Braking - Front Brake Disc [tuning kit] - czy warto?
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Braking - Front Brake Disc [tuning kit] - czy warto?
Witam!
Przymieżam się do kupna tuningowego kitu firmy 'Braking' [tarcza, kloczki i przedłużka do mocowania zacisku]. Dokładniej do tego zestawu:

Czy ktoś z Was ma taką tarcze? Jeśli tak to niech sie wypowie czy warto. Mam znajomego z SochoCity, który jeździ na tym zestawie i mówił, że zupełnie inna jazda.
A co wy o tym sądzicie?
Przymieżam się do kupna tuningowego kitu firmy 'Braking' [tarcza, kloczki i przedłużka do mocowania zacisku]. Dokładniej do tego zestawu:

Czy ktoś z Was ma taką tarcze? Jeśli tak to niech sie wypowie czy warto. Mam znajomego z SochoCity, który jeździ na tym zestawie i mówił, że zupełnie inna jazda.
A co wy o tym sądzicie?
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60


-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 219
- Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Hamulec jednopalcowy z niesamowitym dozowaniem - jak na rowerze z hydraulicznymi hamulcami. Mimo, że jechałem pierwszy raz motorem (yz250f), bez żadnego problemu były hamowania, tzn nie było efektu "ryjem czy klatą w gąbkę". Jestem przyzwyczajony, że w CZ musze naprawdę złapać za dźwignie, żeby hamować.
Tarcza pływająca, z dość dużym luzem, ale ponoć tak ma to być.
Tarcza pływająca, z dość dużym luzem, ale ponoć tak ma to być.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jechałem. Miałem bezpośrednie porównanie z hamulcem CRki z 96 roku, bo tez tego dnia jeździłem CRką. Po prostu lepszy. Inne jest czucie tego hamulca. Lepsza skuteczność - nose wheelie można byłoby zrobić z jednego palca. Oczywiście nie robiłem, bo nie mój sprzet, byłby problem,jakbym porysował albo co. No i na motorze nie umiem
Co do jazdy długotrwałej czy mocno forsownej podczas wyścigu to już nie do mnie, nie mam pojęcia, jaksię zachowuje.
A w nowym KTMie hamulec Ci nie odpowiada?

Co do jazdy długotrwałej czy mocno forsownej podczas wyścigu to już nie do mnie, nie mam pojęcia, jaksię zachowuje.
A w nowym KTMie hamulec Ci nie odpowiada?
-
Autor tematuMXrool
- Rekord toru!
- Posty: 1609
- Rejestracja: wt, 19 lip 2005, 12:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: LDZrox, City of Pubs | 666is coming
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ona specjalnie do Off-roadu jest robiona, średnica jest trochę większa niż seryjna. Ma 270 mm średnicy, a w SX-Fie hamulec jest ostry jak żyleta. Nowy zacisk jest w 2006, tzn. trochę udoskonalony, a tamta tarcza jest jeszcze lepsza. Sam Mistrz Świata w Enduro jeździ na takiej, bo Everts to już ma zupełnie inną jakiej się nie da kupić.IGI CROSS pisze:jak naprzykład będziesz chciał powarjować na asfalcie![]()
DOLCE & GABBANA VIP ELITE#60

