Tuningowane układy wydechowe
-
- Mistrz prostej
- Posty: 85
- Rejestracja: sob, 8 mar 2008, 13:39
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
Tak FMF to bardzo dobre wydechy, ale cena!! DEP uważam również za bardzo dobre a cena o 30-40% niższa.
Za parę dni dostane zestawienie układów wydechowych testowanych przez niemiecki magazyn motocrossowy. Jak tylko dostane na pewno przestawię wszystkim wyniki testów kolegów z Niemiec. pozdrawiam
Za parę dni dostane zestawienie układów wydechowych testowanych przez niemiecki magazyn motocrossowy. Jak tylko dostane na pewno przestawię wszystkim wyniki testów kolegów z Niemiec. pozdrawiam
-
- Mistrz prostej
- Posty: 61
- Rejestracja: czw, 4 cze 2009, 20:26
- Motocykl: Honda CR 250 '05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Opole
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
witajcie, mam w swojej CR 250 '05r dyfuzor FMF Fatty i końcówkę wydechu wydechu również FMF Powercore2, zakupiłem moto już z tym układem i chciałem zapytać jaki ten zestawik ma wpływ na kulturę pracy silnika w 2T, wpływ na obroty, moc, dźwięk itp itd, jeśli ktoś zmieniał seryjny wydech w takim lub podobnym moto na taki zestaw będę bardzo wdzięczny jak podzieli się spostrzeżeniami. z góry dzięki 8) 8)
-
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: wt, 21 lip 2009, 00:27
- Motocykl: Honda CR 125 2001
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
Na stronie FMF wyczytałem, że dyfuzor zapewnia wzrost mocy w każdym zakresie obrotów i lepszą reakcję na podniesienie przepustnicy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 54
- Rejestracja: ndz, 29 cze 2008, 20:38
- Motocykl: RMZ 250 K4
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kozy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
ja miałem cały układ wydechowy w cr 125 r99 taki sam co na zdjęciu, bardzo fajnie szła na średnich obrotach, noi góra ale tez dużo zależało od ustawień gaznika
było CR 125 99
yzf 250 03
kxf 450 06
jest Rmz 250 k4
yzf 250 03
kxf 450 06
jest Rmz 250 k4
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz, 15 sie 2010, 19:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
Siemanko, mam pełnego Akrapa w sxf'ie 250 z 2006roku. Tak już kupiłem, ale od początku coś jest z deka nie tak. Motor czasem się dławi przy gwałtownym dodaniu gazu, a na postoju po prostu gaśnie gdy dam mu całą pytę. Rozkręciłem gaźnik i mam 185 dyszę główną... to chyba z deka za duża???? Motor pali elegancko, a na świecy jest czarny nagar. Tylko lubi sobie zamulić przy gwałtownym dodaniu gazu. Gaźnik jest czysty, zawory wyregulowane...wszystko tik tak.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 140
- Rejestracja: wt, 5 lut 2008, 21:29
- Motocykl: SXF250, SX125,
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
Witam,cala "pyte"na postoju to mozesz dac w wiertarce elektrycznej, a nie w 1 cyl czterosowie :axe: ,na poczatek sprawdz czy nie zatarl sie popychacz od pompki przyspieszenia lub pekla membrana od tej pompki.pzdr
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: śr, 16 wrz 2009, 21:04
- Motocykl: Yamy DT 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Górny Śląsk - Palowice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
Po co się męczyć jak najpierw można sprawdzić podstawowe rzeczy ...
Napisałeś gaźnik czysty ale czy wyregulowany ?
Dławienie po gwałtownym dodaniu gazu oraz gdy świeca nie ma koloru kawy z mlekiem to podstawowe objawy rozregulowanego gaźnika ...
Możesz na necie poczytać jaka jest dysza w tych motorkach ale myślę, że wystarczy dobrze poregulować dawkę paliwo-powietrze i będzie dobrze
Masz tak od początku więc myślę, że poprzedni właściciel gapa nie regulował i tak jeździł, a to męczy silnik no i nie daje pełni mocy.
Poza tym - filtr wyczyszczony ?
Napisałeś gaźnik czysty ale czy wyregulowany ?
Dławienie po gwałtownym dodaniu gazu oraz gdy świeca nie ma koloru kawy z mlekiem to podstawowe objawy rozregulowanego gaźnika ...
Możesz na necie poczytać jaka jest dysza w tych motorkach ale myślę, że wystarczy dobrze poregulować dawkę paliwo-powietrze i będzie dobrze
Masz tak od początku więc myślę, że poprzedni właściciel gapa nie regulował i tak jeździł, a to męczy silnik no i nie daje pełni mocy.
Poza tym - filtr wyczyszczony ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: czw, 12 mar 2009, 09:44
- Motocykl: EXC-R 450
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poznan
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tuningowane układy wydechowe
FMF można mieć prawie w cenie DEPA, lub w cenie DEPa. Trzeba wiedzieć u kogo kupować Wykonanie DEPa.. zawodnik z mojego teamu go bral ode mnie i nie narzeka, ale kolo Yoshi i FMF etc.. to nigdy nie lezalo , predzej u Pana Wladka w imadle.
Tytan lekki ale po co w endurce? lepiej wariować po lesie na stalowym - latwiej go ocalic przy przygodach.
Co do wielkiej dyskusji co daje koncowka XYZ to wystarczy wkrecac/wykrecac/wymieniac tuleje na koncu tłumika i juz zmiana w charakterystyce jazdy motocykla. Np szybko widac ze biegi sie skracaja albo wydluzaja..
Mowiac o zmianach charakterystyki silnika to moze czasem warto pomyslec czy wydech to najlepsza metoda? przeciez jest tyle modyfikacji w silniku... i to za podobna kase.. mogacych dac wiecej.
Co do glosnosci to FMF robi ciche wydechy do enduro.. W USA rozumieja ze robienie gnoju wyscigowym wydechem poza torem jest po prostu.. bardzo mądre. Choc tu musze przyznać, że sam mam 4.1Ti zamontowany i nie oddam go nigdy nikomu
Ktos tu dobrze napisal ze lepiej zaczac od zawiasow... ale raczej ustawien i regulacji bo tuning jest bardzo drogi na PL warunki, taki prawdziwy. Bo danie lag do regulacji i dostanie kwitka za tuning to jest po prostu oszukiwanie ludzi
Tytan lekki ale po co w endurce? lepiej wariować po lesie na stalowym - latwiej go ocalic przy przygodach.
Co do wielkiej dyskusji co daje koncowka XYZ to wystarczy wkrecac/wykrecac/wymieniac tuleje na koncu tłumika i juz zmiana w charakterystyce jazdy motocykla. Np szybko widac ze biegi sie skracaja albo wydluzaja..
Mowiac o zmianach charakterystyki silnika to moze czasem warto pomyslec czy wydech to najlepsza metoda? przeciez jest tyle modyfikacji w silniku... i to za podobna kase.. mogacych dac wiecej.
Co do glosnosci to FMF robi ciche wydechy do enduro.. W USA rozumieja ze robienie gnoju wyscigowym wydechem poza torem jest po prostu.. bardzo mądre. Choc tu musze przyznać, że sam mam 4.1Ti zamontowany i nie oddam go nigdy nikomu
Ktos tu dobrze napisal ze lepiej zaczac od zawiasow... ale raczej ustawien i regulacji bo tuning jest bardzo drogi na PL warunki, taki prawdziwy. Bo danie lag do regulacji i dostanie kwitka za tuning to jest po prostu oszukiwanie ludzi
Autoryzowany serwis i tuning zawieszeń KYB, Ohlins // Serwis: WP, Showa, Elka.Tuning marek: Racetech, Pro Circuit, Factory Connection<br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
http://www.lastlap.pl THOR, FOX, ASTERISK, SIDI, EVS, GAERNE, AIROH, 661 w super cenach!</br>
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 1
- Rejestracja: pn, 22 lut 2010, 21:43
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
yz125 2010
Siema, mam taki problem, że do swojej yamaszki yz125 2010r planuję kupić tłumik z dyfuzorem ale tu jest problem, jaki?
Co myślicie o wydechach w yz125 takich firm jak FMF, HGS, DOMA, Pro Circuit itp.?
Ja osoboście byłem za końcówką FMF shorty z dyfurozem FMF Fatty Pipe ale po wstępnych oględzinach stwierdziłem, że chyba jednak HGS. Co myślicie?
Pozdrawiam, Arek
Co myślicie o wydechach w yz125 takich firm jak FMF, HGS, DOMA, Pro Circuit itp.?
Ja osoboście byłem za końcówką FMF shorty z dyfurozem FMF Fatty Pipe ale po wstępnych oględzinach stwierdziłem, że chyba jednak HGS. Co myślicie?
Pozdrawiam, Arek