Motocykle 4T w FMX?
-
Autor tematuKaze
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Motocykle 4T w FMX?
Możecie mi powiedzieć dlaczego w FMX dominują motocykle 125/250 2T? przecież wagowo 4T nie odbiegają od 2T. Bo ja z jakimś zawodnikiem FMX na 4T sie jeszcze nie spotkałem. Pozdro
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 148
- Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z nienacka
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Kamikaze jednak wagowo jest mala roznica, okolo 5kg co jednak moze miec duze znaczenie. pozatym mowi sie ze dwusuwy sa lepiej wywazone, silnik jest w lepszym ulozeniu co powoduje ze motorem latwiej i przyjemniej sie skacze. jest on duzo poreczniejszy, co w robieniu trickow ma najwieksze znaczenie. i jeszcze specyfika pracy silnika dwusuwowego jest lepsza do skokow, bo mozesz znacznie pociagnac przednie kolo dodajac gazu, na 4paku juz nie bedziesz mial takiego efektu.
chyba w TP&NC3 jest jeden motyw jak koles wali backflipa na 4t.
chyba w TP&NC3 jest jeden motyw jak koles wali backflipa na 4t.
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
A w którym momencie w NC III jest motocykl 4T we freestyle? Chyba masz na myśli te małe motorki do treningów, hihi?
A tak poważnie, to nie widzę potrzeby, żeby 4T miały występować we freestyle`u. Ciągle to są cieżkie grzmoty, zwłaszcza te o poj. 450 cm3.
Ja w ogóle uważam, że w przyszłości (może bliskiej) jakiś mądry, japoński konstruktor jeszcze poprawi moment obrotowy w 2T i powrócą do MX, żeby sklepać 4T.
A tak poważnie, to nie widzę potrzeby, żeby 4T miały występować we freestyle`u. Ciągle to są cieżkie grzmoty, zwłaszcza te o poj. 450 cm3.
Ja w ogóle uważam, że w przyszłości (może bliskiej) jakiś mądry, japoński konstruktor jeszcze poprawi moment obrotowy w 2T i powrócą do MX, żeby sklepać 4T.
Nikasil.pl
-
Autor tematuKaze
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Chodziło mi o motocykle 250 4T. Mi sie wydaje że zrobić backflipa mozna równie dobrze na 4T i nie jest wcale trudniej. Pozatym przy wykonywaniu tego tricku ważna jest pozycja kierowcy (Pastrana kiedyś robił takie filmiki w zwolnionym tempie i można było przeanalizować). Moment obrotowy ma ogromny i wkręca sie tak samo szybko jak 2T wiec nie wiem dlaczego powszechne stwierdzenie ze do FMX tylko 2T. Oczywiście to co naisałem jest oparte tylko na moich spostrzezeniach wiec moge się mylić. A co do tych 5 kg różnicy to moim zdaniem nie ma znaczenia, ponieważ niektórzy zawodnicy latają na SX 250 które są cięższe od japończyków.
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Na szybko znalazłem FMX na 4T, na foto sam T. Pastrana na Suzuki RMZ 450.
link: Travis Pastrana RMZ 450 - FMX
link: Travis Pastrana RMZ 450 - FMX
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60