem i powiedzial mu co i jak ze nie bedziemy jezdzic po drogach i lasach i halasowac pod oknami. wujt sie zgodzil na koparke a ziemia jest mojego znajomego.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 4
- Rejestracja: wt, 17 mar 2009, 22:57
- Motocykl: Tm-Racing85
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Włodawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Tor co i jak
Elo możecie mi podać jakie kąty powinien mieć stolik chodzi mi o wyskok i lądowanie ponieważ nasz został na torze strasznie zniekształcony, wrzucę nie długo foty toru i chciałbym sie dowiedzieć co by sie przydało na nim jeszcze zrobić. ;p
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 43
- Rejestracja: pt, 30 gru 2005, 20:31
- Motocykl: Rm 125 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
W związku z rozkwitem sezonu 2009 padła decyzja o powstaniu prywatnego i niestety małego toru MX (w prostokącie 100x80m).
Tor chcemy wybudować w ok 10-12 osób, jednak żadna z nich nie ma pojęcia o samym kopaniu.
Wstępnie urodził się następujący projekt:
http://ariel.neostrada.pl/torbeta.jpg
Kierunek jazdy leci następująco: trumna 15m -> speedjump 2m -> spowalniacz 3-4m -> etc.
Będę wdzięczny za każdą krytykę w stronę naszej inwestycji.
Jeździć jeździliśmy, ale budować jeszcze nie, dlatego przewidujemy na tym planie ewentualne poprawki.
Już w tej chwili mogę ze swojej strony napisać, że 15m trumna będzie przesunięta na środek tego dolnego odcinka (teraz jest za daleko od lewej bandy i za blisko od prawego zakrętu, hopa będzie na środku, tak żeby najechać z odpowiednią prędkością i tą odpowiednią prędkość zdążyć wytracić przed następnym zakrętem).
Myślę też o zrobieniu jakiegoś "urozmaicenia" na odcinku "po zakręcie 90 stopni") w postaci np. kolejnych whoops`ów.
Przede wszystkim problemem jest ziemia - teren jest płaski (zwykłe pole uprawne), więc wszystko trzeba będzie wykopać, ale też z głową, bo chciałbym żeby powstałe dziury wykorzystać na odprowadzenie wody z odcinków samego toru.
Zastanawiam się w tym momencie nad techniką wykonania whoops`ów oraz sypaniu hopek. Wstępnie do prac chcemy przystąpić we środę i na 95% posłużymy się koparko-ładowarką.
Czy jest ktoś w stanie udzielić jakichś rad co do samej budowy?
Czy 10-12h to wystarczający czas na usypanie takiego toru? Biorąc pod uwagę, że ziemię na hopy jednak trzeba będzie wykopać.
Btw.
Dorzucam poprawioną wersję z naniesionymi długościami odcinków.
http://ariel.neostrada.pl/tormx2.jpg
Tor chcemy wybudować w ok 10-12 osób, jednak żadna z nich nie ma pojęcia o samym kopaniu.
Wstępnie urodził się następujący projekt:
http://ariel.neostrada.pl/torbeta.jpg
Kierunek jazdy leci następująco: trumna 15m -> speedjump 2m -> spowalniacz 3-4m -> etc.
Będę wdzięczny za każdą krytykę w stronę naszej inwestycji.
Jeździć jeździliśmy, ale budować jeszcze nie, dlatego przewidujemy na tym planie ewentualne poprawki.
Już w tej chwili mogę ze swojej strony napisać, że 15m trumna będzie przesunięta na środek tego dolnego odcinka (teraz jest za daleko od lewej bandy i za blisko od prawego zakrętu, hopa będzie na środku, tak żeby najechać z odpowiednią prędkością i tą odpowiednią prędkość zdążyć wytracić przed następnym zakrętem).
Myślę też o zrobieniu jakiegoś "urozmaicenia" na odcinku "po zakręcie 90 stopni") w postaci np. kolejnych whoops`ów.
Przede wszystkim problemem jest ziemia - teren jest płaski (zwykłe pole uprawne), więc wszystko trzeba będzie wykopać, ale też z głową, bo chciałbym żeby powstałe dziury wykorzystać na odprowadzenie wody z odcinków samego toru.
Zastanawiam się w tym momencie nad techniką wykonania whoops`ów oraz sypaniu hopek. Wstępnie do prac chcemy przystąpić we środę i na 95% posłużymy się koparko-ładowarką.
Czy jest ktoś w stanie udzielić jakichś rad co do samej budowy?
Czy 10-12h to wystarczający czas na usypanie takiego toru? Biorąc pod uwagę, że ziemię na hopy jednak trzeba będzie wykopać.
Btw.
Dorzucam poprawioną wersję z naniesionymi długościami odcinków.
http://ariel.neostrada.pl/tormx2.jpg
-
- Mistrz prostej
- Posty: 99
- Rejestracja: czw, 23 kwie 2009, 20:00
- Motocykl: Suzuki RM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: zach-pom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
Chyba mało kto tu zagląda, ale mam pytanie. Otóż
Jak najlepiej i prawidłowo stworzyć whoopsy ? I oczywiście najlepiej, żeby się dało bez użycia ciężkiego sprzętu. Czekam na rady.
Jak najlepiej i prawidłowo stworzyć whoopsy ? I oczywiście najlepiej, żeby się dało bez użycia ciężkiego sprzętu. Czekam na rady.
SUZUKI - Way of Life!
-
- Mistrz prostej
- Posty: 59
- Rejestracja: sob, 14 lut 2009, 23:02
- Motocykl: Cr 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: BUDOWA TORU - co i jak?
Jeśli posiadasz traktor z przyczepką to nawal na nią ziemi, podjedz do miejsca gdzie maja być i łopata syp ziemie formując whoopsy. A jak nie masz to taczką wysypuj ziemie jedna przy drugiej, potem szpadlem odpowiednio je wyprofiluj, poczekaj na deszcz żeby je lepiej ''zbił'' i można latać. Oczywiście na początku co parę przejazdów trzeba będzie je poprawiać...
Ehhh...
Ehhh...