Ile kosztuje utrzymanie motocykla MX w sezonie?
-
Autor tematuyuzik
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 6 lut 2006, 14:20
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bulowice koło B-B
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Ile kosztuje utrzymanie motocykla MX w sezonie?
Witam.Z tego co tutaj czytam to zdecydowana wiekszosc forumowiczów jest kasiasta Zastanawialem sie nad jakas "seta" ale z tego co wyczytalem na forum to zezarlyby mnie koszty utrzymania= paliwo, tłoki, nikasyle i inne pierdy Po prostu doszedlem do wniosku że nie wyrobie z kasa i motor wiecej by stal w garazu=wybralem mniej wysilone enduro Odpowiedzcie mi na pytanie czy koszty utrzymania są rzeczywiscie tak pieronsko wysokie, czy mi sie jakas mala shizka wlaczyla <heh>
kawasaki kmx 125 97'
-
- Moderator
- Posty: 278
- Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
- Motocykl: CRF 250 R 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Moim zdaniem, by jeździć na MX nie trzeba być kasiastym gościem. Wiadomo również, że nie jest to sport dla zarabiających poniżej średniej krajowej.
W moim przypadku, to jest ok. 5000 PLN na sam motocykl (części, paliwo oraz oleje) na ok. 80 h jeżdzenia w sezonie. Zresztą na Stronie Głównej w prawej części jest ankieta. Poszukaj sobie wyników i sprawdź, co ludzie piszą na ten temat.
Do tego musisz doliczyć trochę kasy na wyjazdy, jeżeli planujesz przewozić motocykl i nocować poza domem oraz troszkę na wymianę garderoby, np. ja potrzebuję nowe buty co sezon (ok. 800 PLN).
Oczywiście jeżdżę amatorsko.
Jeżeli dopiero zaczynasz i jeździsz bardziej rekreacyjnie, nie "wykręcasz" maszyny, eksploatujesz właściwie, dbasz i... nie kupiłeś padaczki, to możesz zmieścić się w 2000 PLN. Jest to jak najbardziej możliwe.[/list]
W moim przypadku, to jest ok. 5000 PLN na sam motocykl (części, paliwo oraz oleje) na ok. 80 h jeżdzenia w sezonie. Zresztą na Stronie Głównej w prawej części jest ankieta. Poszukaj sobie wyników i sprawdź, co ludzie piszą na ten temat.
Do tego musisz doliczyć trochę kasy na wyjazdy, jeżeli planujesz przewozić motocykl i nocować poza domem oraz troszkę na wymianę garderoby, np. ja potrzebuję nowe buty co sezon (ok. 800 PLN).
Oczywiście jeżdżę amatorsko.
Jeżeli dopiero zaczynasz i jeździsz bardziej rekreacyjnie, nie "wykręcasz" maszyny, eksploatujesz właściwie, dbasz i... nie kupiłeś padaczki, to możesz zmieścić się w 2000 PLN. Jest to jak najbardziej możliwe.[/list]
Nikasil.pl
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz, 8 sty 2006, 10:43
- Motocykl: Yamaha '08
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Również uważam ze w 2000 przy jezdzie amatorskiej powinienes sie zmiescic. Gdy zaczynasz przygode z prawdziwym crossem musisz rózniez kupic strój na taki motor. Nie mówie tu o jakis bajeranckich koszulkach bo to nie jest Ci potrzebne, ale o butach i ochraniaczach bo bezpieczenstwo jest najwazniejsze ! Aha i do tego oczywiscie kask. Te akcesoria tez sa dosc drogie, ok 1000 zł musisz na to liczyc.
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1129
- Rejestracja: wt, 15 lis 2005, 21:24
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Sulejówek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No właśnie kosztu zależą na czym ktoś jeździ, jak jeździ, jak o moto dba,ile godzin w sezonie.lulek001 co sezon nowe buty kupujesz????chyba straszne ciężkie życie mają u ciebie Na same ubrania jak ktoś nie ma to tak:
spodnie (zależy od klasy) 150-a nawet więcje niż 700zł,buty:450-1800zł,buzer:200-500zł,kask:150-naqwet grubo ponad 1000zł,nakolanniki:50-300zł,gogle:80-350zł,rękawice:50-250zł
spodnie (zależy od klasy) 150-a nawet więcje niż 700zł,buty:450-1800zł,buzer:200-500zł,kask:150-naqwet grubo ponad 1000zł,nakolanniki:50-300zł,gogle:80-350zł,rękawice:50-250zł
-
- Mistrz prostej
- Posty: 132
- Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
- Motocykl: CRF250 07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: mazowieckie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
na sezon spokojnie idzie 3-5tys przy jezdzie 2x w tygodniu pelne treningi w róznych warunkach i terenie
buty musze stwierdzic ze co sezon by sie zdało wymienic ze wzgledu na uszkodzenia i estetyke hihi, choc teraz wydałem kilka zeta wiecej na buty i zobaczymy czy sie opłacało,
kask tez uwazam ze ma pewną odpornośc na zniszczenia i brud (niby wyciagana cała wkładka ale wszystko sie zuzywa
robie to co lubie a przy okazji zarabiam na to co lubie
buty musze stwierdzic ze co sezon by sie zdało wymienic ze wzgledu na uszkodzenia i estetyke hihi, choc teraz wydałem kilka zeta wiecej na buty i zobaczymy czy sie opłacało,
kask tez uwazam ze ma pewną odpornośc na zniszczenia i brud (niby wyciagana cała wkładka ale wszystko sie zuzywa
robie to co lubie a przy okazji zarabiam na to co lubie
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 31
- Rejestracja: śr, 18 sty 2006, 20:37
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: MWS
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
w woli sprostowania wypowiedzi tomka, do motocykla nie lejemy paliwa 95 !!!! bo w rzeczywistosci tak ono ma 89 oktan. lejemy vpower, w ostatecznosci 98....
chcac podliczyc koszty zadaj sobie pytanie jak chcesz jezdzic, czy nastawiasz sie na jazde PRO czy COUNTRY.
jezeli jest to jazda PRO to kazdej kasy CI braknie bo wszystko mozna dobrze spozytkowac, osobisice sezon bez motorka wychodzil z 25 tys/sezon. lekko liczac tak sadze : )
jesli chodzi o jazde country to posty wyzej sa chyba odpowiednie, grunt abys na poczatku byl pod okiem trenera i nie powielal swoich bledow. Zastanow sie nad porzadnym strojem i ochraniaczami, abys jezdzil bezpiecznie, nie oszczedzaj na butach i kasku. (tez zmienialem buty co sezon, nawet czasem mialem 2 pary na rok - jak sie jezdzi to sie zuzywaja - of course alpinestars tech 6 & 8) aha i jezeli kupisz stary motocykl pamietaj ze remont i czesci tez kosztuja.
"stare to jest dobre... winko i skrzypki"
chcac podliczyc koszty zadaj sobie pytanie jak chcesz jezdzic, czy nastawiasz sie na jazde PRO czy COUNTRY.
jezeli jest to jazda PRO to kazdej kasy CI braknie bo wszystko mozna dobrze spozytkowac, osobisice sezon bez motorka wychodzil z 25 tys/sezon. lekko liczac tak sadze : )
jesli chodzi o jazde country to posty wyzej sa chyba odpowiednie, grunt abys na poczatku byl pod okiem trenera i nie powielal swoich bledow. Zastanow sie nad porzadnym strojem i ochraniaczami, abys jezdzil bezpiecznie, nie oszczedzaj na butach i kasku. (tez zmienialem buty co sezon, nawet czasem mialem 2 pary na rok - jak sie jezdzi to sie zuzywaja - of course alpinestars tech 6 & 8) aha i jezeli kupisz stary motocykl pamietaj ze remont i czesci tez kosztuja.
"stare to jest dobre... winko i skrzypki"
...Behemoth keeps me alive...
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jakie są skutki jeżdżenia na 95-oktan?? Wszyscy moi koledzy jeżdżą na 95-ce. A co do róznic między nimi też za dobrze się nie orientuję, wiem że to jest powiązane z szybkością spalania paliwa.Cypek pisze:w woli sprostowania wypowiedzi tomka, do motocykla nie lejemy paliwa 95 !!!! bo w rzeczywistosci tak ono ma 89 oktan. lejemy vpower, w ostatecznosci 98....