Film Supercross

Jeśli nie znalazłeś kategorii dla Twojego tematu pisz tu.
4titu'd
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 148
Rejestracja: czw, 16 lut 2006, 10:01
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: z nienacka
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: 4titu'd » śr, 8 mar 2006, 22:14

Obrazek

demon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 18
Rejestracja: pn, 18 lip 2005, 07:16
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koszalin
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

oglądałem

Post autor: demon » czw, 9 mar 2006, 09:42

Film jest fajny! można obejrzeć ale wiadomo że na tego typu filmy trzba brac poprawke ! tak sam o jak na szybcy i wsciekli czy torque. Ale film mozna ogłądnac, wystepuje momętami nawet Tyler Evans z Metal Mulishy !!

zibicross
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 227
Rejestracja: wt, 7 lut 2006, 13:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bulowice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zibicross » czw, 9 mar 2006, 09:47

Mi napisy nie sprawiały żadnego problemu dobrze przetłumaczone i dopasowane do filmu! sciągałem z http://www.napisy.org
a jakby ktoś chciał to moge podesłać na maila!!Pozdrawiam
MoTocroSS ruleZzZ...............:)

e-mail: zibiktm@o2.pl
gg: 8402699

sniezek_17
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 62
Rejestracja: czw, 13 kwie 2006, 08:39
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myślenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

supercross film..

Post autor: sniezek_17 » wt, 2 maja 2006, 11:00

własnie przed chwila skonczylem go ogladac... nooooo jak dla mnie nic specjalnego :/ zgodze sie z tym ze taka bajeczka mogli go dopracowac.. mało sie postarali o pokazanie motorkow tak jak powinny wygladac wszystko komputerowo robione KICHA>>> :/

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » wt, 2 maja 2006, 11:28

haha najlepsza akcja jak koles jedzie na tej crf na jednym kole caly czas i glos od 2t :lol: :lol:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » wt, 2 maja 2006, 14:38

No nie wiem czemu tam sa pomieszane te głosy raz 4T a raz 2T jakas kaszana :Q

Baryła
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: pn, 24 kwie 2006, 16:18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Baryła » wt, 2 maja 2006, 22:22

tez mam ten film myslalem ze bedze spoko to spobie przegralem, okazalo sie ze jedna wieka lypa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na kazdy temat”