Pojemność vs. moc oraz obroty silnika - opinie i komentarze
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Thx za link, też byłem ciekaw co to za spółka, bo nigdy wcześniej nie słyszałem o motorach tej marki. Nie wyglądają na solidne, ale nie wiadomo. Nowa firma, nie tak zaufana jak te stare, nie wiadomo co o niej myśleć. Zawiasy ma w miarę, ramę i sprzęgło.
P.S. Nie pisz dwuch postów, jeden pod drugim.
P.S. Nie pisz dwuch postów, jeden pod drugim.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60
-
Autor tematuIGI CROSS
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Zgadzam się w 100% z MXroolem.Dobry zawodnik lub spiecalista wyczuje tą kilka setnych sekundy róznicy Nawet czsami jak się naleje się jakieś paliwo lepsze to się czuje jak samochów lub moto lepiej idzie.A twoje porównanie to trcohę jak by porównać porsze z trabantem
Ostatnio zmieniony pn, 13 mar 2006, 17:21 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
HAHAHA dobre sobie .... Proste ze odczujesz roznice miedzy xr a crf nawet slepy by odczul crf sie szybciej wkreca.... xr to 4t starej generacji wiec nie porownujcie takich rzeczy
P.S to atk wyglada identycznie jak cannondale
P.S to atk wyglada identycznie jak cannondale
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
klasach pojemnościowych to dla nas są ciężo wyczuwalne i nie ma większego znaczenia
IGI to nie jest przyspieszanie tylko wkręcanie sie silnika na obroty na biegu jalowym a ty ciagle o mocy i przyspuieszaniu
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
Autor tematuIGI CROSS
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No żeczywiście te AKT robi 700 i 620 2T ale to muszą być potwory.Słyszałem kiedyś od kogoś że jakaś firma (może to ta AKT,a moze nie:)) robi Cross 2t ponad 700cmm pojemności i tylko kilka ich jest na świecie.A najwyższy bieg na jakim ktoś jechał to chyba 2 czy 3heeh.Nie wiem czy to prawda,ale coś takiego obiło mi się o uszy
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Kiedyś jak robiono pięćsetki to były maszyny, a co dopiero jeszcze większe. Pamiętam, że nie liczni mogli je utrzymać. Kiedyś kładziono nacisk na moc, zaczęto robić takie mocne silnki, że nie było nad nimi panowania i zaniechano produkcji takiego typu. Teraz kładziony jest nacisk na elastyczność, wytrzymałość, wagę i dużą moc w stosunku do małej pojemności.
Odbiegamy od tematu i powstaje off-topic.
Odbiegamy od tematu i powstaje off-topic.
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60