Wasze opinie na temat crossów-samoróbek!?

Ethan89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: sob, 30 gru 2006, 20:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ethan89 » pt, 20 kwie 2007, 08:19

ja sobie zrobilem takie cacko ale juz sprzedalem

http://www.bikepics.com/members/ethan89/05s51/

na fotach motor niejs calkowicie dokomnczony ale niema nic nowego,z tylu jeszcze byl ladnie wyprofilowany blotnik z blachy aluminiowej tak równo z rama i jeszcze cos ale niepamietam
Ostatnio zmieniony pt, 20 kwie 2007, 18:15 przez Ethan89, łącznie zmieniany 1 raz.
KX 125 rolezz

MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MaTeK RiDeR » pt, 20 kwie 2007, 17:35

No fajne fajne konstrukcje :lol: Wzucajcie tu jakies fotki jeszcze takich motocykli :lol:
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

RafQ
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 131
Rejestracja: pt, 17 lis 2006, 12:34
Motocykl: CRF250 '05
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Tarnów/Lubaszowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: RafQ » ndz, 6 maja 2007, 17:21

Witam wszystkich!

Też kiedyś bawiłem się w takie sprzęty to była super sprawa naprawdę.Jako że nie posiadałem kaski tylko takie motocykle były w moim zasięgu i jakoś sobie musiałem radzić...ehh stare dobre czasy.

To był mój pierwszy motocykl na wysokim zawieszeniu.Rama od jakiegoś Fantica prawdopodobnie 80cc z lat 80 oraz silnik MZ150.Motor zupełnie bezawaryjny i bardzo tani w utrzymaniu.Miałem go 4 sezony chyba i raz wymieniałem w nim tłok.

http://www.bikepics.com/members/rafq/85etz150/


Poniżej moja następna konstrukcja.Tym razem rama CZ125 i silnik WSK175.

http://www.bikepics.com/members/rafq/85125cross/


Motorki były oczywiście nie dokońca dopracowane,ale jak na mój wiek wtedy i możliwości jakie posiadałem to musiało mi wystarczyć.

Szkoda że w Polsce ceny motocykli i części są tak wysokie w porównaniu
do zarobków.Nie każdego stać na zakup nawet starego używanego motocykla już nie mówiąc o nowym z salonu.Niestety chyba nieprędko się to zmieni.


Pozdrawiam!

Rafał
"Racing is life.Anything that happens before or after is just waiting." Steve McQueen

acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » czw, 19 lip 2007, 16:13

Miałem kilka przeróbek ale jakoś zdjęc nie mam , a to fajna stronka o przeróbkach : http://www.wtm.yoyo.pl/ hihi

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Dekadent » pt, 3 sie 2007, 10:43

"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Kropek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 254
Rejestracja: czw, 5 kwie 2007, 23:37
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kropek » pt, 3 sie 2007, 10:59

Jak dla mnie to tutaj nie ma się co śmiać... Widziałem już ten motor na allegro i naprawdę koleszka odwalił kawał dobrej roboty... Chciałbym zobaczyć jak chodzi ta wsk z dyfuzorem 8) 8) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Dekadent » pt, 3 sie 2007, 19:24

ja sie nie smieje ja jestem pełen podziwu
Obrazek
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Awatar użytkownika
Dekadent
VIP
VIP
Posty: 252
Rejestracja: wt, 26 cze 2007, 15:25
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Dekadent » ndz, 9 gru 2007, 12:31

Obrazek
"A tak naprawdę za plecami wszyscy życzą Ci porażki."

Niosąca
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 78
Rejestracja: wt, 15 maja 2007, 23:41
Motocykl: Suzuki DR 125&Honda CR 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Niosąca » ndz, 16 gru 2007, 13:41

Na poczatku chcialam przywitac wszystkich bo to moj pierwszy post :)
Co do przerobek,mam raczej same zle wspomnienia.. jesli chodzi o crossy to mialam takie "cudo" :) :
http://img99.imageshack.us/my.php?image=obraz467sk9.jpg
rama byla od wski 4ki, silnik CZ 175,plastiki RM 80, tylnie zawieszenie od Kawasaki SHOWA, kierownica od CZty crossowej. Dlugo sie nie najezdzilam bo zaczelo sie cos je..c z elektryka i aku siadal po ok godzinie jazdy :? sprzedalam go kolesiowi,ktory cos tam wymienil,wsadzil silnik od MZty i podobno dobrze mu sie smiga :)
a i btw to nie moja kostrukcja :D kupilam go

GRUUBBYY
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 289
Rejestracja: śr, 30 sie 2006, 18:07
Motocykl: KLX 450 R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Świecie
Podziękował: 0
Podziękowania: 1 raz
Status : Offline

Post autor: GRUUBBYY » pn, 17 gru 2007, 11:21

Odnosnie perzeróbek- ja sam bardzo ciepło wspominam ten okres. Sam miałem przerobioną wsk 125. Wygląd tego motoru przyciągał wzrok wszystkich chłopaków.(oczywiscie tylko z daleka z bliska był gorzej :lol: ) Niestety dzwięk wsk 125 nie był za ciekawy tak samo osiągi. Za to koszt czesci i żywotnośc na piątke.
Następnie była wsk 175 kobuz. Prawde mówiąc ten silnik już porywał i nawet zajebiscie sie wkrecał. Ale zato strasznie sie sypał. Ten motor również miałem przerobiony. Pamietam że koledzy z klasy strasznie sie ze mnie nabijali doputy jeden z nich sie nie przejechał i omal sie nie zabił tak go porwała moja ,,czwóra,,
Jeden cwaniaczek nawet sie założył że objedzie mnie na swoim nówcyś simsonku enduro... . Niestety nażar sie tylko błota które pryskało spod mojej kostki. Naprawde jest co wspominać.
Naprawde uważam że nie ma co sie wtydzić własnych przeróbek- ja dzieki temu dużo rzeczy sie nauczyłem i przyniosło mi to wiele radosnych chwil.
Dlatego pozdrawiam wszystkich ktorzy próbuja jezdzić na crossach przeróbkach, i sami walczą z tymi maszynami. Pełen szacunek i nie wstydcie sie chłopaki bo nie ma czego. Jak któregos z was spotkam to chetnie uzyczę mój obecny motor na przejażdzkę!!

krzychu
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 20
Rejestracja: sob, 23 lut 2008, 17:11
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wasze opinie na temat crossów-samoróbek!?

Post autor: krzychu » sob, 14 lut 2009, 11:08

siema
jak byłem w piątej klasie podstawówki to przerobiłem mojego rometa kadeta na crossa :lol: . Obciąłem lampe, skruciłem tylny błotnik, przedni podniosłem wyżej, przemalowałem farbą w spreayu na niebiesko i nazwałem go ROMAHA. ROmet ya MAHA. :D to były czasy heh... tyle że na łysych oponach i z mocą 1,7KM nie idzie poszaleć , oj nie :( :lol:
pozdro dla tych co zaczynali od motorków własnej roboty :mrgreen:
krzychu

pawlo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ok Żywca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re:

Post autor: pawlo » ndz, 1 mar 2009, 17:23

tomix000 pisze:ja sie nie smieje ja jestem pełen podziwu
Obrazek
WIELKIE DZIEKI tomi to moja wsk zrobiona z nudow http://img13.imageshack.us/my.php?image=421u.jpg
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”