Zawieszenie Brendler'a & Sanchez'a
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Dlaczego nie? Czy on robi aż taką "kupę" z zawieszenia? Nie chce nic mówić ale ja się dziś do niego wybieram dokładnie na dostosowanie do masy. Mam z tym problem, bo waże 57 kg. Jak narazie jestem zadowolony z jego roboty, tylko raz coś źle wyregulował gaźnik i były problemy z zapalaniem.Loczek pisze:Nie skomentuje umiejętności Sancheza.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
No pierwsze jazdy za mną i już mogę coś powiedzieć. Na początku niezauważyłem jakiejś istotnej zmiany, ale to była dopiero przebieżka i brak odpowiednich warunków to testowania, no to jak zwykle zacząłem coś kombinować z ustwieniami (po kiego grzyba). Drugi wypad, już na tor. Tutaj już cięższe warunki, ale wszystko ładnie amortyzuje, nawet przy skrajnym ugięciu, ale coś nie tak przód z tyłem współpracuje, więc wracam do ustawień Bartka. I zaczęło się mmmmmm piękne prowadzenie żadnych uślizgów, jest nieźle. Warunki tor biach, błoto, kałuże więc dosyć miękko i grzązko. Ciekawe jak będzie na twardym ? Na zakrętach z bandami trzymanie kierownicy byłoby praktycznie zbędne motocykl sam znajduje swój tor jazdy, więc jakiekolwiek korygowanie jest zbędne i może tylko wprowadzać zamieszanie. Właśnie dużą różnicę poczułem na tym że jest bardziej czułe na skręcanie, wcześniej nie było takiego uczucia, ale niewiem czy to wada czy zaleta. Na wąskich łukach moto skręca praktycznie w miejscu, a na szerokich z powodu mniejszych oporów trzeba mu poprostu nieprzeszkadzać tylko jechać.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dla zainteresowanych-Bartek jest znany ze swoich zawieszeń, ale nie tylko one są jego domeną. Robi tez resztę, włącznie z serwisowaniem motocyklowych układów wtryskowych.
Mario-też miałem podobne odczucia, mimo że motocykle mamy z różnych bajek. Mnie najbardziej uderzyła zwiększona stabilność na szybko przejeżdżanych muldach/ na łuku.
Całość kosztowała mnie tyle co dobra tytanowa końcówka wydechu. Zamiast drażnienia leśniczego soundem 4T mogę teraz szybciej przed nim uciekać. To chyba w sumie bardziej przydatne niż nie tłumione dudnienie i jęk kręconego 4T.
Mario-też miałem podobne odczucia, mimo że motocykle mamy z różnych bajek. Mnie najbardziej uderzyła zwiększona stabilność na szybko przejeżdżanych muldach/ na łuku.
Całość kosztowała mnie tyle co dobra tytanowa końcówka wydechu. Zamiast drażnienia leśniczego soundem 4T mogę teraz szybciej przed nim uciekać. To chyba w sumie bardziej przydatne niż nie tłumione dudnienie i jęk kręconego 4T.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 135
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 12:25
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Tomek to nie ustawienie zawieszeń kosztuje 1500zł. Cena za tunning zawieszenia, coś takiego poprostu nieistnieje. Bartkowi musisz dokładnie powiedzieć o co Ci chodzi, czego oczekujesz i to on decyduje co należy majstrować w zawieszeniu. Jak już Jarek wcześniej wspomniał to są jego tajemnice i raczej niebędzie ich nikomu zdradzał, nie po to pracował u najlepszych m.in. mistrza Niemiec. Tuning zawieszenia może się zacząć od odpowietrzenia zawieszenia, przez wymianę oleju, podkładek, sprężyn, zaworów po Bóg wie co tam jeszcze. to zależy wszystko od niego, musisz poprostu wiedzić co Ci nie pasuje, w którym momencie. Dlatego ceny mogą zaczynać sie od kiluset do kliku tysięcy złotych.
Woli wyjaśnienia moje zawieszenie seryjne było bardzo dobre i tylko denerwowało mnie przy naprawdę skrajnych sytuacjach, wymagało poprostu ręki fachowca od dopieszczania. Dlatego zastanówcie sie na ile jesteście w stanie wykorzystać pracę seryjnej zawiechy. Moze tylko wystarczy popracować z ustawieniami.
P.S.
No Jarek, ładnie Cię skasował . Ja zapłaciłem raczej 1/4 tej ceny i myślę, że za tą pracę to uczciwa cena.
Woli wyjaśnienia moje zawieszenie seryjne było bardzo dobre i tylko denerwowało mnie przy naprawdę skrajnych sytuacjach, wymagało poprostu ręki fachowca od dopieszczania. Dlatego zastanówcie sie na ile jesteście w stanie wykorzystać pracę seryjnej zawiechy. Moze tylko wystarczy popracować z ustawieniami.
P.S.
No Jarek, ładnie Cię skasował . Ja zapłaciłem raczej 1/4 tej ceny i myślę, że za tą pracę to uczciwa cena.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Mario, cena jaką zapłaciłeś była w porządku. Z wymianą oleju, to o.k.
Mnie całość kosztowała coś ponad 1200PLN, ale płaciłem przede wszystkim za doprowadzenie 13 letnich zużytych amortyzatorów p/t do stanu fabrycznego, na oryginalnych częściach. Indywidualizacja była juz niejako przy okazji, to był już taki rodzynek w cieście.
Mnie całość kosztowała coś ponad 1200PLN, ale płaciłem przede wszystkim za doprowadzenie 13 letnich zużytych amortyzatorów p/t do stanu fabrycznego, na oryginalnych częściach. Indywidualizacja była juz niejako przy okazji, to był już taki rodzynek w cieście.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 301
- Rejestracja: ndz, 4 mar 2007, 00:32
- Motocykl: Już bez,ale wróce... :)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: GIŻYCKO . UK. EŁK , OPOLE
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Zawieszenie Brendler'a & Sanchez'a
HEJ
Ma ktos z was jakis aktualny kontak to "Mxbrendler" na ten numer nic nie odpowiada (058 3046366)
pozdro
Ma ktos z was jakis aktualny kontak to "Mxbrendler" na ten numer nic nie odpowiada (058 3046366)
pozdro