Korobwód - ile wytrzymuje?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 377
- Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
no jak i łożyska to i uszczelniacze
hot rods chyba ma jakąs tulejke w główce na łożysku cos w tym stylu
hmm
jak sprawdzic czy korba żyje ?
jak jest zdjęty cylinder łapiesz korbe za łeb i próbujesz wyczuć luż pionowy jesli wyczuwasz naprawde cos tam minimalnie to znaczy ze masz napewno 0.5mm luzu czyli łożysko poszłosie jebać
moja korba miałą prawie nie wyczuwalny luz jak ją wytłoczyli to wszystkie igiełki z kosza wypadły i były jakies kwadratiwe wymeiniłem cała korbe i jest jush git
jak masz wał na stole to łąpiesz go za korbe w połowie tak żeby wisiał i walisz pięscią w główke korby jak słychać metaliczny dzwięk to znaczy że masz luz -- praktycznie jedyny sposób na wykrycie luzu
luzy boczne nie śa tak groźne
kozba nawet musi miec minimalny aby sie nie zatarła no z 0.5 mm moze więcej
hot rods chyba ma jakąs tulejke w główce na łożysku cos w tym stylu
hmm
jak sprawdzic czy korba żyje ?
jak jest zdjęty cylinder łapiesz korbe za łeb i próbujesz wyczuć luż pionowy jesli wyczuwasz naprawde cos tam minimalnie to znaczy ze masz napewno 0.5mm luzu czyli łożysko poszłosie jebać
moja korba miałą prawie nie wyczuwalny luz jak ją wytłoczyli to wszystkie igiełki z kosza wypadły i były jakies kwadratiwe wymeiniłem cała korbe i jest jush git
jak masz wał na stole to łąpiesz go za korbe w połowie tak żeby wisiał i walisz pięscią w główke korby jak słychać metaliczny dzwięk to znaczy że masz luz -- praktycznie jedyny sposób na wykrycie luzu
luzy boczne nie śa tak groźne
kozba nawet musi miec minimalny aby sie nie zatarła no z 0.5 mm moze więcej
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 377
- Rejestracja: śr, 15 mar 2006, 13:44
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa -wawer zb&art
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
rozbierz i sprawdz
a jesli nic " na dole nie szelesci przy wkręcaniu sie na ibroty to nic sie nie powinno dziać ale to nie jest 100% pewnosci
100% pewnosci co do korby to masz jak kupujesz i wbijasz nowa
a to ze motor wygląda ładnie nie znaczy zesilnik jest zadbany
w zime radziłbym rozebrac na częsci pierwsze i sie pobawic eheh przynajmniej dla tego aby sprawdzic co za szatan siedzi w silniku izeby sie zapoznac z wnętrzem pffffff
a jesli nic " na dole nie szelesci przy wkręcaniu sie na ibroty to nic sie nie powinno dziać ale to nie jest 100% pewnosci
100% pewnosci co do korby to masz jak kupujesz i wbijasz nowa
a to ze motor wygląda ładnie nie znaczy zesilnik jest zadbany
w zime radziłbym rozebrac na częsci pierwsze i sie pobawic eheh przynajmniej dla tego aby sprawdzic co za szatan siedzi w silniku izeby sie zapoznac z wnętrzem pffffff
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam wszystkich... nie moge znalesc tematu o tlokach bo gdzies tam pisalem ze nie wymienialem tloka od 3 sezonow itp i oczywiscie opinie byly ze nie dbam o moyto i ze nikt po mnie by nie chcial moto itp Otoz zawiozlem moto do jednego z lepszych mechanikow w krakowie zeby mi sprawdzil silnik rozrzad tloka i takie pierdoly. A wiec tak, tlok byl jeszcze w nie najgorszym stanie, sworzen byl juz lekko przytarty i trzeba bylo wymienic sworzen a ze sworzniem tloka odrazu, lancuszek rozrzadu byl jeszcze Ok i mechanik mi powiedzial ze dopiero pod koniec przyszlego sezonu wymienic no i oczywiscie zrobil luz zaworowy. Takze do tych wszystkich co pisza ze trzeba tloka wymieniac co sezon itp.... heh na jakiej podstawie to piszecie? I do tych co nie wiedza co ile zmieniac, jedzcie do mechanika z prawdziwego zdarzenia i niech on zobaczy stan silnika i wtedy dopiero zastanawiajcie sie czy trzeba wymieniac tloka i inne podzespoly PZDR
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy