4T vs. 2T - porównanie starszych roczników
-
Autor tematuTo.mek
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
4T vs. 2T - porównanie starszych roczników
W obecnych modelach widać dominację czterosuwów. Są bardziej wytrzymałe, szybsze i elastyczniejsze. A co jeżeli porównamy starsze rocznikowo modele, np. 2002,2003 250 4T ze 2000-2003 125 2T? Czy w tym przypadku różnice w osiągach też będą tak znaczne?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
- Motocykl: Yamaha '08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Moim zdaniem te "czasy" to ok 1997 roku. Wtedy górowały 2t. 4t zaczeto ulepszac sukcesywnie i teraz mamy tego rezultaty, ludzie przesiadaja sie z 2t na 4t.MXrool pisze:Były czasy, że 4T to były wielkie i ciężkie motory, silniki to wielkie i masywne bardziej awaryjne konstrukcje. 2T wtedy brało górę, bo były bardziej kompaktowe i co za tym idzie - lżejsze.
Pozdrawiam
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ja mam YZ426F z 2001 r. i szczerze powiedziawszy prawie niczym się nie różni, co idzie o wagę i osiągi od bardziej współczesnych 4T, np. YZ450F z 2003 r. W porównaniu do 2T, to elastyczność silnika jest bez porównania lepsza, zwłaszcza do rajdów enduro i cross country. Ja osobiście myślę, że 2T jeszcze wrócą do łask, tylko trzeba popracować nad dolnym zakresem obrów silnika.
Ja poważnie myślę, żeby w 2007 r. wrócić do 125 2T, bo po torze jeździ się bez porównania lepiej - większa radość i swoboda jazdy. Jestem amatorem, więc nie nastawiam się na wygrywanie mistrzostw świata;-)))
Ja poważnie myślę, żeby w 2007 r. wrócić do 125 2T, bo po torze jeździ się bez porównania lepiej - większa radość i swoboda jazdy. Jestem amatorem, więc nie nastawiam się na wygrywanie mistrzostw świata;-)))
Nikasil.pl
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Moim zdaniem 4t króluje od 2003 roku nad 2 t i tak już zostanie.A na torze są lepsze 4t widać to np. w Supercrossie.Bardzo rzatko wygrywają na 2T i mało już jeździ na takich sprzętach W 2007 nie będzie jakiś super ekstra poprawy 2T raczej 4T już prędzej.2T jest idelne do fmx i tak już raczej zostanie chyba że 4t będą lżejsze i zaczną wygrywać także w FMX-kie
przepraszam za pierszą wersję ale pisałem w pośpiechu
.A pisarzem raczej nie jestem i nigdy nie zostanę 
przepraszam za pierszą wersję ale pisałem w pośpiechu


Ostatnio zmieniony pn, 27 lut 2006, 21:02 przez IGI CROSS, łącznie zmieniany 1 raz.