Przejście z enduro na crossa - opinie i porady?
-
Autor tematudesmo
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz, 5 mar 2006, 18:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Przejście z enduro na crossa - opinie i porady?
Witam,
W zeszłym roku kupiłem nową WR 250F i polatałem nią troszkę po torze w Obornikach, Śmiglu, zaliczyłem jeden wyjazd w Bieszczady i dwa na Podkarpacie, troszkę przełajów wzdłóż Warty.
Wszystko by było ok, moc odpowiednia, doskonałe zawieszenie, zero usterek, ale......przejechałem się raz na crosówce Huska 250.
Szanse otrzymałem od jednego z zawodników ze Śmigla na ich prywatnym torze.
Dostałem kilka rad, zrobiłem trzy kółka i.....byłem w szoku !!
Poprostu bestia, która urzekła mnie swoją mocą i zupełnie inną pracą zawieszenia.
No i te skoki !!
Moja Wr-ka można powiedzieć łamie się w pół przy każdej większej hopie a crosowa Husca poprostu płynęła.
Niestety nigdy nie miałem okazji sprawdzić takiego sprzętu w przełajach, ale patrząc na rózne filmy mam wrażenie, że crossówka do sobie równie dobrze radę.
Generalnie bardziej mnie ciągnie na tor a przełaje trafiają sie od czasu do czasu.
Rozważam zakup nowej CRF 250 lub 450 (cena ta sama ale straszą mnie ze to zabójca ).
Jestem bardzo szczupły i boje się, że 450 bedzie ponad moje siły.
CRF 250 ma około 42 Km i to chyba wystarczajaca dawka mocy jak na moje warunki fizyczne.
1. Czy zmiana na crossa będzie słusznym rozwiązaniem???
2. Czy kupić 250 czy 450 ??
Dziękuję za wszystkie opinie i serdecznie pozdrawiam.
W zeszłym roku kupiłem nową WR 250F i polatałem nią troszkę po torze w Obornikach, Śmiglu, zaliczyłem jeden wyjazd w Bieszczady i dwa na Podkarpacie, troszkę przełajów wzdłóż Warty.
Wszystko by było ok, moc odpowiednia, doskonałe zawieszenie, zero usterek, ale......przejechałem się raz na crosówce Huska 250.
Szanse otrzymałem od jednego z zawodników ze Śmigla na ich prywatnym torze.
Dostałem kilka rad, zrobiłem trzy kółka i.....byłem w szoku !!
Poprostu bestia, która urzekła mnie swoją mocą i zupełnie inną pracą zawieszenia.
No i te skoki !!
Moja Wr-ka można powiedzieć łamie się w pół przy każdej większej hopie a crosowa Husca poprostu płynęła.
Niestety nigdy nie miałem okazji sprawdzić takiego sprzętu w przełajach, ale patrząc na rózne filmy mam wrażenie, że crossówka do sobie równie dobrze radę.
Generalnie bardziej mnie ciągnie na tor a przełaje trafiają sie od czasu do czasu.
Rozważam zakup nowej CRF 250 lub 450 (cena ta sama ale straszą mnie ze to zabójca ).
Jestem bardzo szczupły i boje się, że 450 bedzie ponad moje siły.
CRF 250 ma około 42 Km i to chyba wystarczajaca dawka mocy jak na moje warunki fizyczne.
1. Czy zmiana na crossa będzie słusznym rozwiązaniem???
2. Czy kupić 250 czy 450 ??
Dziękuję za wszystkie opinie i serdecznie pozdrawiam.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 219
- Rejestracja: sob, 16 lip 2005, 20:19
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sochaczew
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
Autor tematudesmo
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz, 5 mar 2006, 18:19
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Są też takie opiniem, zę mam pokręcić w zawieszeniu, pogrzebać z napędem i zostawić to co mam.
Rejestracja mnie nie interesuje, więc nie jest to dla mnie żaden problem a mam wrażenie, że takie kręcenie i przekładanie napędów na zbyt wiele się nie zda...wydam pieniądze zeby w końcu i tak kupić crosa.
Rejestracja mnie nie interesuje, więc nie jest to dla mnie żaden problem a mam wrażenie, że takie kręcenie i przekładanie napędów na zbyt wiele się nie zda...wydam pieniądze zeby w końcu i tak kupić crosa.