Manetka gazu
-
Autor tematuCharin
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 12 kwie 2005, 14:24
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Manetka gazu
Witam! Jako ze malo sie dzieje na tym forum pisze posta:
Zna ktos moze sposob na zacierajaca sie manetka gazu? Juz 3 raz w ciagu tygodnia mi sie zatarla...
Pozdrawiam
Zna ktos moze sposob na zacierajaca sie manetka gazu? Juz 3 raz w ciagu tygodnia mi sie zatarla...
Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Musialbym zobaczyc w jakim stanie masz motor, zeby powiedziec co z nia nie tak.
Generalna zasada jest taka, by manetke, rolgaz oraz linke utrzymywac w bezwzglednej czystosci. Sugeruje, zeby nie smarowac zadnymi teflonami, WD 40, smarami itp. Linka i tak jest fabrycznie w otoczce w teflonu, wiec powinna dzialac bez oporow (pod warunkiem, ze jest nie postrzepiona). Nie mozna dopuszczac do zabrdzenia. Najczestsza przyczyna jest upadek, gdy manetka laduje w piachu lub supkiej ziemi. Jezeli masz polamana manetke na koncu kierownicy, to zawsze w szczeline wejdzie brud. Bezwzglednie nalezy miec zalozone porzadne, trwale i nieporwane gumki na mateke i z drugiej strony kierownicy rowniez (na klamkach i na rolgazie tez). Jezeli bedzesz (generalnie) gaz utrzymywac w czystosci i "na sucho", to nic nie powinno sie takiego przytrafiac. Wiadomo, ze raz na jakis czas trzeba tam zajrzec i wyczyscic wszystko.
Pozdrawiam.
Generalna zasada jest taka, by manetke, rolgaz oraz linke utrzymywac w bezwzglednej czystosci. Sugeruje, zeby nie smarowac zadnymi teflonami, WD 40, smarami itp. Linka i tak jest fabrycznie w otoczce w teflonu, wiec powinna dzialac bez oporow (pod warunkiem, ze jest nie postrzepiona). Nie mozna dopuszczac do zabrdzenia. Najczestsza przyczyna jest upadek, gdy manetka laduje w piachu lub supkiej ziemi. Jezeli masz polamana manetke na koncu kierownicy, to zawsze w szczeline wejdzie brud. Bezwzglednie nalezy miec zalozone porzadne, trwale i nieporwane gumki na mateke i z drugiej strony kierownicy rowniez (na klamkach i na rolgazie tez). Jezeli bedzesz (generalnie) gaz utrzymywac w czystosci i "na sucho", to nic nie powinno sie takiego przytrafiac. Wiadomo, ze raz na jakis czas trzeba tam zajrzec i wyczyscic wszystko.
Pozdrawiam.
Nikasil.pl