Zeskok z "blatu" - co i jak zrobić
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 24
- Rejestracja: śr, 24 maja 2006, 20:31
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
tu masz ten maly blatkotmx pisze:w Olsztynie na torze są takie 2 blaty i jeden malutki. Atakuje je na wykręconej trójce i leciutko odchylam sie do tyłu
http://www.bikepics.com/pictures/457068/
setka jak sie polozysz po bandzie to rozkrecona 5 dasz rade tam wypadas bez problemu, chociaz jak teraz przebudowali tor to raczej 4
zadnego odchylania sie tylko pełen ogien ew redukcja w powietrzu jak uda Ci sie wykrecic wysoki bieg
pzdr luCZas
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 450
- Rejestracja: śr, 28 cze 2006, 19:14
- Motocykl: Yamaha Yz250f 08 WHITE
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Zabór
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://www.bikepics.com/pictures/675701/ to tez jest "blat" >> ??
Name: TIJO
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon
Bike: Yamaha YZ250f
Team: Cross Team Zielona Góra
Sponsors: P.W Magma , Athon
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ten to moge tylko na 3 wykreconej ( mam zmienione przełożenia w skrzyni czyli to jest prawie 4 w normalnej setce)
chodzilo mi o zęby na za tą 30stką --> po skoku jest winkiel i zaraz wielki ząb 8)
chodzilo mi o zęby na za tą 30stką --> po skoku jest winkiel i zaraz wielki ząb 8)
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 666
- Rejestracja: ndz, 16 kwie 2006, 21:52
- Motocykl: KTM SX125 2010
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Socho
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no masz racje. Dostosowywuesz predkość do skoku. Atakujesz na dobrze wykręconym biegu i lecisz. Niema zasady. Każdy leci inaczej. Jeden odresorowania walnie do tego, drugi whipa a trzeci jeszcze coś innego dorzuci od siebie. Na początku skaczcie na centralnej pozycji i wtedy nic sie wam nie stanie.
KTM 125SX '10 :]
-
- Mistrz prostej
- Posty: 114
- Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdansk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
jak sa takie blaty czy zeskoki czy skoki na plaskie to jak nie da sie bez ujecia to ujac gaz tuz przed skokiem odchylic sie do w momecie najazdu na skok dupa maksymalnie do tylu ze by nie podbilo lot jest wtedy nizszy chyba ze sa koleiny w koleinach gaz zawsze musi byc otwarty chociaz lekko i zalezy co jest za skokiem np; prosto i zakret to lekko skoczyc na przednie kolo jak pod gorke i zakret to lekko na tylne kolo a jak prosta i nic to ile sie da jak naj dalej