Korobwód - ile wytrzymuje?
-
Autor tematu4titu'd
- Mistrz prostej
- Posty: 148
- Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z nienacka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Korobwód - ile wytrzymuje?
Ile wytrzymuje (oryginalna) korba w setce, kiedy nadaje sie do wymiany i jak to sprawdzic?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A w CRE 250 (enduro i w tak uzywana) co ile wymieniac korbe????
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ej nie straszcie tak bardzo ..... ja przejezdzilem kawasake kdx 125 przez 2 sezony i ani razu tloka nie zmienilem ani korby a podejrzewam ze poprzedni wlasciciel tesh nie a moto bylo z 91 roku.... chociasz mialo tylko przebieg 3500... a co ile myslicie ze sie wymienia w wrce korbe???
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hehehe no to nie dbałeś o tą Kawę, clinder pewno był zajeżdzony i motor nie miał kompresji . Nikt tu nie straszy tylko takie są realia. Nie musisz wogóle wymieniać jak nie chcesz, twój biznes. Ja w 250 4T mam zamiar na koniec roku wymienić czyli po sezonie. Ty jesteś amator to wymień sobie po dwuch sezonach.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60